O530 "Citaro"
Myślałem, że brak siedzeń do tyłu na ostatnim lewym nadkolu jest tylko w Capacity, a teraz widzę, że jednak w Citaro też. Tyle, że w Capacity są cztery siedzenia bokiem, więc ma to jakieś uzasadnienie, a tu nie. Szkoda, że skupiwszy się na uchwyceniu niskiej podłogi w wejściu w prezentowanym wcześniej przeze mnie gdyńskim 7207, nie uchwyciłem siedzeń na ostatnim lewym nadkolu (z nim jest problem, że służy jako rezerwa, więc nie da się zapolować na niego podczas jazdy, pewne jest jedynie postój na pętli, ale z zewnątrz trudno uchwycić szczegóły wnętrza), ale mam wrażenie, że chyba w nim na nadkolu są siedzenia w obu kierunkach. Widzę też, że jest o jeden stopień więcej.
To, że są trzy siedzenia na samym tyle zamiast czterech jeszcze rozumiem, aparatura do silnika o bardziej rygorystycznej normie emisji zanieczyszczeń zajmuje więcej miejsca.
To, że są trzy siedzenia na samym tyle zamiast czterech jeszcze rozumiem, aparatura do silnika o bardziej rygorystycznej normie emisji zanieczyszczeń zajmuje więcej miejsca.
Ale wszystkie przeguby z tak zabudowanym silnikiem tak mają. Nawet starsze pierwszej generacji.ep40 pisze: To, że są trzy siedzenia na samym tyle zamiast czterech jeszcze rozumiem, aparatura do silnika o bardziej rygorystycznej normie emisji zanieczyszczeń zajmuje więcej miejsca.
@Inturbin a co konkretnie odpadło Należy pamiętać, że na koniec te autobusy przeszły przez Wolicę.
Właśnie, że nie wszystkie (choć mam wrażenie, że innych wozów takich jak 7207 jest w świecie bardzo mało):Amalio pisze:Ale wszystkie przeguby z tak zabudowanym silnikiem tak mają. Nawet starsze pierwszej generacji.ep40 pisze: To, że są trzy siedzenia na samym tyle zamiast czterech jeszcze rozumiem, aparatura do silnika o bardziej rygorystycznej normie emisji zanieczyszczeń zajmuje więcej miejsca.
ep40 pisze:W Gdyni jest Citaro z leżącym silnikiem i niską podłogą we wszystkich wejściach.
http://imageshack.us/photo/my-images/525/dsc01433i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 195qn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/100/dsc06197o.jpg/
Najpierw odpadła osłona między łączeniami dwóch paneli podsufitki (tych, które biegną przez środek) w pierwszym członie, a trochę później na samym tyle coś metalowego spadło na siedzenia, wyglądało to, jak jakiś płaskownik z otworem na środku, ale nie był ułamany, także nie doszliśmy z kierowcą do tego, co to mogło być.Amalio pisze:ep40 pisze:@Inturbin a co konkretnie odpadło Należy pamiętać, że na koniec te autobusy przeszły przez Wolicę.
Chwilę później kolega na przednim nadkolu znalazł jeszcze jakąś nakrętkę od śrubki...
Właśnie, że 7207 to jest przegub:Amalio pisze:Ale to jest solówka. Tu jest zupełnie inna dyskusja. Stare piętnastki też tak mają.
Tym niemniej w przegubach to jest reguła bez względu na wiek(innych nigdy nie widziałem). Jest to zapewne związane z większą i mocniejszą jednostką dostosowaną do potrzeb dużego autobusu.
http://imageshack.us/photo/my-images/213/dsc01439u.jpg/
Aha. To ciekawe I naprawdę dziwne. Jaki on ma silnik Wiesz możeep40 pisze: Właśnie, że 7207 to jest przegub:
http://imageshack.us/photo/my-images/213/dsc01439u.jpg/
Niestety nie, ale mam zdjęcie tego autobusu z otwartą klapą z tyłu:Amalio pisze:Aha. To ciekawe I naprawdę dziwne. Jaki on ma silnik Wiesz możeep40 pisze: Właśnie, że 7207 to jest przegub:
http://imageshack.us/photo/my-images/213/dsc01439u.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/685/dsc05910v.jpg/
Jakby co, został wyprodukowany w 2004.
http://www.phototrans.eu/15,263611,180.html
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Pisałem wczoraj o Citaro C2... poprawka, to jest przegubowe Citaro G (Amalio, jak Evobus nazywa przegubową wersję nowego Citaro - Citaro G2? )
Zdjęcia
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25075
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25076
No i teraz mały opis. Autobus jest czterodzwiowy, silnik umieszczono mu w szafie (czyli układ znany z Citaro G dla np. Krakowa, Katowic czy Lublina - tyle, że tamte autobusy mają okna odsuwane). W tym egzemplarzu okna są uchylne, ale jest klima dla przestrzeni pasażerskiej.
Co Evobus z nim zrobi ? Podejrzewam, że jak tylko go "wykończą", to puszczą w tournee po kraju.
Autobus ma na prawy boku napis po polsku "Nowy Citaro. Nowy standard. Zapraszamy do testów"
Aktualnie - co widać zresztą na zdjęcia - autobus nie posiada wyświetlaczy i pewnie jakichś elementów z elektroniki pokładowej. To dopiero zainstaluje serwis. I dopiero wtedy zobaczymy go w naszych miastach. A to oznacza, że pojazd może jeszcze trochę tutaj postać
Zdjęcia
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25075
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25076
No i teraz mały opis. Autobus jest czterodzwiowy, silnik umieszczono mu w szafie (czyli układ znany z Citaro G dla np. Krakowa, Katowic czy Lublina - tyle, że tamte autobusy mają okna odsuwane). W tym egzemplarzu okna są uchylne, ale jest klima dla przestrzeni pasażerskiej.
Co Evobus z nim zrobi ? Podejrzewam, że jak tylko go "wykończą", to puszczą w tournee po kraju.
Autobus ma na prawy boku napis po polsku "Nowy Citaro. Nowy standard. Zapraszamy do testów"
Aktualnie - co widać zresztą na zdjęcia - autobus nie posiada wyświetlaczy i pewnie jakichś elementów z elektroniki pokładowej. To dopiero zainstaluje serwis. I dopiero wtedy zobaczymy go w naszych miastach. A to oznacza, że pojazd może jeszcze trochę tutaj postać
Ostatnio zmieniony 2012-01-08, 13:50 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt: