: 2008-12-01, 11:18
Dzięki BF201 za informację. A czy wobec tego wybitego okna, Orientujesz się może, czy ten autobus uzyska okno odsuwane ? Czy może pozostawią mu to okno tak już na stałe ?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
No nie wiem czy nie ma... przyjrzyj się jak wyglądają autobusy np. na 179 w czasie porannego szczytu.. nabite tak, że ledwo drzwi się zamykają... Taki CapaCity byłby akurat w sam raz...BF201 pisze:nie mamy potoków na tak duże autobusy... skrzyżowania też nie są dostosowane, lepiej puścić klasyczny 18-metrów częściej, niż dłuższą wersję rzadziejMaciszyn pisze:
Myślisz, że w związku z tym, być może kiedyś w barwach MPK zobaczymy CapaCity?
To przede wszystkim trzeba zwiększyć częstotliwość do 6-8 minut a dopiero później kupować autobusy klasy XL.Maciszyn pisze:No nie wiem czy nie ma... przyjrzyj się jak wyglądają autobusy np. na 179 w czasie porannego szczytu.. nabite tak, że ledwo drzwi się zamykają...
Najekonomiczniej to jest zlikwidować KM, nie trzeba będzie do niej dopłacać, a ludzie sobie jakoś poradzą. Kiedyś jej nie było.Maciszyn pisze:Wydaje mi się, że jak policzysz wszystkie koszta(płace, paliwo, serwis etc.), no to ekonomiczniej wychodzi, przy obecnej częstotliwości wysłać autobusy klasy XL.
w Krakowie są bardzo wąskie gardła i miejscami wąskie pasy (głównie z winy źle parkujących pojazdy) Capa mogłaby mieć utrudnione manewrowanie, bo składa się toćke gorzej od 18-kiMaciszyn pisze: No nie wiem czy nie ma... przyjrzyj się jak wyglądają autobusy np. na 179 w czasie porannego szczytu.. nabite tak, że ledwo drzwi się zamykają... Taki CapaCity byłby akurat w sam raz...
Poza tym, możesz wyjaśnić mi, co ma dostosowanie skrzyżowań do tego autobusu, bo trochę nie jarzę..
po prawdzie to składa się podobnie (bo oś napędową ma w tym, bądź prawie tym samym miejscu), a różnica polega na zachodzeniu tyłu. Tył z uwagi na oś wleczoną będzie bardziej zamiatał - tak jak autobusy 15 metrowe.BF201 pisze:bo składa się toćke gorzej od 18-ki
Sorry, że Cię jeszcze pomęczę z tym oknem.BF201 pisze:-> J-31 -> do następnego wybicia zapewne zostaną, poco zmieniać dwa razy, a są takie a nie inne, bo lepiej żeby auto jeźdizło z takimi, niż stało i czekało na inne bezczynnie dużo dłużej
Oryginały z EvobusaJ-31 pisze:Sorry, że Cię jeszcze pomęczę z tym oknem.BF201 pisze:-> J-31 -> do następnego wybicia zapewne zostaną, poco zmieniać dwa razy, a są takie a nie inne, bo lepiej żeby auto jeźdizło z takimi, niż stało i czekało na inne bezczynnie dużo dłużej
Czy to uchylne okno to jest oryginał z Evobusa, czy MPK wstawiło je z jakiegoś innego pojazdu ?
J-31 pisze: Sorry, że Cię jeszcze pomęczę z tym oknem.
Czy to uchylne okno to jest oryginał z Evobusa, czy MPK wstawiło je z jakiegoś innego pojazdu ?
Szanujmy się... niby z czego mieli by to okno wstawić...J-31 pisze:Czy to uchylne okno to jest oryginał z Evobusa, czy MPK wstawiło je z jakiegoś innego pojazdu ?
zawsze mogli wsadzić plexi... kiedyś działało ;PJ-31 pisze:Ok. Ok, już wiem - potrójnie - że to okno pochodzi z Mercedesa
on to chyba dopiero czwarty czy piąty z kolei uszkodzony9507 pisze:To wrocławskie to pewnie #7327 po "kochaniu się" z tramwajem, a w Krk już coś popsuliście? Jeśli tak to byliście szybsi od nas
może byś chociaż z ksywki wymienił kto zrobił fotki, e?Coffee pisze:http://www.elektrico.prospect.pl/P1030558.JPG
http://www.elektrico.prospect.pl/P1030561.JPG
I kolejny Mercedes "zaliczony" (#DC502)...
Jeszcze z parę miesięcy i nie będzie Citara, który nie miał by jakiegoś poważniejszego wypadku