O345/O345CG -"Conecto"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Mercedes i Setra...
Darek85

Post autor: Darek85 » 2006-09-27, 20:08

Conecto zdecydowanie wygląda nowocześniej niż O405GN.

ppln

Post autor: ppln » 2006-09-27, 21:28

Może tak ale mam urazę do tych światełek (powinny sięgać krawędzi bocznych) i okrąglutkiej linii nadwozia przypominającej mi gniota. A Citaro wygląda nowocześnie, ma w miarę kanciaste kształty i jest ok :)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-09-27, 21:54

ppln pisze:Taa, zwłaszcza te światełka przednie. Już Ikar piękniejszy :/
Da się wytrzymać.
ppln pisze:Czemu? To to samo tak właściwie jest, a lepiej wygląda.
W autobusach nie liczy się wygląd.

[ Dodano: Sro 27 Wrz, 06 21:57 ]
OZZY: Spójrz, co ja kiedyś zrobiłem:
Obrazek
Zrobione baardzo dawno temu (jeszcze tego czegoś nie było w Płocku, i miałem nadzieję że nie będzie), więc prezentuje nieaktualne treści.
Ostatnio zmieniony 2006-09-28, 07:38 przez pmaster, łącznie zmieniany 1 raz.

ppln

Post autor: ppln » 2006-09-27, 21:58

plocmaster pisze:W autobusach nie liczy się wygląd.
To co? Funkcjonalność? Conecta (kto wymyślił zaczynanie zdania wielką literą?) i tak nie mają szyny CAN-Bus usprawniającej diagnostykę, w zasadzie elektronika jest identyczna jak w starszych modelach (PS. I cyfra nazwy modelu chyba oznacza generację. 3 < 4) ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-09-27, 22:28

ppln pisze:To co? Funkcjonalność?
A może nie?
Conecta (kto wymyślił zaczynanie zdania wielką literą?) i tak nie mają szyny CAN-Bus usprawniającej diagnostykę, w zasadzie elektronika jest identyczna jak w starszych modelach (PS. I cyfra nazwy modelu chyba oznacza generację. 3 < 4) ;)
No nie mają, i co z tego? Jak ktoś już kupuje Conecta, to na CAN-busie mu nie zależy.

ppln

Post autor: ppln » 2006-10-02, 16:49

Zagadeczka: Jaki numer miał autobus stojący obok #2673 ;) :diabeł: Poza tym chyba już wszystkie conecta dojechały

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-10-02, 17:32

ppln pisze:Zagadeczka: Jaki numer miał autobus stojący obok #2673 ;) :diabeł:
Moja wrodzona intuicja mówi mi, że 2674.

ppln

Post autor: ppln » 2006-10-02, 17:56

¬le ;) Na pewno nie był to wóz z numeracji #27xx :) Czekam dalej.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-10-02, 18:07

1958?

ppln

Post autor: ppln » 2006-10-02, 18:13

1. cyfra - zajezdnia (2=Sady, 1=Kraszka, 3=Limanka), tutaj jest 2
2. cyfra - rok produkcji, tu jest 6

Darek85

Post autor: Darek85 » 2006-10-02, 20:28

# 2666

Diabelskie Conecto :D

ppln

Post autor: ppln » 2006-10-02, 20:39

Zgadłeś :P

Ciekawe ilokrotnie częściej będzie zjeżdżać na drzwi ;)

Darek85

Post autor: Darek85 » 2006-10-02, 21:03

Będzie robić pipipipi co 2 minuty, nawet w trakcie jazdy... ;)

ppln

Post autor: ppln » 2006-10-02, 22:50

Przecie z reguły przystanki są co minutę. A może jako, że jest to szatanistyczny egzemplarz zostaną w nim całkiem wyłączone wszelkie zbędności ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29031
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-10-03, 08:53

No proszę. Jak Polacy kochają Conecto. :P

- 666 KM w Płocku
- 2666 MPK Łódź

To który będzie następny ? Czy to przypadek ? :devil:

Adrian_

Post autor: Adrian_ » 2006-10-03, 14:22

J-31 pisze:Czy to przypadek ?
Na pewno jest to przypadek wynikający tylko z numeracji poszczególnych zakładów komunikacji miejskiej ;).

Darek85

Post autor: Darek85 » 2006-10-03, 16:28

Pewnie, że tylko przypadek. Ale rzeczywiście śmieszny :rotfl:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29031
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-10-04, 09:11

A propo. MB Conecto G nie ma również drugiej rzeźni ?

Darek85

Post autor: Darek85 » 2006-10-04, 16:57

Nie ma

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2013-10-10, 00:13

Paczajcie na logo:
http://fotobus.msk.ru/photo/990215/

Wychodzi na to, że ZNS oprócz SAMo O405N popełnił też SAMo Conecto. Pytanie teraz z czego to zrobili.

ODPOWIEDZ