O345/O345CG -"Conecto"
Muszę powiedzieć, że jestem za, a nawet przeciw. Bo zastąpienie modelu wysokopodłogowego niskowejściowym jest bardzo pozytywne, ale czy nie lepiej wznowić produkcję 405N-ek? Przynajmniej schludnie wyglądają, a nie powinny być specjalnie drogie. Ewentualnie można wywalić schodek z 3-cich drzwi (i wtedy będą LF-ami, przynajmniej w wersji 3-drzwiowej )
Da się wytrzymać.ppln pisze:Taa, zwłaszcza te światełka przednie. Już Ikar piękniejszy
W autobusach nie liczy się wygląd.ppln pisze:Czemu? To to samo tak właściwie jest, a lepiej wygląda.
[ Dodano: Sro 27 Wrz, 06 21:57 ]
OZZY: Spójrz, co ja kiedyś zrobiłem:
Zrobione baardzo dawno temu (jeszcze tego czegoś nie było w Płocku, i miałem nadzieję że nie będzie), więc prezentuje nieaktualne treści.
Ostatnio zmieniony 2006-09-28, 07:38 przez pmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
To co? Funkcjonalność? Conecta (kto wymyślił zaczynanie zdania wielką literą?) i tak nie mają szyny CAN-Bus usprawniającej diagnostykę, w zasadzie elektronika jest identyczna jak w starszych modelach (PS. I cyfra nazwy modelu chyba oznacza generację. 3 < 4)plocmaster pisze:W autobusach nie liczy się wygląd.
A może nie?ppln pisze:To co? Funkcjonalność?
No nie mają, i co z tego? Jak ktoś już kupuje Conecta, to na CAN-busie mu nie zależy.Conecta (kto wymyślił zaczynanie zdania wielką literą?) i tak nie mają szyny CAN-Bus usprawniającej diagnostykę, w zasadzie elektronika jest identyczna jak w starszych modelach (PS. I cyfra nazwy modelu chyba oznacza generację. 3 < 4)