O405
A to niby czemuż wysokie 405-tki są lepsze od niskich na liniach typu Otwock-Warszawa? Bo są mniej zapchane, gdy jakiś inwalida nie może wejść?Adrian_ pisze:Mini Bus prowadzi raczej działalność w komunikacji podmiejskiej, a zatem wysoko i średniopodłogowe O405 są tutaj dużo lepszym rozwiązaniem, niż niskopodłogowce .
Dlatego, iż te autobusy bardziej pasują do komunikacji lokalnej, niż do miejskiej (na wespół z Mercedesami O407). To po pierwsze, a po drugie polityka taborowa karczewskiego Mini Busa opiera się głównie na wysoko/średniopodłogowcach, więc po co mieliby nagle ustosunkować się do niskich Mercedesów O405N? widocznie nie są zainteresowani tego typu pojazdami i już .plocmaster pisze:A to niby czemuż wysokie 405-tki są lepsze od niskich na liniach typu Otwock-Warszawa?
Adrian odkrył trochę "Amerykę w konserwach". Te autobusy - tj. MB O405 - już od dawna (przynajmniej od pół roku) jeżdżą na liniach firmy "MINI Bus" z Karczewa. Firma już od wielu lat jest pod moją obserwacją ze względu na tabor jaki eksploatują.
....A zaczęli w latach 90-tych, od Scanii 111 (m.in. odkupionych z MPK Kraków). Potem stopniowo przesiadali się na Mercedesy. Były to MB O305.
...MB O305 długo nie pojeździły we flocie "MINI Bus", ponieważ dosyć szybko zastąpiły je pierwsze MB O405 (zielone). Mam kilka fotek MB O405, jednak nie chciałem zalewać albumu "takimi" zdjęciami. W zeszłym roku, zrobiłem sesję fotograficzną dla kolegów z Bergisherbus-Forum na pętli, na ul. Emilii Plater w Warszawie.
firma "MINI Bus" nie jest jedyną która eksploatuje MB O405. Kolejną firmą, która wprowadza ten typ autobusów jest firma "Wilga - Bus" - ostry konkurent "MINI-Busa" na liniach z Warszawy do Otwocka + okolic.
A dla przykładu zdjęcie - którego autorem jest nasz Admin U2w
Co ciekawe firma "Wilga-Bus" wprowadziła, jako pierwsza MB O407, którego fotkę również posiadam.
Dla mnie o wiele ciekawszym jest fakt, że firma "MINI-Bus", notująca coraz większe potoki pasażerskie, inwestuje również w autobusy przegubowe. M.in. MB O405G
Jeśli już mogę pozanudzać Was, to zrobię to totalnie...
Rysunki pochodzące z moich obserwacji. Wszystkiego nie pokazałem. Rysunki związane z firmą "MINI-Bus" Karczew:
Scania 111 - połowa lat 90-tych
MB O305G, ex "Gryf"
MB O405G
Setra - Patrz przegubowe Setry SG219 SL
...Wracając do tematu. Postaram się odkopać moje fotki i prześlę je do Albumu. Może mnie koledzy Admini nie powieszą za spamerkę ...
....A zaczęli w latach 90-tych, od Scanii 111 (m.in. odkupionych z MPK Kraków). Potem stopniowo przesiadali się na Mercedesy. Były to MB O305.
...MB O305 długo nie pojeździły we flocie "MINI Bus", ponieważ dosyć szybko zastąpiły je pierwsze MB O405 (zielone). Mam kilka fotek MB O405, jednak nie chciałem zalewać albumu "takimi" zdjęciami. W zeszłym roku, zrobiłem sesję fotograficzną dla kolegów z Bergisherbus-Forum na pętli, na ul. Emilii Plater w Warszawie.
firma "MINI Bus" nie jest jedyną która eksploatuje MB O405. Kolejną firmą, która wprowadza ten typ autobusów jest firma "Wilga - Bus" - ostry konkurent "MINI-Busa" na liniach z Warszawy do Otwocka + okolic.
A dla przykładu zdjęcie - którego autorem jest nasz Admin U2w
Co ciekawe firma "Wilga-Bus" wprowadziła, jako pierwsza MB O407, którego fotkę również posiadam.
Dla mnie o wiele ciekawszym jest fakt, że firma "MINI-Bus", notująca coraz większe potoki pasażerskie, inwestuje również w autobusy przegubowe. M.in. MB O405G
Jeśli już mogę pozanudzać Was, to zrobię to totalnie...
Rysunki pochodzące z moich obserwacji. Wszystkiego nie pokazałem. Rysunki związane z firmą "MINI-Bus" Karczew:
Scania 111 - połowa lat 90-tych
MB O305G, ex "Gryf"
MB O405G
Setra - Patrz przegubowe Setry SG219 SL
...Wracając do tematu. Postaram się odkopać moje fotki i prześlę je do Albumu. Może mnie koledzy Admini nie powieszą za spamerkę ...