Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka
Też dobra wersja, ale my możemy sobie "albować"
---------------------------------------------------------------
http://img806.imageshack.us/f/malowaniewroc.png/
Tak powinny wyglądąć autobusy jeżdżące dla ościennych gmin na liniach 9xx (jeśli gmina nie chce swojego malowania) - gniot gratis
---------------------------------------------------------------
http://img806.imageshack.us/f/malowaniewroc.png/
Tak powinny wyglądąć autobusy jeżdżące dla ościennych gmin na liniach 9xx (jeśli gmina nie chce swojego malowania) - gniot gratis
DLA odwołały się do UZP. Z tego co piszą na WFK - przegrali. Zamówienie będzie realizowane w takim razie przez Sevibusa
EDIT:
Sevibus wchodzi na linie od 30 września. Akcja informacyjna już się rozpoczęła: http://sevibus.pl/data/201009/ogloszenie_dlugoleka.jpg
EDIT:
Sevibus wchodzi na linie od 30 września. Akcja informacyjna już się rozpoczęła: http://sevibus.pl/data/201009/ogloszenie_dlugoleka.jpg
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
http://bip.um.wroc.bip-e.pl/wrc/przetar ... 14WTR.html
Ogłoszono przetarg na obsługę linii strefowych w Gminie Długołęka. Może być kolorowo, gdyż wymagania co do pojazdów >11,5 metrów w kwestii wymaganej liczby miejsc ogółem/siedzących/stojących zostały zmienione w stosunku do stanu obecnego. Nie chcę krakać, ale jeśli nic się nie zmieni, to być może niedługo doczekamy się ogłoszeń: "Tanio sprzedam używane autobusy SOR CN12"
autobusu typu A (pierwotnie co najmniej 8 metrów) zmieniono na: co najmniej 7 metrów długości,
autobusu typu B (pierwotnie co najmniej 8,5 metrów) zmieniono na: co najmniej 8,4 metra długości,
przez co Autosany Solina City i SOR CN8,5 znów spełniają wymogi przetargu.
Jest też zapis o tym, że zarejestrowane opóźnienie powyżej 15 minut jest traktowane jako niezrealizowany kurs a jeśli istnieje ryzyko takiego opóźnienia, przewoźnik ma wysłać autobus zastępczy, inaczej naliczona zostanie kara - tu polecam lekturę załącznika nr 3 ust. 5 do projektu umowy /Zasady kontroli punktualności i jakości... :z³y:
Co do stałego zjawiska opóźnienia kursów:
Ogłoszono przetarg na obsługę linii strefowych w Gminie Długołęka. Może być kolorowo, gdyż wymagania co do pojazdów >11,5 metrów w kwestii wymaganej liczby miejsc ogółem/siedzących/stojących zostały zmienione w stosunku do stanu obecnego. Nie chcę krakać, ale jeśli nic się nie zmieni, to być może niedługo doczekamy się ogłoszeń: "Tanio sprzedam używane autobusy SOR CN12"
W sprawie mniejszych pojazdów zastrzeżenia były podobne, ale tu już Urząd Miejski przychylił się do nich i wymogi:Pytanie nr 1
„1) W punkcie 7. SIWZ - specyfikacji technicznej autobusu typu C, dotyczącym
liczby miejsc, Zamawiający zawarł następujące wymagania:
Minimum ogółem 90 miejsc, w tym od minimum 38 miejsc siedzących i minimum 50
miejsc stojących.
Czy zamawiający zaakceptuje autobus (SOR BN 12) o pojemności 94 miejsc ogółem
(wymagane min 90), z liczbą miejsc siedzących 34+1 + 3 siedzenia uchylne
– w dowodzie rejestracyjnym 35 (wymagane min 38) i z liczbą miejsc stojących 60
(wymagane min 50)
lub
Czy zamawiający zaakceptuje autobus (SOR CN 12) o pojemności 82 miejsc ogółem
(wymagane min 90), z liczbą miejsc siedzących 41 (wymagane min 38) i z liczbą
miejsc stojących 41 (wymagane min 50)?”
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający nie zaakceptuje zaproponowanych autobusów.
Odbiegają one od oczekiwanych wymagań w zakresie minimalnej liczby
poszczególnych miejsc.
autobusu typu A (pierwotnie co najmniej 8 metrów) zmieniono na: co najmniej 7 metrów długości,
autobusu typu B (pierwotnie co najmniej 8,5 metrów) zmieniono na: co najmniej 8,4 metra długości,
przez co Autosany Solina City i SOR CN8,5 znów spełniają wymogi przetargu.
Jest też zapis o tym, że zarejestrowane opóźnienie powyżej 15 minut jest traktowane jako niezrealizowany kurs a jeśli istnieje ryzyko takiego opóźnienia, przewoźnik ma wysłać autobus zastępczy, inaczej naliczona zostanie kara - tu polecam lekturę załącznika nr 3 ust. 5 do projektu umowy /Zasady kontroli punktualności i jakości... :z³y:
Co do stałego zjawiska opóźnienia kursów:
Ewentualne rozpoczęcie kolejnego
kursu z opóźnieniem większym niż 15 minut winno być niwelowane podstawieniem
autobusu zastępczego. W przypadku stałego zjawiska kongestii Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia Zamawiającemu propozycji korekty rozkładów jazdy.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
8,5 metra mają jeśli się nie mylę AMZ City Smile 8,5LE: http://phototrans.pl/14,646861,0,_.html . Ciekawe czy dopuszczą je teraz z 8,4 metra.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Zapomnij Znając ostatnie przetargi wszystko rozegra między dwoma (lub jednym) konsorcjami firm, w tym tych, które współpracują z polskim oddziałem marki SOR.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Bez niespodzianek - przetarg na obsługę komunikacji w Gminie Długołęka wygrało konsorcjum Sevibus-DLA, które uzyskało 100/100pkt. Drugą ofertę złożyło BUS Marco Polo Wratislavia 1992 które otrzymało 88pkt.
http://bip.um.wroc.bip-e.pl/download/85 ... 014WTR.pdf
http://bip.um.wroc.bip-e.pl/download/85 ... 014WTR.pdf
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Będą kolejne SORy? Czy jakieś nowe niespodzianki się pojawią?
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Teoretycznie CN12 mogą być pojazdami zastępczymi. Soliny City i CN8,5 spełniają wymogi, więc możliwe, że zmian tutaj nie będzie. Trzeba by mieć dostęp do dokumentów a tych nie ma w biuletynie informacji publicznej.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Sory CN 8,5 i 12 oraz Soliny spełniają wymogi nowego przetargu. Żegnamy Jelcze i Many.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
A jak wybrnęli z odpowiedzi Urzędu, że proponowane Sory BN/CN12 mają za mało miejsc ?mars84 pisze:Sory CN 8,5 i 12 oraz Soliny spełniają wymogi nowego przetargu. Żegnamy Jelcze i Many.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Widzę, że umknęła Ci rozmowa która toczyła się na FB WFK.Kędzior pisze:A jak wybrnęli z odpowiedzi Urzędu, że proponowane Sory BN/CN12 mają za mało miejsc ?mars84 pisze:Sory CN 8,5 i 12 oraz Soliny spełniają wymogi nowego przetargu. Żegnamy Jelcze i Many.
Przedstawiciel firmy Sevibus poinformował, że Sory wyprodukowane w 2011 roku i wcześniej posiadały Polską a nie europejską homologację a ta jest mniej restrykcyjna stąd wozy te idealnie spełniają wymogi nowego przetargu.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-06-26, 09:25
Re: Komunikacja gminna we Wrocławiu
Co z tych połączeń jeśli kierowcy wiecznie mają problem do pasażerów i ich obrażając jak mają Urban bo nie wiedzą jak to działa nigdy więcej we Wrocławiu nie wsiądę w tą linię , już wolę piechtobus
Re: Komunikacja gminna we Wrocławiu
Na jakiej linii miałeś taki przypadek? Bo kierowcy jeżdżący na liniach np. Gminy Długołęka (z DLA i Sevibusa) wpuszczają bez problemu na odcinku "miejskim" jak się pokaże UrbanCard.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
http://transportnews.eu/aktualnosci/tem ... GzPk0.link
Gmina Wrocław ogłosiła przetarg na obsługę linii strefowych w Gminie Długołęka w latach 2017-2023. Pula obsługiwanych linii będzie następująca: 904, 914, 921, 924 (w wyniku połączenia 914a z 944), 931, 934 i 936.
Nowością w przetargu ma być kolorystyka autobusów jak z MPK Wrocław. Najwidoczniej urzędnikom spodobało się, że Warbus na Leśnicy mimo że nie musiał, wprowadził barwy żółto-czerwone. Także postanowili stopniowo ujednolicać kolorystykę całej komunikacji autobusowej.
Drugą z nowości ma być mały automat do płatności za przejazd kartą płatniczą od razu przy wejściu do pojazdu, a także wyświetlacz wewnętrzny LCD, który ma być podobny do tego, jakie mają autobusy Michalczewskiego we Wrocławiu (w sensie ma pokazywać te same informacje - nr linii, kierunek, trasówka, następny przystanek, aktualny przystanek i komunikat STOP), oraz najnowszy tabor MPK.
Wymagana liczba pojazdów: 20 autobusów (w tym 4 autobus dodatkowe)
Typ A – 2 autobusy
Typ B – 2 autobusy
Typ C – 11 autobusów
Autobusy dodatkowe
Typ A – 1 autobus
Typ B – 2 autobusy
Typ C – 1 autobus
Typ A – co najmniej 8 metrów
Typ B – co najmniej 9 metrów
Typ C – co najmniej 11,5 metrów
autobus podstawowy– wyprodukowany najwcześniej w 2017; wprowadzony do obsługi zadania nie później niż 180 dni od daty podpisania umowy.
autobus tymczasowy – do 180 dni od daty zawarcia umowy tj. do czasu uruchomienia autobusów podstawowych – wiek nie może przekraczać 10 lat.
autobus dodatkowy – wiek nie może przekraczać 10 lat przez cały okres trwania umowy.
autobus zastępczy – wiek nie może przekraczać 13 lat przez cały okres trwania umowy
Czyżbyśmy mieli ujrzeć na allegro ogłoszenia typu: Sprzedam złoto-niebieskie Sory?
Gmina Wrocław ogłosiła przetarg na obsługę linii strefowych w Gminie Długołęka w latach 2017-2023. Pula obsługiwanych linii będzie następująca: 904, 914, 921, 924 (w wyniku połączenia 914a z 944), 931, 934 i 936.
Nowością w przetargu ma być kolorystyka autobusów jak z MPK Wrocław. Najwidoczniej urzędnikom spodobało się, że Warbus na Leśnicy mimo że nie musiał, wprowadził barwy żółto-czerwone. Także postanowili stopniowo ujednolicać kolorystykę całej komunikacji autobusowej.
Drugą z nowości ma być mały automat do płatności za przejazd kartą płatniczą od razu przy wejściu do pojazdu, a także wyświetlacz wewnętrzny LCD, który ma być podobny do tego, jakie mają autobusy Michalczewskiego we Wrocławiu (w sensie ma pokazywać te same informacje - nr linii, kierunek, trasówka, następny przystanek, aktualny przystanek i komunikat STOP), oraz najnowszy tabor MPK.
Wymagana liczba pojazdów: 20 autobusów (w tym 4 autobus dodatkowe)
Typ A – 2 autobusy
Typ B – 2 autobusy
Typ C – 11 autobusów
Autobusy dodatkowe
Typ A – 1 autobus
Typ B – 2 autobusy
Typ C – 1 autobus
Typ A – co najmniej 8 metrów
Typ B – co najmniej 9 metrów
Typ C – co najmniej 11,5 metrów
autobus podstawowy– wyprodukowany najwcześniej w 2017; wprowadzony do obsługi zadania nie później niż 180 dni od daty podpisania umowy.
autobus tymczasowy – do 180 dni od daty zawarcia umowy tj. do czasu uruchomienia autobusów podstawowych – wiek nie może przekraczać 10 lat.
autobus dodatkowy – wiek nie może przekraczać 10 lat przez cały okres trwania umowy.
autobus zastępczy – wiek nie może przekraczać 13 lat przez cały okres trwania umowy
Czyżbyśmy mieli ujrzeć na allegro ogłoszenia typu: Sprzedam złoto-niebieskie Sory?
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Może ktoś inny ujrzał taką ofertę na allegro, a organizator chciał tylko spełnić "dobry uczynek". Sprawa jest interesująca i ciekawy jestem na co się ostatecznie zdecydują
Re: Komunikacja gminna we Wrocławiu
Urażony Pasażer ja nie miałem nigdy żadnego problemu a też korzystam z UrbanCard. Pozdrawiam
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
http://transportnews.eu/aktualnosci/prz ... u8MD0.link
No to mamy ciekawie na Długołęce
No to mamy ciekawie na Długołęce
Nie wiem dlaczego, ale nie mam wątpliwości, że DLA z Sevi (ciekawe, że wystartowali razem, a nie osobno ) złożą odwołanie z argumentem rażąco niskiej ceny hanysówTransportnews pisze:
- Konsorcjum Sevibus i Dolnośląskie Linie Autobusowe – z 6,16zł (autobusy typu A), 5,06zł (autobusy typu B) i 4,42zł (autobusy typu C) / wzkm brutto (50 536 260,61zł)
- Michalczewski – z 6,24zł (autobusy typu A), 5,52zł (autobusy typu B) i 4,65zł (autobusy typu C) / wzkm brutto (52 462 298,38zł)
- Arriva – z 6,18zł (autobusy typu A), 6,18zł (autobusy typu B) i 4,32zł (autobusy typu C) / wzkm brutto (52 912 856,02zł)
- Konsorcjum A21, PPUH Kłosok i PKS Południe – z 5,04zł (za każdy typu autobusu – A, B i C) / wzkm brutto (46 712 915,35zł)