O405N
No nie mów, że takich nie ma. Jak się wkurzę, to ci nawet znajdę.ppln pisze:A znajdziesz jakąś 4-drzwiową 405GN-kę?
Hehe, ale nie wszyscy dorównują nam niestety poziomem inteligencji…ppln pisze:Jak się tak głębiej zastanowić to Częstochowa nie powinna była kupować nówek tylko używane 405GN-ki z zachodu - są dużo tańsze, a i tak nie potrzebują tam 4. drzwi.
Nie o takich bzdetach myślałem. Tylko o czymś o wiele ważniejszym. Scenografia wnętrza - ilość miejsc stojących / siedzących. Wyposażenie pojazdów. Drzwi - ich ilość i szerokość. Napęd i inne elementy wpływające bezpośrednio na koszty eksploatacji.plocmaster pisze:Co może być w nim niedostosowane do potrzeb? Kolor poręczy? Tapicerka na siedzeniach? Bez przesady.
Nr. taborowy tego autobusu to 8425. Tutaj jest jego zdjęcie od strony drzwi: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118725.htmlep40 pisze:Zna ktoś jego numer albo ma fotke?
Ostatnimi czasy kolejne przedsiębiorstwo komunikacyjne wzbogaciło się o używane Mercedesy. Przedsiębiorstwem tym jest PKS Oława. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Oławie jest organizatorem komunikacji miejskiej w tym mieście. Oprócz tego PKS Oława posiada również swoje placówki terenowe w Strzelinie i Jelczu-Laskowicach. Zarówno w Oławie, jak i Jelczu-Laskowicach monopol na obsługę km ma właśnie PKS Oława. W obu tych miastach istnieje 5 linii komunikacyjnych z numeracją od 0 do 4 z tą tylko różnicą, ze w Jelczu-Laskowicach jedynie linia nr. 4 kursuje przez cały dzień. Nowe Mercedesy to pierwsze w Polsce Mercedesy O405N2CNG zasilane gazem ziemnym. PKS Oława zakupił 2 tego typu autobusy, najprawdopodobniej z Niemiec. Mają obsługiwać komunikację miejską w w/w miastach .
Ostatnio zmieniony 2006-11-21, 19:04 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Autobus ten należy do przedsiębiorstwa o nazwie Kombus z Kórnika k. Poznania. Mają 4 tego typu niskopodłogowe Mercedesy O405N o nr taborowych 33, 40, 41 oraz 42. Tego typu malowanie mają tylko 2 O405N: o nr taborowym 40 i 41. Autobus ze zdjęcia posiada nr taborowy 41, #40 ma ciemniejszy odcień żółtego .J-31 pisze:Będąc w Poznaniu, 25.11, natknąłem się na Rondzie Kaponiery na takiego oto MB O405N2. Autobus jest biało-żółty i obsługuje - bodajże - linię NB...
Są głośne, ale z zewnątrz. W wewnątrz co ciche, jak na mój gust. i mi się one też bardzo podobają, przyjemna jazda, ciche są, jak juz powiedzialem. Bardzo fajne autobusy.Jessi pisze:Zawsze na tych przednich siedzeniach, zwłaszcza w Volvo 7x00x, gdzie jest ono pojedyńcze. Widać i czynności kierowcy i drogę.
A co do 0405N to nie_podoba mi sie w nich tylko ich hałas. Są bardzo głośne.
Jako, że nie jestem tu zbyt często, to szybko podsumuję wiadomości o Mercedesach O405N:
521 - ex. MPK Łódź rok: 1994 drzwi: 2 stan: w miarę
522 - ex. MPK Łódź rok: 1994 drzwi: 2 stan: w miarę
523 - ex. MPK Łódź rok: 1994 drzwi: 2 stan: technicznie zużyty - olej silnikowy dostaje się do chłodnicy
526 - ex. MVG Muenchen rok: 1991 drzwi: 2 stan: złom - do kasacji przy najbliższej okazji
527 - ex. MVG Muenchen rok: 1991 drzwi: 2 stan: złom - do kasacji przy najbliższej okazji
528 - ex. BSAG Bremen drzwi: 2 stan: dobry
530 - ex. BSAG Bremen drzwi: 2 stan: dobry
531 - ex. PTT Postauto Schweiz drzwi: 3 stan: dobry
532 - ex. (chyba) Szwajcaria drzwi: 2 stan: dobry
533 - ex. BSAG Bremen drzwi: 2 stan: dobry
535 - ex. Ulm rok:1995 drzwi: 3 O405N/2 stan: bardzo dobry
537 - ex. BSAG Bremen (chyba) drzwi: 3 stan: bardzo dobry
538 - ex. Ulm rok: 1992 drzwi: 3 stan: dobry
To tyle w wielkim skrócie
521 - ex. MPK Łódź rok: 1994 drzwi: 2 stan: w miarę
522 - ex. MPK Łódź rok: 1994 drzwi: 2 stan: w miarę
523 - ex. MPK Łódź rok: 1994 drzwi: 2 stan: technicznie zużyty - olej silnikowy dostaje się do chłodnicy
526 - ex. MVG Muenchen rok: 1991 drzwi: 2 stan: złom - do kasacji przy najbliższej okazji
527 - ex. MVG Muenchen rok: 1991 drzwi: 2 stan: złom - do kasacji przy najbliższej okazji
528 - ex. BSAG Bremen drzwi: 2 stan: dobry
530 - ex. BSAG Bremen drzwi: 2 stan: dobry
531 - ex. PTT Postauto Schweiz drzwi: 3 stan: dobry
532 - ex. (chyba) Szwajcaria drzwi: 2 stan: dobry
533 - ex. BSAG Bremen drzwi: 2 stan: dobry
535 - ex. Ulm rok:1995 drzwi: 3 O405N/2 stan: bardzo dobry
537 - ex. BSAG Bremen (chyba) drzwi: 3 stan: bardzo dobry
538 - ex. Ulm rok: 1992 drzwi: 3 stan: dobry
To tyle w wielkim skrócie
A co konkretnie dolega tym Mercedesom? pytam, ponieważ z tego, co piszesz stan tych Mercedesów jest fatalny, a nie przypominam sobie, by ostatnio miały jakiś wypadek itp.gość pisze:526 - ex. MVG Muenchen rok: 1991 drzwi: 2 stan: złom - do kasacji przy najbliższej okazji
527 - ex. MVG Muenchen rok: 1991 drzwi: 2 stan: złom - do kasacji przy najbliższej okazji
Ogólnie stan techniczny. Jakoś jeszcze jeżdżą, ale są to najstarsze Mercedesy w DLA, i tylko jak się nadarzy do tego okazja to się ich DLA pozbędzie. Swego czasu dłużej stały niż jeździły, ale już nie pamiętam dlaczego.Adrian_ pisze:A co konkretnie dolega tym Mercedesom? pytam, ponieważ z tego, co piszesz stan tych Mercedesów jest fatalny, a nie przypominam sobie, by ostatnio miały jakiś wypadek itp.