O345/O345CG -"Conecto"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Mercedes i Setra...
Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

muszyx pisze:A cieszyłbyś się z przegubowych wysokopodłogowych Jelczy podobnych do Supero jaby takowe istniały? :P
Pomyślałbym: „Dobrze, że to nie O345G”.

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Zmieniając Twoje pytanie muszyx: Czy cieszyłbyś, jeśli by w Olsztynie jeździły przegubowe, wysokopodłogowe Jelcze M17? na pewno nie.

Darek85

Post autor: Darek85 »

ppln pisze:PS. To nie są Mercedesy tylko turecka podróba
A co to za różnica gdzie wyprodukowany? Skoro ma znaczek Mercedes Benz to znaczy że spełnia pewne normy jakościowe narzucone przez markę. Myślicie, że każdy ot tak moze sobie zacząć produkować autobusy i nazywać je Mercedes Benz? :/

ppln

Post autor: ppln »

muszyx pisze:A cieszyłbyś się z przegubowych wysokopodłogowych Jelczy podobnych do Supero jakby takowe istniały?
Po części nie bo wysokopodłogowe, ale po części tak bo się od razu rozpadną ;)
Darek85 pisze:Skoro ma znaczek Mercedes Benz to znaczy że spełnia pewne normy jakościowe narzucone przez markę.
Jakąś jakość to ma Citaro, a nie conecto. Znaczek MB jest tu po to żeby wyciągnąć od tych idiotów co to kupują więcej kasy tworząc im złudzenie, że kupują Mercedesa. Jakość Mercedesa ma się kupując Citaro czy 405N-kę (używkę, eksploatowaną w dobrych warunkach)

Michał

Post autor: Michał »

Po 1 Supero jak każde 120M i PR110 są ŚREDNIOniskopodłogowe podobnie jak O345. Po 2 nie wiem czemu uczepiliście sie tak Connecta? Łódzkie Citara są w takim okropnym stanie, że niektóre mają silniki głośniejsze od Ikarusów 280.26. Bardzo dużo zależy od tego jak przewoźnik dba o swoje pojazdy. Według mnie O345 to bardzo dobre autobusy jak na polskie warunki (czytaj dziurawe drogi) i ogólnie wyróżniają się spośród średniopodłogowców. Chociaż z drugiej strony kupowanie średniopodłogowych autobusów to zacofanie na wiele lat...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Michał pisze:Po 2 nie wiem czemu uczepiliście sie tak Connecta?
Po raz kolejny zapytam: jechałeś tym?
Michał pisze:Bardzo dużo zależy od tego jak przewoźnik dba o swoje pojazdy.
KM Płock jakoś nie miała czasu zaniedbać tych autobusów, a i tak przejazd nimi powoduje ból głowy (hałas) odbytu (fotele) i niemiła świadomość, że ktoś kupił ten szajs za pieniądze z podatków.
Michał pisze:Według mnie O345 to bardzo dobre autobusy jak na polskie warunki (czytaj dziurawe drogi) i ogólnie wyróżniają się spośród średniopodłogowców.
Po raz kolejny to napiszę: przejedź się tym i sam powiedz, czy chciałbyś tego więcej w polskich warunkach.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

plocmaster pisze:Po raz kolejny to napiszę: przejedź się tym i sam powiedz, czy chciałbyś tego więcej w polskich warunkach
A ja jechałem tym ... w Warszawie. I to w czasach, kiedy były jeszcze makabrycznie dziurawe drogi no i... nie narzekam. Przyjemny autobus. :mruga:

Zastanawiam się czy ten Wasz zmasowany atak na Conecto, to jakaś moda, czy co :D

Byłem w serwisie Evobus w ostatni piątek (25.08). Nic się nie zmieniło. Te trzy Conecta G, nadal tam są. Nie wiem, czy serwisanci mają z nimi jakieś problemy, czy po prostu się na nich szkolą. Te autobusy co chwilę zmieniają swoje położenie względem ogrodzenia :retard:

PS. Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie. :)

ppln

Post autor: ppln »

J-31 pisze:Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie.
Tylko nie mów, że wolisz ten złom od pięknych w 100% niskich Solarek (które swoją drogą nie są wcale dużo droższe - kilkanaście tysięcy na sztuce)

Wczoraj przejeżdżałem koło Nowych Sadów i żadnych podejrzanych obiektów nie zauważyłem. Najprawdopodobniej już ujawniła się jakość tych tureckich "mercedesów" i całe (nie)szczęście, że są w serwisie.

drentwy

Post autor: drentwy »

J-31 pisze: PS. Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie. :)
Apage satane, precz mi z tymi herezjami :D Kilka na linie podmiejskie, czemu nie - ale na boga, nie 100 ;)

ppln

Post autor: ppln »

drentwy pisze:Kilka na linie podmiejskie, czemu nie
Macie już jednego u darmobusiarzy :) Moim zdaniem jest to wystarczające nasycenie ;) Do tego na linie podmiejskie lepiej kupić U12LE lub jeśli ktoś chce inwestować w zagraniczny kapitał - CitaroLE (wersję ze schodami w środku, nie łódzką)

drentwy

Post autor: drentwy »

ppln pisze:Do tego na linie podmiejskie lepiej kupić U12LE lub jeśli ktoś chce inwestować w zagraniczny kapitał - CitaroLE (wersję ze schodami w środku, nie łódzką)
E tam, na podmiejskie w naszych warunkach to za bardzo szkoda by mi ich było ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

J-31 pisze:A ja jechałem tym ... w Warszawie. I to w czasach, kiedy były jeszcze makabrycznie dziurawe drogi no i... nie narzekam. Przyjemny autobus. :mruga:
Cóż, takie rzeczy są do wyleczenia.
Zastanawiam się czy ten Wasz zmasowany atak na Conecto, to jakaś moda, czy co :D
Mówiłem już, że jestem wrażliwy. Właściwie to nie nadaję się nawet na Polaka.
J-31 pisze:Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie. :)
Chyba na fotomontażu…
ppln pisze:które swoją drogą nie są wcale dużo droższe - kilkanaście tysięcy na sztuce
:retard:

Lucas

Post autor: Lucas »

z forum łódzkiego gazeta.pl
około godziny 20 trzy Conecto pędziły Kopcińskiego w kierunku
południowym.Nie miały co prawda numerów bocznych ,ale rejestracje (m.in EL
4138 V),jednoznzacznie wskazywały ,że jadą do Łodzi
Dziś myśle że można oczekiwać na pierwsze foty Złomecto w Łodzi .

Ppln pofocisz swoje ulubione autobusy :mruga: :rotfl: :?:

ppln

Post autor: ppln »

@Lucas: ¯ebyś wiedział, że jak zobacze te "mercedesy" na Sadach (wczoraj przed 18:00 ich nie było) to wybieram się na foty. Ciekawe co z Citarami

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Gratuluję. To pewnie te, które ja sfociłem w Serwisie Evobus. :mruga:

A do tegoż serwisu - postaram się jutro zajrzeć. Będę jutro na działce. Info w poniedziałek ;)

ppln

Post autor: ppln »

J-31 pisze:Gratuluję.
Hmm, mam do Warszawy wysłać grupkę dresów czy te conecto? ;)
To pewnie te, które ja sfociłem w Serwisie Evobus.
Na 666 procent :diabeł:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

ppln pisze:Hmm, mam do Warszawy wysłać grupkę dresów czy te conecto? ;)
Ja osobiście poproszę Conecto. A Wy jeździjcie sobie dalej starymi Ikarusami :mruga:

ppln

Post autor: ppln »

,Zapomniałem dodać za conectami gwiazdki - tylko pod warunkiem dobrowolnego oddania U18-stek ;)

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Czy wiadomo już może do jakich zajezdni zostaną przydzielone nowe Conecta? :).

ppln

Post autor: ppln »

Oczywiście, że pójdą na Sady i będą miały numery #2650-2679. Czyli będzie #2666 :diabeł:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes/Setra”