: 2007-10-26, 09:28
Wow, to nawet nie wiedziałem
A czy wszystkie Citara mają ten bajer, czy tylko te najnowsze, czy może tylko Citaro K ?
A czy wszystkie Citara mają ten bajer, czy tylko te najnowsze, czy może tylko Citaro K ?
Wszystkie za które ktoś $$$$ypnął zapewne.J-31 pisze:Wow, to nawet nie wiedziałem
A czy wszystkie Citara mają ten bajer, czy tylko te najnowsze, czy może tylko Citaro K ?
Te z pełną kabiną. Łódzkie 12-metrowe z kabiną tylko częściowo zabudowaną mają nieodsuwaną szybę.J-31 pisze:A czy wszystkie Citara mają ten bajer, czy tylko te najnowsze, czy może tylko Citaro K ?
A dlaczego nie startować z czymś na co jest zbyt? Pokaż mi jakiś inny autobus, którego 10 sztuk zamówiono jeszcze przed krajową premierą.ppln pisze:Ale w takim razie po co startują z czymś takim na Polskę?
Małe obciążenia są tylko na liniach podmiejskich (niektórych), ale tam drogi są w takim stanie, że delikatny MB nie wytrzyma tam nawet roku czy dwóch.
Na takie linie potrzebna jest solidna konstrukcja LE, jak Libero.
Akurat automatyczna szybka przy kabinie kierowcy, która tylko się nieznacznie odsuwa, to zbędny bajer, takie coś wolałbym po prostu przesunąć Bajer godny BMW, albo innego... Mercedesa Chyba już wiem, po coplocmaster pisze:A na poważnie — a w furze nie masz elektrycznych szyb? A nie możesz sobie korbką pokręcić? No? Po co ci to? Właśnie po to.
Ten poldzio, o którego Ci chodzi nie ma elektrycznych szyb, ale ma miejsce na przyciski (a nawet na przycisk od włączania klimy ). A ja swojej fury nie mam, EOTplocmaster pisze:Polonezy też miały elektryczne szyby, i możesz mieć jeszcze jakiś
teoretycznieAle bilety się sprzedaje podczas postoju na przystanku, a nie w czasie jazdy.
Nie będę powielał (słusznej) wypowiedzi JackaM, ale dopiszę, że to nie musi być sprzedać. Może to być również np. krótka informacja, którą czasami pasażerowie potrzebują i pytają kierowcę. A to może się zdarzyć wszędzie - np. gdy autobus stoi przed sygnalizatorem lub stoi w korku.Amalio pisze:Ale bilety się sprzedaje podczas postoju na przystanku, a nie w czasie jazdy.
Też tak mi się wydaje, ale to zależy od autobusu. Nie wiem jak to jest rozwiązane w CitaroPoza tym bilety się sprzedaje chyba otwierając tylko mały otwór w szybie, który otwiera się przesuwając go ręką, a nie kręcąc korbką?
W naszych to wygląda tak, że jest okienko do sprzedaży biletów, a szybę się odsuwa żeby porozmawiać. Taka sensowna forma zamkniętej kabinyJ-31 pisze:Też tak mi się wydaje, ale to zależy od autobusu. Nie wiem jak to jest rozwiązane w Citaro
Pewnemu człowiekowi z MPK taka się podoba, więc taka jest...ppln pisze:PS. Dziwną czcionkę macie na wyświetlaczach, małą jakoś taką. Jak w Łodzi jeździło kilka wozów z wyświetlaczami Pixela, miały czcionkę wysoką na cały wyświetlacz.
"Wysoką" czcionkę stosuje DLA, zaś w MPK są przynajmniej 2 linie, które zaprogramowane w KPP-2 są z wielką czcionką.ppln pisze:PS. Dziwną czcionkę macie na wyświetlaczach, małą jakoś taką. Jak w Łodzi jeździło kilka wozów z wyświetlaczami Pixela, miały czcionkę wysoką na cały wyświetlacz.