Strona 9 z 9

: 2010-11-14, 16:51
autor: TLG
Jakieś takie wąskie to przejście między II i III drzwiami.

: 2010-11-14, 17:55
autor: Amalio
lukmek pisze:MAN nie stanowi żadnej konkurencji, bo był 15 cm węższy niż U10, czy O530K
Tak :?: Zapomniałeś tylko o jednym szczególiku. Wersje produkowane przez Göppela są węższe :chytry: Model produkowany przez MANa był tak samo szeroki jak reszta Lionsów.

: 2010-11-14, 18:13
autor: ppln
Właściwie to Goeppel to spólka-córka MAN-a czy zupełnie niezależna firma?

: 2010-11-14, 18:37
autor: Amalio
ppln pisze:Właściwie to Goeppel to spólka-córka MAN-a czy zupełnie niezależna firma?
Göppel jest niezależną firmą która kooperuje od wielu lat z MANem.

: 2010-11-15, 10:17
autor: J-31
Fajny Mesio. Byłoby miło zobaczyć go w Polsce na testach :)

: 2010-11-17, 10:43
autor: KB

: 2010-11-17, 18:06
autor: Amalio
Zastanawia mnie tylko sens ekonomiczny tego przedsięwzięcia skoro na widoku jest już Citaro trzeciej generacji...

: 2011-04-13, 00:03
autor: KB
No i są pierwsze 3-drzwiowe CitaroKi :)
http://u5730.direct.atpic.com/33239/0/2127255/600.jpg - Sztuk pięć, Francja, skibusy w La Clusaz.

: 2011-04-13, 17:01
autor: Paweł
Może za jakiś czas zobaczymy takie w BB :mrgreen:

: 2011-04-13, 17:25
autor: KB
Fajnie by było ;)

: 2011-04-13, 18:55
autor: J-31
KB pisze:No i są pierwsze 3-drzwiowe CitaroKi :)
W sumie ciekawie go zrobili, ale warto by było zobaczyć jego wnętrze ;)