Citaro CapaCity

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Mercedes i Setra...
Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

bubel12345 pisze:Szkoda że u nas są już maksymalnej długości autobusy 0530G i nie ma szans na CapaCity.
Ale czy tak naprawdę potrzebujemy w Polsce takich autobusów o dł. 20,54m, które dodatkowo potrzebują specjalnych pozwoleń, itp. na kursowanie ?
Czy nie lepiej rozwijać infrastrukturę tramwajową i tworzyć nowe centra/punkty przesiadkowe ?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Pewnie, że lepiej rozwijać infrastrukturę tramwajową... ale Polska to taki przedziwny kraj, gdzie wszystko postawione jest na głowie. I nasi urzędnicy - w poszukiwaniu oszczędności - nie słuchając się specjalistów, ani rozsądku, byliby gotowi skasować tramwaje, a w ich miejsce kupić kilka Mercedesów CapaCity... albo nie inwestować w tramwaje i kupić takie długie autobusy. ;)

Oczywiście by puścić je potem, po dziurawych, wąskich, zatłoczonych drogach. :retard:

Lopez

Post autor: Lopez »

Po raz kolejny trzeba chyba przypomnieć, że krokiem 1. powinno być podniesienie częstotliwości, a dopiero kiedy dojdzie ona do granic jest sens kupować pojazdy wielkopojemne. Czy chodzi o to, żeby na średnio obciążonej trasie co pół godziny jeździł CapaCity? Kto będzie korzystał z takiej komunikacji?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Hola hola. Najlepiej powiedzieć, że tramwaje są najlepsze. Nie widzę jednak sensu by w niewielkich (jak na tramwaje) miastach miały się pojawić torowiska i wagony tylko po to by zaspokoić potrzeby w szczycie. To ma sens w dużych miastach, ale w mniejszych :?: Gdzie nawet nie ma pewności czy za kilka lat nie pojawi się spory niż demograficzny i się okaże, że cała ta inwestycja w elektrotransport to były pieniądze wyrzucone w błoto...

bubel12345

Post autor: bubel12345 »

Rybnik jest tym mniejszym miastem, tylko że u nas nie jest możliwe żeby były tory i żeby były CapaCity, na razie u nas z częstotliwością w szczycie średnio, ale bez problemu można zobaczyć jakiegoś przegubowego mercedesa, widać ilość ludzi w przegubowych, ale to nie znaczy że się zwiększy częstotliwość.

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Amalio pisze:To ma sens w dużych miastach, ale w mniejszych
To również nie opłaca się kupować tam CapaCity, który aż tak bardzo jak go wychwalają nie jest pojemny...
Można również skorygować rozkład jazdy i zwykłe 18 metrowe przegubowce wystarczą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes/Setra”