O530L
Uppsss. To poważny cios dla Evobus. Londyn planował zakup bardzo wiele szt. Citaro, chcieli nawet zrewolucjonizować KM, przy pomocy tych autobusów.
Czyli wyjdzie na to, że tylko niemieccy i austriaccy przewoźnicy będą kupować teraz Citaro...
Czyli wyjdzie na to, że tylko niemieccy i austriaccy przewoźnicy będą kupować teraz Citaro...
Ostatnio zmieniony 2005-02-24, 12:28 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Niby coś się poprawiło na przestrzeni lat, gdy Citaro zabezpieczano przed spaleniem... Ciekawe od kiedy Londyn kupował te pojazdy.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004131816,00.html
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004131816,00.html
Właśnie zadziwia mnie to że taka znana firma z tradycjami wyprodukowala tak wadliwe i niedopracowane autobusy Zaś jesli o ofiary chodzi to nie slyszałem aby były śmiertelne...rupak pisze:Masz racje. Bo ważne jest bezpieczeństwo pasażera. Szkoda, że tak dobre autobusy się palą.mac pisze:Szkoda tego autobusu , był bardzo ładny , nowoczesny
Mercedes powinien popracować nad tym modelem bo spalonych Citar było bardzo wiele.
P.S. Czy ktoś się może orientuje czy były ofiary tych pożarów.
Ludzie co wy tutaj (za przeproszeniem) pitolicie Paliły się tylko modele sprzed 2001 roku, w momencie kiedy wukrytą ta usterke natychmiast zaczęto ja naprawiać Jakis czas temu sprzedano 10000 egzemplarz Citaro, więc naprawde nie wiem o co wam chodzi :>
Czasami mam wrażenie, że nie czytacie literatury fachowej
// A ja że za bardzo sobie pozwalasz
Czasami mam wrażenie, że nie czytacie literatury fachowej
// A ja że za bardzo sobie pozwalasz
Nie bardzo... niektóre wypowiedzi są pisane w czasie teraźniejszym...mac pisze:Eh panie 0405NE rozmawiamy o tym co się spalił. Bo najpierw produkt powinien być sprawdzony czy nie ma usterek itp .I to własnie dziwi ze znany Mercedes Citaro miał duże problemy. A to że teraz nie ma usterek to co innego. Rozmawiamy o tych co sie paliły.
Pozdrawiam
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/old/tournee.php?p=28934
Nie byłbym tego taki pewien, chociaż te nowsze się nie palą na ogół.
Nie byłbym tego taki pewien, chociaż te nowsze się nie palą na ogół.
Niestety konketnych danych nie posiadam. Ale jak się rozejrzymy, chociaż by po przewoźnikach w Niemczech, to głównie zobaczymy Citaro w wersji 12m i 18 m. A Citaro w wersji L, bardzo rzadko. Na pewno w Belinie 70 szt.voy pisze:Tamta dostawa była w 2002 roku.
J-31 podaj konkretne liczby, zobaczymy czy rzeczywiście mało.
Nieprawda.J-31 pisze:Był to jedyny Citaro L w Polsce.
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/old/zdjec ... 8&seria=85
Jeżdżą już prawie 3 lata i ani myślą się palić.
[ Dodano: 2005-02-28, 00:40 ]
Jak wyżej. Masz niedokładne informacje.0405NE pisze:Chce sprawdzic co miłośnicy KM wiedza o jedynym 0530L