O345/O345CG -"Conecto"
Apage szatanisto, Solaris zaoferował niskopodłogowce przy cenie o jedynie 7 mln wyższej. Jeśli szefostwo MZA wykaże się intelektem to wygra Solaris, a jeśli nie to Solaris się odwoła i w dłuższej perspektywie pewnie wygramarekJG pisze:prawdopodobna wygrana w przetargu dla MZA Warszawa
Conecto IMHO może być używane jak autobus lokalny (chociaż od tego jest U12LE i Valetta po ucywilowaniu).
PS. LF dla wszystkich!
6.drentwy pisze:KM Płock 5
W sumie, te Conecto nie byłoby takie złe, gdyby:
- poprawić nieco jakość wykonania wnętrza
- zmienić fotele
- znacząco ograniczyć liczbę emitowanych decybeli
Wprawdzie i tak to byłaby wysokopodłogowa k... g...a, ale już względnie do wytrzymania.
ppln — zgadzam się w całej rozciągłości
Witam wszystkich serdecznie. Ja tylko na chwilę. I to właśnie z powodu Conecto. Owszem wypoczywam dosyć blisko serwisu Evobus. Autobusy zauważyłem w niedzielę 13.08. A zdjęcia zrobiłem w poniedziałek 14.08. Wczoraj wracałem obok serwisu i te autobusy nadal tam stoją. Na razie są to 3 szt.
Oto zdjęcia - wg. mnie są to autobusy dla MPK Łódź:
Niestety martwi mnie jedna rzecz. Któryś z kolegów z Łodzi napisał, przy okazji dostaw nowych Jelczy do łódzkiego MPK, że teraz wszystkie nowe autobusy mają mieć zewnętrzne przyciski otwierania drzwi przez pasażera, tzw. "ciepły guzik". I Jelcz sumiennie się z tego wywiązuje. Z moich pobieżnych obserwacji, oraz przeglądu zdjęć wynika, ze Conecto nie mają takich przycisków. Zresztą Zobaczcie sami:
Przypomnę zdjęcia zostały wykonane zza ogrodzenia Serwisu Evobus w Wolicy pod Warszawą. Citaro nie ma w Serwisie Evobus.
Na forum wrócę 28 sierpnia. A przez ten czas co kilka dni będę zaglądał do tego serwisu w ramach wakacyjnego "wypoczynku". Może coś się zmieni...
PS. Serdecznie dziękuję za pomoc kolegom:
Neo - za przekazanie mojej wiadomości SMS-owej do Hannibala
I Hannibalowi - za przekazanie jej tutaj na forum.
Pozdrawiam serdecznie
Oto zdjęcia - wg. mnie są to autobusy dla MPK Łódź:
Niestety martwi mnie jedna rzecz. Któryś z kolegów z Łodzi napisał, przy okazji dostaw nowych Jelczy do łódzkiego MPK, że teraz wszystkie nowe autobusy mają mieć zewnętrzne przyciski otwierania drzwi przez pasażera, tzw. "ciepły guzik". I Jelcz sumiennie się z tego wywiązuje. Z moich pobieżnych obserwacji, oraz przeglądu zdjęć wynika, ze Conecto nie mają takich przycisków. Zresztą Zobaczcie sami:
Przypomnę zdjęcia zostały wykonane zza ogrodzenia Serwisu Evobus w Wolicy pod Warszawą. Citaro nie ma w Serwisie Evobus.
Na forum wrócę 28 sierpnia. A przez ten czas co kilka dni będę zaglądał do tego serwisu w ramach wakacyjnego "wypoczynku". Może coś się zmieni...
PS. Serdecznie dziękuję za pomoc kolegom:
Neo - za przekazanie mojej wiadomości SMS-owej do Hannibala
I Hannibalowi - za przekazanie jej tutaj na forum.
Pozdrawiam serdecznie
Uff jednak nie miałem omamów - zdjęcia J-31 wszystko potwierdzają
Jak dla mnie to na tej fotce widać właśnie przyciski, pytanie czy one są "ciepłe" ?J-31 pisze: Niestety martwi mnie jedna rzecz. Któryś z kolegów z Łodzi napisał, przy okazji dostaw nowych Jelczy do łódzkiego MPK, że teraz wszystkie nowe autobusy mają mieć zewnętrzne przyciski otwierania drzwi przez pasażera, tzw. "ciepły guzik". I Jelcz sumiennie się z tego wywiązuje. Z moich pobieżnych obserwacji, oraz przeglądu zdjęć wynika, ze Conecto nie mają takich przycisków. Zresztą Zobaczcie sami:
http://img206.imageshack.us/my.php?image=mb4vm0.jpg
To są pokrętła awaryjnego otwierania, płockie Conecta też tak mają. CG też nie mają.
Co do podłogi: krótkie Conecto ma na całej swojej długości podłogę na tej samej wysokości, aczkolwiek w tylnej części idzie ukośnie do góry (lecz w ostatnich drzwiach wciąż jest tylko 1 stopień). Przegubowce pewnie mają podobnie.
Co do podłogi: krótkie Conecto ma na całej swojej długości podłogę na tej samej wysokości, aczkolwiek w tylnej części idzie ukośnie do góry (lecz w ostatnich drzwiach wciąż jest tylko 1 stopień). Przegubowce pewnie mają podobnie.
Heh, nie tylko Polska romansuje ostatnio z Conecto
Mercedesy dla Moskwy
EvoBus, filia DaimleraChryslera, otrzymała od Mostransawto zamówienie na 600 autobusów komunikacji miejskiej Mercedes-Benz Conecto o wartości kilkuset milionów euro. Pierwsze sztuki zostaną dostarczone jeszcze w tym roku. Autobusy powstają w tureckim Hosdere, silniki i skrzynie biegów pochodzą z fabryk Daimlera w Mannheim i Gaggenau. Od 1997 roku EvoBus sprzedał ponad 6,5 tys. tych pojazdów.
DPA, p.r.
Przynajmniej będzie wiadomo gdzie posłać bombkę, gdyby się przypadkiem dorwało do F-16.drentwy pisze:Autobusy powstają w tureckim Hosdere
Duże zamówienie do Rosji nie dziwi — Conecto jest bardzo popularne także w bardziej rozwiniętych krajach, takich jak Czechy czy Węgry.Heh, nie tylko Polska romansuje ostatnio z Conecto