O 405GN1 / O405GN2
m
Pisałem w grudniu o nowym nabytku "Mini-Busa" no i wreszcie udało mi się go sfocić. I chyba jestem pierwszy przed "Przegubowcem"
Tenże MB O405GN1 jest pierwszym przegubowym niskaczem we flocie prywaciarzy obsługujących linię z Warszawy do Otwocka i okolic.
galeria/categories.php?cat_id=2412
Tenże MB O405GN1 jest pierwszym przegubowym niskaczem we flocie prywaciarzy obsługujących linię z Warszawy do Otwocka i okolic.
galeria/categories.php?cat_id=2412
Ostatnio zmieniony 2008-05-15, 13:04 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
O dzięki o wyjaśnienie. Zastanawiało mnie to, bo zauważyłem, że niedawno kilka przedsiębiorstw ściągo właśnie O405N3.Filip7370 pisze:O405N2E to zwykły trajtek na budzie O405N2, O405N2I różni się elektronicznymi bzdetami (nie piszę bo to nie ten dział). O405N3 to nieoficjalne oznaczenie mercedesów produkowanych na eksport do Francji.
W zeszłym roku w trakcie dni otwartych zajezdni PKT w Gdyni rozmawiałem o tym z U2w. Pokazywał mi #3014 - czyli MB O405N3E. I wtedy też nie wiedział skąd ta różnica. Wg. U2w MB O405N3 w zasadzie niczym się nie różnił od normalnego MB O405N2.
Muszę jednak przyznać, że korzystając z okazji obleciałem trochę gdyńskie MB O405N2E oraz MB O405N3E. I ten "francuz" o ile pod względem mechanicznym nie różnił się pewnie niczym. To jednak wykończenie przestrzeni pasażerskiej trochę się różniło - ale głównie szczegółami.
Nie wiem - tylko, czy tak wyglądał ten pojazd ponieważ poprzedni właściciel tak sobie zażyczył i zamówił - czy Mercedesy dla francuskich przewoźników standardowo były inne.
A co takiego innego było w tymże MB O405NE ? Np. podparcia dla pleców na ścianach, specyficzna barierka pionowa - zupełnie niespotykana w niemieckich MB O405N. Zupełnie inne fotele. Brakowało poręczy pionowej w pierwszych drzwiach.
Powtarzam - to mogła być jednak kwestia zamówienia przez poprzedniego właściciela
No i na koniec małe porównanie
MB O405N2 - w PKT MB O405N2E
galeria/details.php?image_id=13248
galeria/details.php?image_id=13246
MB O405N3 - w PKT MB O405N3E - ten egzemplarz przyjechał z Francji
galeria/details.php?image_id=13274
I jego wnętrze - to już moje fotki. Zwróćcie uwage na te podparcia. One tak miały w oryginale
http://img223.imageshack.us/my.php?image=30147mg6.jpg
http://img223.imageshack.us/my.php?image=30149qm9.jpg
ta poręcz jest również oryginalna
http://img223.imageshack.us/my.php?image=30148nn3.jpg
Muszę jednak przyznać, że korzystając z okazji obleciałem trochę gdyńskie MB O405N2E oraz MB O405N3E. I ten "francuz" o ile pod względem mechanicznym nie różnił się pewnie niczym. To jednak wykończenie przestrzeni pasażerskiej trochę się różniło - ale głównie szczegółami.
Nie wiem - tylko, czy tak wyglądał ten pojazd ponieważ poprzedni właściciel tak sobie zażyczył i zamówił - czy Mercedesy dla francuskich przewoźników standardowo były inne.
A co takiego innego było w tymże MB O405NE ? Np. podparcia dla pleców na ścianach, specyficzna barierka pionowa - zupełnie niespotykana w niemieckich MB O405N. Zupełnie inne fotele. Brakowało poręczy pionowej w pierwszych drzwiach.
Powtarzam - to mogła być jednak kwestia zamówienia przez poprzedniego właściciela
No i na koniec małe porównanie
MB O405N2 - w PKT MB O405N2E
galeria/details.php?image_id=13248
galeria/details.php?image_id=13246
MB O405N3 - w PKT MB O405N3E - ten egzemplarz przyjechał z Francji
galeria/details.php?image_id=13274
I jego wnętrze - to już moje fotki. Zwróćcie uwage na te podparcia. One tak miały w oryginale
http://img223.imageshack.us/my.php?image=30147mg6.jpg
http://img223.imageshack.us/my.php?image=30149qm9.jpg
ta poręcz jest również oryginalna
http://img223.imageshack.us/my.php?image=30148nn3.jpg
Normalna rzecz we francuskich wozach. Jest to bardzo dobre rozwiązanie - jest się czego trzymać.
Tyskie Heulieze też takie mają:
http://www.phototrans.eu/14,44828,0.html