Citaro w Krakowie
Może ten szyberdach - w przeciwieństwie do pozostałych - po prostu jest przygotowany jako dodatkowa droga ewakuacyjna (przez dach, w przy przypadku wywrócenia się pojazdu). Zauważ, że on ma tam jakieś naklejkimaly_miki pisze:Prawdę powiedziawszy to moim zdaniem to za klimą to jest właśnie właz. Stąd pytanie o to co jest przed....
Niech no tam który spojrzy na to od wnętrza!
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Wszystkie włazy pełnią taką funkcję. To jest wymóg normatywny. Po prostu te dwie funkcje (przewietrzanie + wyjście awaryjne) łączy się ze sobą. Stąd moje zainteresowanie tym ciemnym z przodu, bo ten z tyłu wygląda jak normalny właz.J-31 pisze:Może ten szyberdach - w przeciwieństwie do pozostałych - po prostu jest przygotowany jako dodatkowa droga ewakuacyjna (przez dach, w przy przypadku wywrócenia się pojazdu).
Przyglądałem się temu przed klimą i stwierdzam, że to też szyberdach... Nawet jest na nim naklejka EvoBusa (zielona) o wyjściu awaryjnym, takie jak na szybach były.maly_miki pisze:Prawdę powiedziawszy to moim zdaniem to za klimą to jest właśnie właz. Stąd pytanie o to co jest przed....Coffee pisze:To za klima za cholerę nie wiem co to jest...
Niech no tam który spojrzy na to od wnętrza!
Albo będziemy mówić nowe, świeżo wyklepaneLopez pisze:A taki ładny był, (po)niemiecki
Ciekawe z czego się bierze ten brak szczęścia nowych merców. W sumie za chwilę trzeba będzie przestać mówić "nowe".
[ Dodano: 18 Cze 2009 17:23 ]
#DC502 został już wyklepany. Po Wypadku ani śladu na karoserii. Malowanie tyłu w tej chwili odbiega trochę normie. Ciekawe, czy dokleją brakujące kawałki folii. W tej chwili wygląda to tak:
[ Dodano: 18 Cze 2009 17:33 ]
Tak w ogóle, to gdzieś pod koniec Lipca, początek Sierpnia znów będzie trzeba wypatrywać kolejnych Citaro dla Krakowa