O345/O345CG -"Conecto"
Podejrzewam, że Rosję chyba nie za bardzo stać na Solarki, a co do używek to dajcie spokój. Czy Rosja i Ukraina mają być przez cały czas zacofane technicznie tylko dlatego, ze polskie przedsiębiorstwa zsyłają tam swoje złomy? moze już czas, by Rosja zaczęła inwestowac w coś nowoczesnego, aniżeli w nasze 20-letnie badziewia, np. w w/w Conecta. Być może w Polsce nie jest to jakiś cud techniki, ale przynajmniej dla Rosjan jest to fabrycznie nowy tabor, aniżeli jakiś polski szrot .
To wyszłoby na tyle samo.Adrian_ pisze:Podejrzewam, że Rosję chyba nie za bardzo stać na Solarki, a co do używek to dajcie spokój.
Conecto pod każdą postacią i w każdej formie jest ZŁE. I to ZŁE dużymi literami.Adrian_ pisze:moze już czas, by Rosja zaczęła inwestowac w coś nowoczesnego, aniżeli w nasze 20-letnie badziewia, np. w w/w Conecta.
1. Porównanie nietrafione — pozbywanie się autobusowego szrotu to proces jak najbardziej pożądany, bez względu na to czy te graty zostaną przetopione na poręcze do nowych Solarisów czy po lekkim odpicowaniu będą wozić Ruskich w Nowolenińsku.Na pewno nie aż tak, jak tysiace polskich hebli co roku zsyłanych do biedniejszych krajów .
2. Każdego, kto swoim zachowaniem przyczynia się do powiększenia ilostanu Mercedesów O345 w Rzeczpospolitej Polskiej zarówno w wersji krótkiej jak i przegubowej, należałoby skazać najpierw na tydzień przywiązania do fotela obok silnika w Conecto, potem 20 (25 jeśli porządnie się przyczynił) ciężkiego kamieniołomu, a potem pluton egzekucyjny.
To do Polskiplocmaster pisze:Łatwiej i o wiele lepiej wyszliby na 550 Solarkach i 50 używkach z Zachodu.
PS. Te conecto to może kupił jakiś ich centralny rozdzielnik? Bo żadne polskie przedsiębiorstwo nie byłoby w stanie pozwolić sobie na 600 autobusów, nawet takiego shitu.
Poodbnie jak wszystkie wysokopodłogowce, włączając w to zwłaszcza te superwysokopodłogowe Karosy z technologią sprzed 30 lat.plocmaster pisze:Conecto pod każdą postacią i w każdej formie jest ZŁE. I to ZŁE dużymi literami.
I nakaz kupowania przez następnych 5 lat Jelczów Mastero. Niech nauczy się że jak kupować to absolutnie nie MF a jak LE to tylko polskiegoplocmaster pisze:2. Każdego, kto swoim zachowaniem przyczynia się do powiększenia ilostanu Mercedesów O345 w Rzeczpospolitej Polskiej zarówno w wersji krótkiej jak i przegubowej, należałoby skazać najpierw na tydzień przywiązania do fotela obok silnika w Conecto,
W Bukareszcie swojego czasu (niedawno) kupiono 500 sztuk porządnych Mercedesów (Citaro), poza tym tych odchodów nie kupiło polskie przedsiębiorstwo Uwierz mi, nawet MZA Warszawa mogłoby kupić 500 autobusów, gdyby tylko naprawdę chciało.ppln pisze:Te conecto to może kupił jakiś ich centralny rozdzielnik? Bo żadne polskie przedsiębiorstwo nie byłoby w stanie pozwolić sobie na 600 autobusów, nawet takiego shitu.
Tak całkiem wszystkie to nie, aczkolwiek co do następcy duchowego Ikarusa 280 się zgadzam.ppln pisze:Poodbnie jak wszystkie wysokopodłogowce, włączając w to zwłaszcza te superwysokopodłogowe Karosy z technologią sprzed 30 lat.
1. Mastero? Lepiej niemarekJG pisze:I nakaz kupowania przez następnych 5 lat Jelczów Mastero. Niech nauczy się że jak kupować to absolutnie nie MF a jak LE to tylko polskiego
2. Gdyby machał kilofem, to już by nie decydował co kupować.
Gniotom (w wersji łódzkiej) nie! Jak już to nakaz kupowania polskich niskopodłogowców (to spokojnie wykluczy możliwość pojawienia się ochydnych Karos/Irisbusów i awaryjnych MANów/Merców)marekJG pisze:I nakaz kupowania przez następnych 5 lat Jelczów Mastero. Niech nauczy się że jak kupować to absolutnie nie MF a jak LE to tylko polskiego
A polskie Jelcze, Autosany, Solarisy itd. nie są awaryjne? na pewno są, zwłaszcza Jelcze. A poza tym nie zmusicie wszystkich przewoźników, by nabywali tylko LF, bowiem jest to nierealne. Jak dotąd nikt nie przekonał kierownika sanockiego MKS-u do zakupu niskacza i nie sądzę, by pod taką presją zakupiłby takowy wóz nawet, jeśli mieli by go przysmażać w płonacym Conecto . A poza tym nie narzekajcie tak na kostrukcje HF tylko dlatego, ze mają te kilka stopni. Nawet autobusy HF potrafią być całkiem dobre (np. Mediumy ).Jak już to nakaz kupowania polskich niskopodłogowców (to spokojnie wykluczy możliwość pojawienia się ochydnych Karos/Irisbusów i awaryjnych MANów/Merców)
Zaraz, zaraz! Smażenie w płonącym Conecto jest zarezerwowane dla tych, którzy je kupują! Za agitację przeciwko LF wyrywamy nogi z dobrze wszystkim znanego miejsca i każemy wsiąść do jakiegoś autobusu z możliwie wysoką klatką schodową.Adrian_ pisze:nie sądzę, by pod taką presją zakupiłby takowy wóz nawet, jeśli mieli by go przysmażać w płonacym Conecto
Gdyby Conecto było niskopodłogowe, też bym narzekał.Adrian_ pisze:A poza tym nie narzekajcie tak na kostrukcje HF tylko dlatego, ze mają te kilka stopni. Nawet autobusy HF potrafią być całkiem dobre (np. Mediumy ).
Do Karosiplocmaster pisze:każemy wsiąść do jakiegoś autobusu z możliwie wysoką klatką schodową.
A ja nie - przynajmniej w Łodzi by jeździło 30 niskopodłogowych (/wejściowych prędzej jak już) nówek. Wprawdzie są równie obrzydliwe jak Citelisy, ale by nie było aż takich powodów do narazekań.plocmaster pisze:Gdyby Conecto było niskopodłogowe, też bym narzekał.
WYSOKOPODŁOGOWCOM NIE! (szczególnie tym spod znaku MB, MANa i Karosy/Irisbusa)
Dlaczego? fakt faktem, iż wtedy Conecto byłby nadal ten sam, ale mimo wszystko miałby wtedy 100%LF zamiast 100%HF, co byłoby korzystniejsze np. przy wymianie pasażerów. Zresztą chciałbym zobaczyć kiedykolwiek Conecto na podkarpackich ulicach i zapoznac się z opiniami nt. tego autobusu przez podkarpackich pasażerów. Być może znaleźli by się i tacy, któzy chwalili by tego typu autobusy. Zresztą pragnę zauważyć, ze na niektóre wysokopodłogowe autobusy ludzie na początku wprowadzania ich do przedsiębiorstw km także narzekali, zaś po pewnym czasie przyzwyczaili do tego typu autobusów.plocmaster pisze:Gdyby Conecto było niskopodłogowe, też bym narzekał.
Wy se tutaj Gadacie - a ja specjalnie musiałem przerwać urlop, by... przesłać Wam kolejne info i kolejne fotki
Byłem w serwisie Evobus w ostatnią sobotę. Autobusy przechodziły właśnie przeglądy techniczne. Sądzę, że za kilka dni trafią do przewoźnika, do eksploatacji. Możliwe, że jeszcze w tym tygodniu.
Autobusy nie są jeszcze zarejestrowane. Wyglądają sympatycznie.
A oto fotki z soboty 12.08
No chyba te ostatnie fotki nadają się do albumu. Co Wy na to ?
Byłem w serwisie Evobus w ostatnią sobotę. Autobusy przechodziły właśnie przeglądy techniczne. Sądzę, że za kilka dni trafią do przewoźnika, do eksploatacji. Możliwe, że jeszcze w tym tygodniu.
Autobusy nie są jeszcze zarejestrowane. Wyglądają sympatycznie.
A oto fotki z soboty 12.08
No chyba te ostatnie fotki nadają się do albumu. Co Wy na to ?
ppln pisze:A ja nie - przynajmniej w Łodzi by jeździło 30 niskopodłogowych (/wejściowych prędzej jak już) nówek. Wprawdzie są równie obrzydliwe jak Citelisy, ale by nie było aż takich powodów do narazekań.
Jechaliście tym?Adrian_ pisze:Dlaczego? fakt faktem, iż wtedy Conecto byłby nadal ten sam, ale mimo wszystko miałby wtedy 100%LF zamiast 100%HF, co byłoby korzystniejsze np. przy wymianie pasażerów.