Mercedes w Polsce- nowości, porównania serii
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
2 Citaro G i 4 Conecto G a w czwartek dojada nastepne 7 sztuk .barthezz_13 pisze:No i ja powiem, że Citaro to prawdziwy autobus. Jak się o niego dba, to potrafi zdziałać cudaJ-31 pisze:Ja tylko dodam, że w serwisie Evobus stoją kolejne przegubowe oraz solowe MB Citaro dla MZK w Bydgoszczy.
A tak na serio. Ile Citaro i ile Conecto do Was przyjechało?
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Wszystkie wozy juz dawno dojechaly jakby co
ogolnie nie lubie Conecto g przez trzy rzeczy:
-bardzo mocno denerwujacy sygnal podczas otwierania i zamykania drzwi
-no i kiepsko jak dla mnie rozplanowane wnetrze(za duzo miejsc siedzacych i tylko jedna "rzeznia")
-aha no i jeszcze to skrzypienie calego autobusu:/
a co do citaro i citaro g to dosyc pozytywne pojazdy:)
ogolnie nie lubie Conecto g przez trzy rzeczy:
-bardzo mocno denerwujacy sygnal podczas otwierania i zamykania drzwi
-no i kiepsko jak dla mnie rozplanowane wnetrze(za duzo miejsc siedzacych i tylko jedna "rzeznia")
-aha no i jeszcze to skrzypienie calego autobusu:/
a co do citaro i citaro g to dosyc pozytywne pojazdy:)
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Co do sygnału jest troche denerwujący . A co do trzeszczenia to nie słyszałem . Jedynie troche trzeszczy w Conectach . Musze sie przyjzeć bardziej Citarom naszym .Volvo 7000A pisze:Wszystkie wozy juz dawno dojechaly jakby co
ogolnie nie lubie Conecto g przez trzy rzeczy:
-bardzo mocno denerwujacy sygnal podczas otwierania i zamykania drzwi
-no i kiepsko jak dla mnie rozplanowane wnetrze(za duzo miejsc siedzacych i tylko jedna "rzeznia")
-aha no i jeszcze to skrzypienie calego autobusu:/
a co do citaro i citaro g to dosyc pozytywne pojazdy:)
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
W Łodzi ma duży, więc to nie wina producenta.Volvo 7000A pisze:conecto ma jeszcze bardzo maly wyswietlacz z przodu
Co nie zmienia faktu, że uważam model (od strony pasażera) za kompletny niewypał, w prowadzeniu to jest całkiem przyjemny wózek, ma kilka bajerów (retarder w dźwigni, tempomat) i lekko działającą kierownicę.
szczerze to nienawidze tych autobusów
-bardzo zle rozplanowane wnetrze(nie ma gdzie stac)
-cale skrzypia
-okropnie goraco obok silnika
-siedzenia srednio wygodne i za niskie(nie ma gdzie glowy oprzec)
-dlugi, denerwujacy sygnal przy otwieraniu drzwi
-no i utrudnienie dla starszych i niepelnosprawnych w siadaniu
no i to chyba jego wady glowne a zalet jakos nie widze
ja zawsze wole poczekac na nastepny autobus niz jechac tym tureckim zlomem:)
-bardzo zle rozplanowane wnetrze(nie ma gdzie stac)
-cale skrzypia
-okropnie goraco obok silnika
-siedzenia srednio wygodne i za niskie(nie ma gdzie glowy oprzec)
-dlugi, denerwujacy sygnal przy otwieraniu drzwi
-no i utrudnienie dla starszych i niepelnosprawnych w siadaniu
no i to chyba jego wady glowne a zalet jakos nie widze
ja zawsze wole poczekac na nastepny autobus niz jechac tym tureckim zlomem:)
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Widać jak kochasz dromadermy . Jak dla mnie Conecto G mogą być .Nie wiem dlaczego w Polsce jest Conectofobia ? A co do czekania na nastepny autobus to chyba nie ma linii bez Conecto G na linii w Bydgoszczy . Wiec życze miłego czekania .Volvo 7000A pisze:szczerze to nienawidze tych autobusów
-bardzo zle rozplanowane wnetrze(nie ma gdzie stac)
-cale skrzypia
-okropnie goraco obok silnika
-siedzenia srednio wygodne i za niskie(nie ma gdzie glowy oprzec)
-dlugi, denerwujacy sygnal przy otwieraniu drzwi
-no i utrudnienie dla starszych i niepelnosprawnych w siadaniu
no i to chyba jego wady glowne a zalet jakos nie widze
ja zawsze wole poczekac na nastepny autobus niz jechac tym tureckim zlomem:)