O345/O345CG -"Conecto"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Mercedes i Setra...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Lucas pisze:Dziś widziałem 2658 na linii 76 koło pętli Wyszyńskiego .
A czy mógłbym prosić o jakieś ładne fotki MB Conecto G, w pełnym oznakowaniu MPK Łódź. :P

Ach. I jeśli jeszcze mogę Was naciągnąć na fotki, to również prosiłbym fotki wnętrza Waszych MB Conecto G :mruga:

Z góry dziękuję xD

Lucas

Post autor: Lucas »

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=409


Tu sa fotki Conecto G . Jest nawet jedna fota wnętrza zrobiona przez Alekseja



Możesz zajrzeć jeszcze tu


www.komunikacja.home.pl

--> Galeria

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Serdecznie dzięki za link. Piękne fotki. A propo 2651 posiada dekle, a pozostałe nie. Dlaczego ? ;)

Darek85

Post autor: Darek85 »

Pasażerom w Łodzi bardzo do gustu przypadły Mercedesy Conecto. Jedyne negatywne opinie, jakie słyszę sa odnośnie tego pipipipi przy otwieraniu/zamykaniu drzwi. Tu niestety muszę przyznać, konstruktorzy Mercedesa pod tym względem rzeczywiście dali ciała :(

Natomiast chwalona jest lekkość jazdy, cichy silnik i .... wygodne siedzenia (to, o czym tutaj na forum toczy się spór od paru miesięcy)

ppln

Post autor: ppln »

Ty chyba nie widziałeś siedzonek w Citarach, miód i malinka. Poza tym jedyną zaletą łódzkich conect jest IMHO cichutki silnik, w całej reszcie jest to wóz poniżej przeciętnej. Za taką cenę powinien być LE. Poza tym ma za nisko sufit :/

Darek85

Post autor: Darek85 »

A co powiesz na zawieszenie? IMHO ma lepsze, niż SU18. Idealne na łódzkie, dziurawe drogi.

A co do siedzeń, rzeczywiscie. Citaro ma wygodniejsze, ale po tylu tekstach na tych forum spodziewałem się tragedii w Conecto, a są nawet nienajgorsze:)

ppln

Post autor: ppln »

Jeśli chodzi o zawieszenie to 2 razy jechałem po Włókniarzy (na trasie 52) i raz po terenie zajezdni, a tam jezdnia jest całkiem niezła. A SU18 jechałem tylko raz, w Warszawie, do tego w centrum, więc nie będę się specjalnie wypowiadać.

PS. Ciekawe kiedy Mercedesy zaczną trzeszczeć. Przejazd po Nowych Sadach (ulicy) powinien skutecznie zweryfikować jakość wykonania :P Koziołki trzeszczą jak [nie_powiem_co], gniotem06 dawno nie jechałem, a stare Merce (a zwłaszcza Jelczedesy) strasznie katują uszy :(

PS2. Jakim cudem MB dostarczy w tydzień 26 autobusów?

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

ppln pisze:Jakim cudem MB dostarczy w tydzień 26 autobusów?
W tydzień na pewno nie zdążą, czyli dostawa zapewne przedłuży się o parę dni.
ppln pisze: Koziołki trzeszczą jak [nie_powiem_co],
Nowe autobusy i już trzeszczą? oj, polskie wykonanie zaczyna siadać w tym momencie :/.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Hehe. Jak widzę Wasz powyższe posty, to... okazuje się, że nie taki diabeł zły jak go malują. Czyli Conecto nie są wcale takie złe. :P

A nie mówiłem... :chytry:

ppln

Post autor: ppln »

To teraz ja powiem i conecto nie będzie już takie wspaniałe :diabeł: .

Przystanek N. Sady - Zajezdnia, na przystanku zatrzymują się 2 autobusy (2x 69A, moje conecto i 405N-ka). Na przystanku stoi 2 kierowców, ja wysiadam i będę czekać na 55. Jeden kierowca wsiada do autobusu, słychać dźwięk ręcznego. Wysiada kierowca z conecta (krócej mówiąc następuje zmiana :) ). Drugi kierowca z przystanku mówi do kierowcy, który wysiadł z wozu, że dostał fajnego przeguba. On odpowiada, że kiepski. Po chwili jego słowa się wypełniają - conecto nie może ruszyć z przystanku. Kombinują ze 2 minuty, okazało się, że rozwiązaniem problemu jest naciśnięcie hamulca.

PS. 15 conect, Citaro #2681 na 69 :)

Darek85

Post autor: Darek85 »

Jak czytamy w serwisie INFOBUS:

Podczas tegorocznych targów TRANSEXPO (4–6 października) będziemy mieli okazję podziwiać naprawdę sporą liczbę premierowych autobusów. Nowe produkty pokażą prawie wszystkie firmy obecne na polskim rynku. Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Darek85 pisze:Podczas tegorocznych targów TRANSEXPO (4–6 października) będziemy mieli okazję podziwiać naprawdę sporą liczbę premierowych autobusów. Nowe produkty pokażą prawie wszystkie firmy obecne na polskim rynku. Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...
Pierdzielisz.
Może byś tak dał linka? Bo ja tam takiego newsa nie widzę.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Pewnie chodzi o to: :strzałka: Link

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Darek85 pisze:Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...
To bardzo ciekawa wiadomość. Mam nadzieję, że już niedługo polscy przewoźnicy zamiast kupowac tego wysokopodłogowego/niskowejściowego badziewia sięgną po Conecta w wersji niskopodłogowej, a Turcy udowodnią w ten sposób, ze potrafią stworzyć wreszcie proządny autobus. Chociaz przyznam sie szczerze, ze z chęcią obejrzałbym zdjęcia tego autobusu, bo być może zmieniono coś w nim oprócz rzecz jasna niskiej podłogi.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

u2w pisze:Pewnie chodzi o to: :strzałka: Link
Uuups. Przyjmij przeprosiny, Darek. :)
To Mercedes będzie miał teraz 2 niskacze w ofercie: jeden droższy, ale porządny, a drugi tańszy, ale źle zrobiony po pijaku i z niewygodnymi fotelami. Ciekawe…

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Darek85 pisze:Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...
To mnie wcale nie dziwi. Konkurencja nie śpi. Przecież inna turecka firma - MANAS - produkująca wysokpodłogowe MAN-y SL223 już dawno produkują nowe autobusy w wersji LE, jeden z nich testowano nawet w Gorzowie :mruga:

A więc MB Conecto LF... Ja bym nawet napisał - lepiej późno niż wcale. :retard:

drentwy

Post autor: drentwy »

Fiu fiu, a to niespodzianka. Wygląda na to, że obok Vecto przybędzie nam jeszcze jeden tani niskopodłogowiec, który będzie mógł liczyć się w wielu przetargach w których głównym kryterium jest cena. Ciekawe, zwłaszcza w świetle nadchodzącego przetargu dla ajentów w Warszawie - ciekawe czy ktoś wystartuje z nowym Mercem :mruga: W ogóle kieleckie Transexpo zapowiada się w tym roku bardzo ciekawie :)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

J-31 pisze:Przecież inna turecka firma - MANAS - produkująca wysokpodłogowe MAN-y SL223 już dawno produkują nowe autobusy w wersji LE, jeden z nich testowano nawet w Gorzowie :mruga:
Masz na myśli Lion’sa City T, czyli EL2x3?

kombino

Post autor: kombino »

Ciekawe czy będzie mieć z tyłu 1 schodek :P

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

kombino pisze:Ciekawe czy będzie mieć z tyłu 1 schodek :P
O — to właśnie może być sposób Mercedesa na obniżenie kosztów. :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes/Setra”