Citaro CapaCity
Czy ktoś mógłby przytoczyć jakieś konkretne "paragrafy" na temat dopuszczania takich nienormatywnych pojazdów do ruchu? Bo z jednej strony mamy UE, zakazy, nakazy, maksymalnie 18,75m, zakaz przewożenia ludzi w przyczepach i te inne biurokratyczne dziwactwa a z drugiej Vanhoole AGG330 w Hamburgu i przyczepy osobowe w Tallińskiej KM
A kto mu zabroni?KKS pisze:inaczej nie wjedzie na teren naszego kraju
Nie rozumiem was, naprawdę tak przeszkadza wam, że taki autobus będzie woził ludzi w Polsce? Wiem, że Tarchomin pilnie potrzebuje tramwaju a nie długaśnego autobusu, ale w końcu to tylko testy i nikomu nic się nie stanie.
W UE można wszystko, jak się chce, niestety, tutaj wszyscy chcą być świętsi od B16 (albo nawet JP2) i nikomu się nie chceOZZY pisze:Czy ktoś mógłby przytoczyć jakieś konkretne "paragrafy" na temat dopuszczania takich nienormatywnych pojazdów do ruchu? Bo z jednej strony mamy UE, zakazy, nakazy, maksymalnie 18,75m, zakaz przewożenia ludzi w przyczepach i te inne biurokratyczne dziwactwa a z drugiej Vanhoole AGG330 w Hamburgu i przyczepy osobowe w Tallińskiej KM
Napisałeś " i na świecie", więc się nie wykręcaj.
Zresztą co Są równi i równiejsi Przewoźnik może być z Europy lub Stanów Zjednoczonych ( czyli nawet nie cała Ameryka Północna ), a inne części świata się nie liczą Mi się wydaje iż fakt, że to właśnie Turcja stanie się pierwszym użytkownikiem jest tym bardziej warty podkreślenia.
Zresztą co Są równi i równiejsi Przewoźnik może być z Europy lub Stanów Zjednoczonych ( czyli nawet nie cała Ameryka Północna ), a inne części świata się nie liczą Mi się wydaje iż fakt, że to właśnie Turcja stanie się pierwszym użytkownikiem jest tym bardziej warty podkreślenia.
No troche krócej niż do końca miesiąca, ale 10 dni to zawsze coś.Przegubowiec pisze:14-01-2008 • Od 15.01 do 25.01 w Warszawie gościł będzie na testach Mercedes O530GL znany jako Citaro CapaCity. Ten liczący 19,5 metra 4-osiowy przegubowiec jest najdłuższym autobusem w ofercie Mercedesa. Testy przeprowadzane na linii E-4 i 510 mają wykazać jego przydatność do ruchu miejskiego w stołecznych warunkach. Rozważany jest zakup 10 takich pojazdów do obsługi linii tarchomińskich. Do tej pory jedynie turecki Stambuł zakupił tego typu pojazdy.
W "Fakcie" dzisiejszym jest napisane że Capa City jest już w Warszawie , wczoraj montowali kasowniki. Za kierownicą siedział Zbigniew P [ nie będe podawał nazwiska, może ktoś sobie nie życzy] . Niestety wóz ma wyjechać dopiero jutro koło 7 na E-4, w weekend na 510. Mimo że to tabloid , to ciekawy artykuł, dlatego też wydałem 1,20.
Edit:
Jak nieoficjalnie się dowiedziałem wóz jest na R-10 Ostrobramska, jest obklejany i jak twerdzi użytkownik Wawkomu dzisiaj może wyjedzie na dodatek E-4.
Jak chyba jednak dzisiaj rezygnuje, jutro się przejadę.
Edit :
Dzisiaj była prezentacja dla dziennikarzy na Ostrej, wóz otrrzymał numer 910.
Zdjęcie na tytułowej stronie Przegubowca, postój koło stacji paliw na Ostrej.
Edit:
Jak nieoficjalnie się dowiedziałem wóz jest na R-10 Ostrobramska, jest obklejany i jak twerdzi użytkownik Wawkomu dzisiaj może wyjedzie na dodatek E-4.
Jak chyba jednak dzisiaj rezygnuje, jutro się przejadę.
Edit :
Dzisiaj była prezentacja dla dziennikarzy na Ostrej, wóz otrrzymał numer 910.
Zdjęcie na tytułowej stronie Przegubowca, postój koło stacji paliw na Ostrej.
http://www.phototrans.eu/2-216139.html pięknyKrzysiek pisze:W "Fakcie" dzisiejszym jest napisane że Capa City jest już w Warszawie , wczoraj montowali kasowniki.