Citaro CapaCity
http://phototrans.eu/14,302497,0.html
Znalazłem już jego fotki na TWB... Zastanawiam się, czy on już na Śląsku nie zostanie!? Do niedawna jeździł z niemieckimi rejestracjami, teraz ma Śląskie czerwone... Wygląda na to iż zostanie na Śląsku, albo gdzieś w polsce
Znalazłem już jego fotki na TWB... Zastanawiam się, czy on już na Śląsku nie zostanie!? Do niedawna jeździł z niemieckimi rejestracjami, teraz ma Śląskie czerwone... Wygląda na to iż zostanie na Śląsku, albo gdzieś w polsce
Ostatnio zmieniony 2009-02-16, 21:14 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Ach to fajnie wygląda
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=524633
Na tej stronie znajdują się zdjęcia małego sznurka składającego się z CapaCity dla I.E.T.T
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=524633
Na tej stronie znajdują się zdjęcia małego sznurka składającego się z CapaCity dla I.E.T.T
To są wydzielone pasy w Turcji:J-31 pisze:Dziwne, niby te tureckie Capacity jeżdżą po wydzielonych pasach... a mimo to pojawiają się tam samochody osobowe a na dodatek jeszcze stoją w jakimś korku
http://i245.photobucket.com/albums/gg70 ... G_5376.jpg
http://i245.photobucket.com/albums/gg70 ... G_5375.jpg
Te ze Skyscrapera nawet ludzi nie wiozą.
Nikt, nic nie mówił, nikt nic nie pisał... a tymczasem dosłownie przed chwilą dowiedziałem się, że MZA od dzisiaj znów będzie testować Mercedesa Capacity. Autobus jeździ po trasie linii 190 - czyli przejeżdża przez trasę W-Z.
ZTM i MZA chcą sprawdzić jak ten autobus będzie się sprawował na trasie W-Z.
Hmmm... od dwóch dni nawiedzam trasę W-Z. I wczoraj obiecałem sobie, że odpuszczę sobie już WZ-tkę na jakiś czas. A teraz widzę, że znów muszę się na nią wybrać
ZTM i MZA chcą sprawdzić jak ten autobus będzie się sprawował na trasie W-Z.
Hmmm... od dwóch dni nawiedzam trasę W-Z. I wczoraj obiecałem sobie, że odpuszczę sobie już WZ-tkę na jakiś czas. A teraz widzę, że znów muszę się na nią wybrać
Ale czy tak naprawdę potrzebujemy w Polsce takich autobusów o dł. 20,54m, które dodatkowo potrzebują specjalnych pozwoleń, itp. na kursowanie ?bubel12345 pisze:Szkoda że u nas są już maksymalnej długości autobusy 0530G i nie ma szans na CapaCity.
Czy nie lepiej rozwijać infrastrukturę tramwajową i tworzyć nowe centra/punkty przesiadkowe ?
Pewnie, że lepiej rozwijać infrastrukturę tramwajową... ale Polska to taki przedziwny kraj, gdzie wszystko postawione jest na głowie. I nasi urzędnicy - w poszukiwaniu oszczędności - nie słuchając się specjalistów, ani rozsądku, byliby gotowi skasować tramwaje, a w ich miejsce kupić kilka Mercedesów CapaCity... albo nie inwestować w tramwaje i kupić takie długie autobusy.
Oczywiście by puścić je potem, po dziurawych, wąskich, zatłoczonych drogach.
Oczywiście by puścić je potem, po dziurawych, wąskich, zatłoczonych drogach.
Po raz kolejny trzeba chyba przypomnieć, że krokiem 1. powinno być podniesienie częstotliwości, a dopiero kiedy dojdzie ona do granic jest sens kupować pojazdy wielkopojemne. Czy chodzi o to, żeby na średnio obciążonej trasie co pół godziny jeździł CapaCity? Kto będzie korzystał z takiej komunikacji?
Hola hola. Najlepiej powiedzieć, że tramwaje są najlepsze. Nie widzę jednak sensu by w niewielkich (jak na tramwaje) miastach miały się pojawić torowiska i wagony tylko po to by zaspokoić potrzeby w szczycie. To ma sens w dużych miastach, ale w mniejszych Gdzie nawet nie ma pewności czy za kilka lat nie pojawi się spory niż demograficzny i się okaże, że cała ta inwestycja w elektrotransport to były pieniądze wyrzucone w błoto...
Rybnik jest tym mniejszym miastem, tylko że u nas nie jest możliwe żeby były tory i żeby były CapaCity, na razie u nas z częstotliwością w szczycie średnio, ale bez problemu można zobaczyć jakiegoś przegubowego mercedesa, widać ilość ludzi w przegubowych, ale to nie znaczy że się zwiększy częstotliwość.