Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka
Zwłaszcza, że od pięciu lat jeździ w IrexieDzulikiewicz pisze:http://phototrans.eu/1014,58,13.html9507 pisze:A Sevibus skąd 120M wytrzaśnie?
Tak, pojawiły się nawet na jednym z portali aukcyjnych, a dodatkowo firma Aurex Trucks, która zajmuje się m.in. sprzedażą autobusów używanych oferowała dostarczenie 4 MANów z DLA niskopodłogowych do jednego z przetargów KZK GOP EOTmars84 pisze:Chociaż dziwię się, że nie zgłosili MAN NL223 które w końcu obecnie jeżdżą w Długołęce a nie Solarisy ale widocznie zakładana jest jednak ich sprzedaż.
Wiek taboru:Poza tym, wszystkie (?) pojazdy nie mogą być starsze jak 10 lat.
- co najmniej 6 autobusów wyprodukowanych w 2010 roku:
3 autobusy typu C1, 2 autobusy typu B1 i 1 autobus typu A1
z uwzględnieniem postanowień § 4 pkt 30 umowy
- dla pozostałych 6 pojazdów podstawowych średnia wieku
taboru nie powinna przekroczyć 10 lat przez cały okres
trwania zamówienia,
- maksymalny wiek taboru podstawowego i dodatkowego nie
powinien przekraczać 15 lat przez cały okres trwania
zamówienia,
Niedopuszczalne są autobusy typu Składak i SAM. Jednostka
napędowa w pojazdach podstawowych powinna spełniać normy
czystości spalin Euro-2.
Przetarg wygrało Konsorcjum firm: Sevibus Wrocław i Socibus Wrocław.
http://bip.um.wroc.pl/wps/wcm/connect/5 ... 6ff5fedd66
http://bip.um.wroc.pl/wps/wcm/connect/5 ... 6ff5fedd66
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Firma Socibus jest powiązana z Sevibusem. Według tego co znalazłem w internecie, Sevibus jest udziałowcem Socibusa, osoby z zarządu też są te same. To jest prawdopodobnie jakaś spółka-córka Co do Marco Polo, ta firma nie ma więcej autobusów, bo do Kobierzyc wysłała te, które już miała na stanie. Możliwe, że nie mają kasy na zakup kolejnych pojazdów (w przetargu są ograniczenia wiekowe, więc obecny tabor się nie kwalifikuje), więc Sevibus wziął sam Długołękę.Marcin_558 pisze:Sevibus ma nowego kolegę w konsorcjum Socibus. Ciekawe dlaczego nie Marcopolo?
Ostatnio zmieniony 2010-07-07, 22:47 przez Gadzie, łącznie zmieniany 1 raz.
Też dobra wersja, ale my możemy sobie "albować"
---------------------------------------------------------------
http://img806.imageshack.us/f/malowaniewroc.png/
Tak powinny wyglądąć autobusy jeżdżące dla ościennych gmin na liniach 9xx (jeśli gmina nie chce swojego malowania) - gniot gratis
---------------------------------------------------------------
http://img806.imageshack.us/f/malowaniewroc.png/
Tak powinny wyglądąć autobusy jeżdżące dla ościennych gmin na liniach 9xx (jeśli gmina nie chce swojego malowania) - gniot gratis
DLA odwołały się do UZP. Z tego co piszą na WFK - przegrali. Zamówienie będzie realizowane w takim razie przez Sevibusa
EDIT:
Sevibus wchodzi na linie od 30 września. Akcja informacyjna już się rozpoczęła: http://sevibus.pl/data/201009/ogloszenie_dlugoleka.jpg
EDIT:
Sevibus wchodzi na linie od 30 września. Akcja informacyjna już się rozpoczęła: http://sevibus.pl/data/201009/ogloszenie_dlugoleka.jpg
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
http://bip.um.wroc.bip-e.pl/wrc/przetar ... 14WTR.html
Ogłoszono przetarg na obsługę linii strefowych w Gminie Długołęka. Może być kolorowo, gdyż wymagania co do pojazdów >11,5 metrów w kwestii wymaganej liczby miejsc ogółem/siedzących/stojących zostały zmienione w stosunku do stanu obecnego. Nie chcę krakać, ale jeśli nic się nie zmieni, to być może niedługo doczekamy się ogłoszeń: "Tanio sprzedam używane autobusy SOR CN12"
autobusu typu A (pierwotnie co najmniej 8 metrów) zmieniono na: co najmniej 7 metrów długości,
autobusu typu B (pierwotnie co najmniej 8,5 metrów) zmieniono na: co najmniej 8,4 metra długości,
przez co Autosany Solina City i SOR CN8,5 znów spełniają wymogi przetargu.
Jest też zapis o tym, że zarejestrowane opóźnienie powyżej 15 minut jest traktowane jako niezrealizowany kurs a jeśli istnieje ryzyko takiego opóźnienia, przewoźnik ma wysłać autobus zastępczy, inaczej naliczona zostanie kara - tu polecam lekturę załącznika nr 3 ust. 5 do projektu umowy /Zasady kontroli punktualności i jakości... :z³y:
Co do stałego zjawiska opóźnienia kursów:
Ogłoszono przetarg na obsługę linii strefowych w Gminie Długołęka. Może być kolorowo, gdyż wymagania co do pojazdów >11,5 metrów w kwestii wymaganej liczby miejsc ogółem/siedzących/stojących zostały zmienione w stosunku do stanu obecnego. Nie chcę krakać, ale jeśli nic się nie zmieni, to być może niedługo doczekamy się ogłoszeń: "Tanio sprzedam używane autobusy SOR CN12"
W sprawie mniejszych pojazdów zastrzeżenia były podobne, ale tu już Urząd Miejski przychylił się do nich i wymogi:Pytanie nr 1
„1) W punkcie 7. SIWZ - specyfikacji technicznej autobusu typu C, dotyczącym
liczby miejsc, Zamawiający zawarł następujące wymagania:
Minimum ogółem 90 miejsc, w tym od minimum 38 miejsc siedzących i minimum 50
miejsc stojących.
Czy zamawiający zaakceptuje autobus (SOR BN 12) o pojemności 94 miejsc ogółem
(wymagane min 90), z liczbą miejsc siedzących 34+1 + 3 siedzenia uchylne
– w dowodzie rejestracyjnym 35 (wymagane min 38) i z liczbą miejsc stojących 60
(wymagane min 50)
lub
Czy zamawiający zaakceptuje autobus (SOR CN 12) o pojemności 82 miejsc ogółem
(wymagane min 90), z liczbą miejsc siedzących 41 (wymagane min 38) i z liczbą
miejsc stojących 41 (wymagane min 50)?”
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający nie zaakceptuje zaproponowanych autobusów.
Odbiegają one od oczekiwanych wymagań w zakresie minimalnej liczby
poszczególnych miejsc.
autobusu typu A (pierwotnie co najmniej 8 metrów) zmieniono na: co najmniej 7 metrów długości,
autobusu typu B (pierwotnie co najmniej 8,5 metrów) zmieniono na: co najmniej 8,4 metra długości,
przez co Autosany Solina City i SOR CN8,5 znów spełniają wymogi przetargu.
Jest też zapis o tym, że zarejestrowane opóźnienie powyżej 15 minut jest traktowane jako niezrealizowany kurs a jeśli istnieje ryzyko takiego opóźnienia, przewoźnik ma wysłać autobus zastępczy, inaczej naliczona zostanie kara - tu polecam lekturę załącznika nr 3 ust. 5 do projektu umowy /Zasady kontroli punktualności i jakości... :z³y:
Co do stałego zjawiska opóźnienia kursów:
Ewentualne rozpoczęcie kolejnego
kursu z opóźnieniem większym niż 15 minut winno być niwelowane podstawieniem
autobusu zastępczego. W przypadku stałego zjawiska kongestii Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia Zamawiającemu propozycji korekty rozkładów jazdy.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
8,5 metra mają jeśli się nie mylę AMZ City Smile 8,5LE: http://phototrans.pl/14,646861,0,_.html . Ciekawe czy dopuszczą je teraz z 8,4 metra.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Zapomnij Znając ostatnie przetargi wszystko rozegra między dwoma (lub jednym) konsorcjami firm, w tym tych, które współpracują z polskim oddziałem marki SOR.
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Bez niespodzianek - przetarg na obsługę komunikacji w Gminie Długołęka wygrało konsorcjum Sevibus-DLA, które uzyskało 100/100pkt. Drugą ofertę złożyło BUS Marco Polo Wratislavia 1992 które otrzymało 88pkt.
http://bip.um.wroc.bip-e.pl/download/85 ... 014WTR.pdf
http://bip.um.wroc.bip-e.pl/download/85 ... 014WTR.pdf
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: [Wrocław i gminy ościenne] Przetargi
Będą kolejne SORy? Czy jakieś nowe niespodzianki się pojawią?