MB Conecto LF / Conecto LF G
Tak rzeczywiście . Trzeba sie dobrze przypatrzeć, na materiale są takie czerowne plamki - to właśnie logo MPK Łódź.
Niezły numer odwalili Turcy. No, ale nie ma się co dziwić, dla nich polskie MPK Łódź jest tak samo odległe i obce jak dla nas Khair w Egipcie. Ot czerwona plamka gdzieś daleko na mapie świata.
Niezły numer odwalili Turcy. No, ale nie ma się co dziwić, dla nich polskie MPK Łódź jest tak samo odległe i obce jak dla nas Khair w Egipcie. Ot czerwona plamka gdzieś daleko na mapie świata.
Jesteście pewni, że to logo MPKŁ a nie jakieś czerwone fiubździu? Jeśli tak, to wielki lol - niezła żenada
W Infobusie pojawił się dziś artykuł-podsumowanie Transexpo, a w nim następujący fragment o Conecto LF :
W Infobusie pojawił się dziś artykuł-podsumowanie Transexpo, a w nim następujący fragment o Conecto LF :
Ciekawie się zapowiada:)„Nowe Conecto najlepiej określa jego robocza nazwa, czyli „low floor –low budget”, czyli niskie wejście dla pasażerów i niska cena dla operatorów.”–przekonuje Laszlo Rakasz. Pierwsi polscy przewoźnicy będą mogli odebrać Conecto low floor w II połowie 2007 r. Wówczas zostanie uruchomiona produkcja seryjna wersji solo, natomiast model przegubowy trafi do pierwszych klientów w 2008 r. –„Trochę mi żal „starego”Conecto, który wraz z wejściem normy Euro 4 będzie wycofywany z oferty”–mówi Laszlo Rakasz. –„Jednak nowa rodzina Conecto low floor daje nam –dzięki niskiej podłodze we wszystkich drzwiach –znacznie szersze możliwości i wierzę, że podbije ona serca i portfele przewoźników miejskich”.
I bardzo dobrze. Przynajmniej kolejna światowa fabryka zrozumiała, iż nie warto inwestować w produkcję autobusów wysokopodłogowych, które są niepraktyczne dla pasażerów. Ale z drugiej strony zawsze można było zostawić Conecto HF i dostosować go pod Euro 4, chociaż w ten sposób Conecto LF być może zyska trochę na popularności .drentwy pisze:Ciekawie się zapowiada:)
Dzisiaj miałem przyjemność jazdy Mercedesem O345G z MPK Łódź. Całkiem przyjemne wozy. Cichutkie i w ogóle. Jeden stopień starszym osobom naprawdę nie przeszkadza a inwalidzki wózek można łatwo wnieść. Jest jedno ale. Connecta jeżdżą na typowo miejskich zatłoczonych liniach i troszkę jest ciasno. Niskopodłogowce byłyby o wiele praktyczniejsze. Ale nie jest źle. To naprawdę dobre autobusy
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Marcin. Bardzo ładnie Uogólniłeś, ale ja znów lubię "Alę"...Marcin_3558 pisze:Miasta które mają Conecto :
(...)
-Warszawa
Otóż MB O345 "Conecto" C, istotnie są w Warszawie, ale nie obsługują komunikacji miejskiej. Jedno Conecto pojawia się w barwach C.H. "Carrefour - Bemowo" i obsługuje ono darmową linię. Przewoźnik, firma "Warbus".
Jeszcze jakiś czas temu widziałem, w Warszawie w al. JPII innego MB O345. To była starsza wersja bez wieży. Autobus był cały niebieski i nie wiem co obsługiwał, ale podejrzewam, że też jakąś "darmową linię". Postaram się jeszcze sprawdzić - co to był za przystanek.
Pamiętam, że jednego Conecto eksploatował również Connex- Warszawa, ale autobus zniknął mi zupełnie z oczu. I nie wiem co się z nim dzisiaj dzieje. Kilka lat temu obsługiwał on darmową linię do M1 z pl. Wilsona. Dzisiaj nie ma już tej linii
Ten niebieski Conecto należał właśnie do Connexu i obsługiwał komunikację na lotnisku Okęcie, tj. jeździł po płycie lotniska i zabierał pasażerów, których następnie podwoził do samolotu (tutaj jest zdjęcie z lutego tego roku, wykonane właśnie na płycie lotniska Okęcie: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-83899.html ). Linię równiez obsługiwał Connex i chyba nadal ją obsługuje . To Conecto zostało zakupione przez ówczesny Rapid-Bus w 2001r. i wg. stanu taborowego Conecto to nadal znajduje się w taborze Connexu z tym, że obsługuję komunikację lotniskową na Okęciu oraz służy jako ewentualna rezerwa .J-31 pisze:Jeszcze jakiś czas temu widziałem, w Warszawie w al. JPII innego MB O345. To była starsza wersja bez wieży. Autobus był cały niebieski i nie wiem co obsługiwał, ale podejrzewam, że też jakąś "darmową linię". Postaram się jeszcze sprawdzić - co to był za przystanek.
Pamiętam, że jednego Conecto eksploatował również Connex- Warszawa, ale autobus zniknął mi zupełnie z oczu. I nie wiem co się z nim dzisiaj dzieje. Kilka lat temu obsługiwał on darmową linię do M1 z pl. Wilsona. Dzisiaj nie ma już tej linii
Wieści z Evobusa - z Wolicy...
Otóż w ostatni weekend znalazłem ten oto pojazd, zakupiony przez firmę "Kris-Tour".
Najpierw, przez chwilę pomyślałem, że Veolia Transport Warszawa sprzedała swojego MB O345 "Conecto" C (A012). Tymczasem okazało się, że nie jest to prawdą. To nie jest ex. A012.
Turecki "Otomarsan", z tego co pamiętam już nie produkuje Conecto w tej wersji.
Zatem wydaje mi się, że to jest były "tester" Evobus Polska. Autobus, który onegdaj służył zarówno do testów jak i do promocji.
Otóż w ostatni weekend znalazłem ten oto pojazd, zakupiony przez firmę "Kris-Tour".
Najpierw, przez chwilę pomyślałem, że Veolia Transport Warszawa sprzedała swojego MB O345 "Conecto" C (A012). Tymczasem okazało się, że nie jest to prawdą. To nie jest ex. A012.
Turecki "Otomarsan", z tego co pamiętam już nie produkuje Conecto w tej wersji.
Zatem wydaje mi się, że to jest były "tester" Evobus Polska. Autobus, który onegdaj służył zarówno do testów jak i do promocji.