O530L

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Mercedes i Setra...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Uppsss. To poważny cios dla Evobus. Londyn planował zakup bardzo wiele szt. Citaro, chcieli nawet zrewolucjonizować KM, przy pomocy tych autobusów.

Czyli wyjdzie na to, że tylko niemieccy i austriaccy przewoźnicy będą kupować teraz Citaro... :(
Ostatnio zmieniony 2005-02-24, 12:28 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

A wydawały się takie dobre :(
Ostatnio zmieniony 2005-02-24, 10:23 przez rupak9, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Tak to prawda. Zresztą wyglądaj bardzo ładnie, nowocześnie. Taka zła opinia to poważny cios dla producenta, znanego do tej pory z niezawodnych autobusów... :(

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

No, ale przegubowe Citaaro jest jak dla mnie niezawodne.

voy

Post autor: voy »

Niby coś się poprawiło na przestrzeni lat, gdy Citaro zabezpieczano przed spaleniem... Ciekawe od kiedy Londyn kupował te pojazdy.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004131816,00.html :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Wow. To Ci się udało znaleźć.... :shock: Ale ten spalony to był chyba w wersji przegubowej ;)

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Strasznie spalony. Fajne zdjęcie. Moje gratulacje:).

Hannibal

Post autor: Hannibal »

Szkoda tego autobusu , był bardzo ładny , nowoczesny ;)
Mercedes powinien popracować nad tym modelem bo spalonych Citar było bardzo wiele.

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

mac pisze:Szkoda tego autobusu , był bardzo ładny , nowoczesny ;)
Mercedes powinien popracować nad tym modelem bo spalonych Citar było bardzo wiele.
Masz racje. Bo ważne jest bezpieczeństwo pasażera. Szkoda, że tak dobre autobusy się palą.

P.S. Czy ktoś się może orientuje czy były ofiary tych pożarów.

Inspektor

Post autor: Inspektor »

rupak pisze:
mac pisze:Szkoda tego autobusu , był bardzo ładny , nowoczesny ;)
Mercedes powinien popracować nad tym modelem bo spalonych Citar było bardzo wiele.
Masz racje. Bo ważne jest bezpieczeństwo pasażera. Szkoda, że tak dobre autobusy się palą.

P.S. Czy ktoś się może orientuje czy były ofiary tych pożarów.
Właśnie zadziwia mnie to że taka znana firma z tradycjami wyprodukowala tak wadliwe i niedopracowane autobusy :| Zaś jesli o ofiary chodzi to nie slyszałem aby były śmiertelne...

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Ludzie co wy tutaj (za przeproszeniem) pitolicie :?: Paliły się tylko modele sprzed 2001 roku, w momencie kiedy wukrytą ta usterke natychmiast zaczęto ja naprawiać :P Jakis czas temu sprzedano 10000 egzemplarz Citaro, więc naprawde nie wiem o co wam chodzi :>

Czasami mam wrażenie, że nie czytacie literatury fachowej :P

// A ja że za bardzo sobie pozwalasz

Hannibal

Post autor: Hannibal »

Eh panie 0405NE rozmawiamy o tym co się spalił. Bo najpierw produkt powinien być sprawdzony czy nie ma usterek itp .I to własnie dziwi ze znany Mercedes Citaro miał duże problemy. A to że teraz nie ma usterek to co innego. Rozmawiamy o tych co sie paliły.
Pozdrawiam

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

mac pisze:Eh panie 0405NE rozmawiamy o tym co się spalił. Bo najpierw produkt powinien być sprawdzony czy nie ma usterek itp .I to własnie dziwi ze znany Mercedes Citaro miał duże problemy. A to że teraz nie ma usterek to co innego. Rozmawiamy o tych co sie paliły.
Pozdrawiam
Nie bardzo... niektóre wypowiedzi są pisane w czasie teraźniejszym...

voy

Post autor: voy »

http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/old/tournee.php?p=28934
Nie byłbym tego taki pewien, chociaż te nowsze się nie palą na ogół.

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

A z którego roku była ta dostawa :?: Wiesz nie wszystko da sie dokładnie naprawić, a pożar zawsze może sie przytrafic...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Czyli Citaro L, to były strasznie pechowe autobusy. Nic dziwnego, że obecnie jeździ ich tak mało... ;)

voy

Post autor: voy »

Tamta dostawa była w 2002 roku.

J-31 podaj konkretne liczby, zobaczymy czy rzeczywiście mało.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:Tamta dostawa była w 2002 roku.

J-31 podaj konkretne liczby, zobaczymy czy rzeczywiście mało.
Niestety konketnych danych nie posiadam. Ale jak się rozejrzymy, chociaż by po przewoźnikach w Niemczech, to głównie zobaczymy Citaro w wersji 12m i 18 m. A Citaro w wersji L, bardzo rzadko. Na pewno w Belinie 70 szt. ;)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

O530L od samego poczatku nie zchodziły najlepiej, zreszta tak jak każde 15 metrówki ;) Jeżeli chodzi o Citaro które się spaliło w Londynie, podejżewam, iż było to standardowe 12 metrowe nadwozie ;)

Egon

Post autor: Egon »

J-31 pisze:Był to jedyny Citaro L w Polsce.
Nieprawda.
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/old/zdjec ... 8&seria=85
Jeżdżą już prawie 3 lata i ani myślą się palić.

[ Dodano: 2005-02-28, 00:40 ]
0405NE pisze:Chce sprawdzic co miłośnicy KM wiedza o jedynym 0530L :P
Jak wyżej. Masz niedokładne informacje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes/Setra”