Luka między modelami Citaro a Capacity
Ok. 23m a 22,8 to naprawde nie duza roznica.
Widzialem jednak, ze jak sie zakreca Solarisem, to trzeba wiecej krecic kierownica niz Mercedesem.
W Mercedesie sie kreci ok. 1,5 (czyli podobnie jak w samochodzie), a w Solarisie niepamietam dokladnie, ale <b>conajmniej</b> od 2x do 2,5. Nie wiem dlaczego tak jest.
A co do NG312, nie jest to starsza wersja?
Jak przyjezdzam do polski i jade pierwszy raz autobusem (a przewaznie jest to wlasnie SU18), to mi sie wydaje jak bym byl na hustawce. Okropnie podskakuje, spada i buja, i mi sie wydaje ze to najgorszy zlom (a te SU18 z lodzi obchodza dobiero 5. rocznice).
Wrazenie troche do przesady, ale jak w niemczech naprawde sa bardzo dobre ulicy bez dziur i nudno sie jedzie jak po masle to nie ma sie co dziwic.
Za pare dni ale sie przezwyczajam do polskich drog i wtedy mi sie wydaje ze to normalne i zaczynam znowu niezle szacowac Solarisy na jakich warunkach one jada i sie naprawde niezle trzymaja.
A do tematu; nadal by mnie interesowalo, kiedy wreszcze bedzie "530 GM", jako "duzy brat" do 530M.
Widzialem jednak, ze jak sie zakreca Solarisem, to trzeba wiecej krecic kierownica niz Mercedesem.
W Mercedesie sie kreci ok. 1,5 (czyli podobnie jak w samochodzie), a w Solarisie niepamietam dokladnie, ale <b>conajmniej</b> od 2x do 2,5. Nie wiem dlaczego tak jest.
A co do NG312, nie jest to starsza wersja?
To tez jest kwestia przezwyczajenia.oolek15 pisze:Kilka razy jechałem SU18 z tyłu, niezliczoną ilość razy w MANie NG312 (czasem zapchanym a czasem prawie pustym) i jakoś tego nie zauważyłem.
Jak przyjezdzam do polski i jade pierwszy raz autobusem (a przewaznie jest to wlasnie SU18), to mi sie wydaje jak bym byl na hustawce. Okropnie podskakuje, spada i buja, i mi sie wydaje ze to najgorszy zlom (a te SU18 z lodzi obchodza dobiero 5. rocznice).
Wrazenie troche do przesady, ale jak w niemczech naprawde sa bardzo dobre ulicy bez dziur i nudno sie jedzie jak po masle to nie ma sie co dziwic.
Za pare dni ale sie przezwyczajam do polskich drog i wtedy mi sie wydaje ze to normalne i zaczynam znowu niezle szacowac Solarisy na jakich warunkach one jada i sie naprawde niezle trzymaja.
A do tematu; nadal by mnie interesowalo, kiedy wreszcze bedzie "530 GM", jako "duzy brat" do 530M.
Trudno, żeby nie było jak na huśtawce. Dziurawe, nierówne ulice, to ma przecież wpływ na zachowanie pojazdukiEL pisze:Jak przyjezdzam do polski i jade pierwszy raz autobusem (a przewaznie jest to wlasnie SU18), to mi sie wydaje jak bym byl na hustawce. Okropnie podskakuje, spada i buja, i mi sie wydaje ze to najgorszy zlom (a te SU18 z lodzi obchodza dobiero 5. rocznice).