O530 "Citaro"
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Pewnie zostana w oryginalnych barwach. Podobnie bylo z innymi testowcami Mercedesa ktore trafily do Lodzi, Mercedes O405GN jest nadal w reklamie mercedesa, natomiast O405N byl przez dlugi czas w barwach testowych, potem dostal calopojazdowa reklame i dopiero jakis miesiac temu pomalowali go w barwy zakladowe.
Mysle ze oba merolki dostana predzej czy pozniej reklamy calopojazdowe, po ich zdjeciu zostana pomalowane w barwy zakladowe.
Aleksej
P.S.
Ciekawe jak sobie poradza z wyswietlaczem w Conecto, wkoncu to jest Pixel Bydgoszcz, a takich w Lodzi nie ma w innych autobusach.
Mysle ze oba merolki dostana predzej czy pozniej reklamy calopojazdowe, po ich zdjeciu zostana pomalowane w barwy zakladowe.
Aleksej
P.S.
Ciekawe jak sobie poradza z wyswietlaczem w Conecto, wkoncu to jest Pixel Bydgoszcz, a takich w Lodzi nie ma w innych autobusach.
Ostatnimi czasy do przewoźnika o nazwie Berliner Verkehrsbetriebe AG z Berlina trafiły kolejne 2 Mercedesy O530 Citaro. Jeden jest w pełni niskopodłogowy i przyszedł ze standardowej dostawy. Drugi zaś jest Mercedesem niskowejściowym, tzw. "Low Entry". autobus ten został zakupiony na próbę. Otrzymał nr taborowy 1835. Z kolei zwykły Citaro otrzymał nr taborowy 1836. Na dzień dzisiejszy BVG Berlin posiada aż 101 Mercedesów Citaro, lecz liczba ta ulegnie zmianie, gdyż przewoźnik ten w tym roku zamierza kupić jeszcze 70 tego typu Mercedesów .
Ach... te Citara są przepiękne. Ostatnio jechałem tym autobusem - na linii 65. Ciekawie rozplanowane wnętrze, inny układ siedzeń niż w pozostałych przegubowcach, cichy silnik, brak uciążliwego 'pikania'. Ogólnie mówiąc: miodzio.
Nie to co te wysokopodłogowe pudła - o Conecto mówię...
I że to nasze kochane MPK Łódź musiało kupić aż 30 tych pikających cudów.
P.S. To mój pierwszy post.
Nie to co te wysokopodłogowe pudła - o Conecto mówię...
I że to nasze kochane MPK Łódź musiało kupić aż 30 tych pikających cudów.
P.S. To mój pierwszy post.
No muszę przyznać, że w porównaniu z conectami Citara to zupełnie inna klasa autobusu - jeździ delikatnie, dość miękko, acz z nie najgorszym przyspieszeniem. Gdyby nie brak CG w pierwszych drzwiach i wiedza o awariach starszych Citar to to by był autobus najwyższej klasy.
Mów za siebie, ja ich po sprzedaży Solarisów zupełnie nie szanuję.barthezz_13 pisze:I że to nasze kochane MPK Łódź