Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Linie autobusowe i tramwajowe wczoraj, dziś i jutro
Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

Od 3 listopada zmiany na liniach Gminy Długołęka. Najważniejszą z nich jest wydłużenie linii 914 do Pruszowic, a w związku z tym, i korekty kursów linii 904 i 934.
Obrazek
904
Dni robocze:
Uruchomiony zostanie nowy kurs: 8:00 z Galerii Dominikańskiej na Mulicką
Kurs 19:29 z Łoziny do Galerii Dominikańskiej zostanie przesunięty na 19:32
Kurs 8:30 z Psiego Pola Rondo do Galerii Dominikańskiej zostanie zlikwidowany

Sobota:
Kurs 18:25 z Galerii Dominikańskiej do Łoziny zostanie przesunięty na 18:30
Kurs 19:29 z Łoziny do Galerii Dominikańskiej zostanie przesunięty na 19:32

914
Dni robocze:
Kurs 4:33 z Galerii Dominikańskiej przez Selgros do Domaszczyna zostanie przesunięty na 4:25 i wydłużony do Pruszowic
Kursy: 8:20, 12:15, 13:05, 14:50, 15:50, 17:00, 18:00, 21:20 z Galerii Dominikańskiej do Domaszczyna zostaną wydłużone Pruszowic
Kursy: 5:14, 6:02, 7:10, 9:25, 13:25, 14:05, 16:02, 17:15 z Domaszczyna do Galerii Dominikańskiej będą zaczynały trasę w Pruszowicach o następujących godzinach: 5:10, 5:58, 7:06, 9:21, 13:21, 14:01, 15:58, 17:11
Kurs 8:05 z Domaszczyna do Galerii Dominikańskiej zostanie przesunięty na 8:08

Sobota:
Kursy: 9:30, 11:30, 13:30, 17:30, 21:30 z Galerii Dominikańskiej do Domaszczyna zostaną wydłużone Pruszowic
Kursy: 10:36, 12:36, 14:36, 16:36, 18:36 z Domaszczyna do Galerii Dominikańskiej będą zaczynały trasę w Pruszowicach o następujących godzinach: 10:32, 12:32, 14:32, 16:32, 18:32

Niedziela:
Kursy: 9:30, 13:30, 17:30, 21:30 z Galerii Dominikańskiej do Domaszczyna zostaną wydłużone Pruszowic
Kursy: 10:36, 14:36, 16:36, 18:36 z Domaszczyna do Galerii Dominikańskiej będą zaczynały trasę w Pruszowicach o następujących godzinach: 10:32, 14:32, 16:32, 18:32

924
Dni robocze:
Kurs 7:25 z Rakowa II do Galerii Dominikańskiej zostanie przesunięty na 7:27

Sobota i niedziela:
Kurs 15:30 z Galerii Dominikańskiej przez Kamień do Domaszczyna zostanie wydłużony do Pruszowic

934
Dni robocze:
Kurs 8:00 z Galerii do Łoziny (a następnie do Jaksonowic) zostanie zlikwidowany; w jego miejsce zostanie uruchomiony kurs 8:39 z Mulickiej bezpośrednio do Jaksonowic przez Krakowiany
Kursy 12:04, 17:24, 18:24 z Mulickiej do Jaksonowic zostaną skierowane z pominięciem przystanku Pruszowice (pętla przy kościele)

Kursy: 5:50, 13:05 i 16:40 z Jaksonowic zostaną skierowane z pominięciem przystanku Pruszowice (pętla przy kościele)
Kurs 7:40 z Jaksonowic na Psie Pole (Rondo) zostanie wydłużony na Mulicką
Kurs 22:05 z Domaszczyna na Mulicką zostanie zlikwidowany, w jego miejsce zostanie uruchomiony kurs 22:05 z Pruszowic na Mulicką

Sobota:
Kursy 8:15, 16:50 z Jaksonowic na Mulicką zostaną skierowane z pominięciem przystanku Pruszowice (pętla przy kościele)
Kurs 7:39 z Mulickiej do Jaksonowic zostanie przesunięty na 7:35 i skierowany przez przystanek Pruszowice (pętla przy kościele)
kursy: 11:54, 16:04 z Mulickiej do Jaksonowic zostanie skierowany z pominięciem przystanku Pruszowice (pętla
przy kościele)
Kurs 22:04 z Mulickiej do Jaksonowic zostanie przesunięty na 22:10

936
Dni robocze:
Kurs 19:20 z Godzieszowej do Łoziny zostanie wydłużony przez Bukowinę, Pawłowice na Mulicką

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

I już pojawiają się głupie pomysły... Na XI sesji Rady Gminy Długołęka, wójt gminy Wojciech Błoński poinformował, że rozważane jest skrócenie linii 904, 911, 914, 921, 924 do... Psiego Pola.

Obecny kształt tych linii został wypracowany przez ponad 20 lat i skrócenie ich wszystkich do Psiego Pola oznacza kolejne wydłużenie czasu podróży. Sporo ludzi, którzy będą musieli się przesiadać do już zapchanych autobusów szczycie komunikacyjnym z Psiego Pola. Wielu z nich już pewnie nie wróci do komunikacji miejskiej, tylko wsiądą do aut, co spowoduje zwiększenie korków na jedynej drodze dojazdowej do centrum czyli Alei Sobieskiego i Krzywoustego.

msumislawski1217
Posty: 19
Rejestracja: 2017-12-04, 14:32

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: msumislawski1217 »

Najlepszym rozwiązaniem w tym momencie, jest owszem poskracanie tych linii do:
- Kromera
- Dworzec Nadodrze
- Sępolno
W tym momencie dostajemy dużo lepsze możliwości przesiadkowe niż na Pl. Dominikańskim, oraz mamy pewność, że wsiądziemy do pustego autobusu. Dlaczego, o tym mówię - na następujących pętlach mamy ogrom możliwości przesiadkowych.

Na przystankach "Galeria Dominikańska" mamy - D, K, N, 110, 114, 120, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 23, 33
(6 LINII AUTOBUSOWYCH + 10 LINII AUTOBUSOWYCH)

Dla porównania:

Na przystankach "Kromera" mamy - A, D*, N, 105, 106*, 111*, 115*, 116, 118, 121*, 128, 130, 131*, 132, 141*, 148*, 715*, 6, 11, 23
* - Kursy zjazdowe/wyjazdowe
(17 (!) LINII AUTOBUSOWYCH + 3 LINIE TRAMWAJOWE)

Na przystankach "Dworzec Nadodrze" mamy - 0P, 0L, 1, 2*, 3*, 5*, 6*, 7, 8, 9*, 10*, 11*, 14*, 15, 16*, 17*, 20*, 23*, 24*, 104*, 108, 122*, 132, 144
* - Kursy zjazdowe/wyjazdowe
(5 LINII AUTOBUSOWYCH + 19 (!) LINII TRAMWAJOWYCH

Na przystankach "Sępolno" mamy - 115, 118, 145, 9, 17, 33
(3 LINIE AUTOBUSOWE + 3 LINIE TRAMWAJOWE)

Jak widać, z każdej z tych pętli dojedziemy do centrum miasta, mamy nawet większą pewność, że znajdziemy dla siebie miejsce w pojeździe.

Linii nocnych, ani strefowych nie liczyłem, bo aktualnie nie ma to najmniejszego sensu.
Także: Kromera, Dworzec Nadodrze i Sępolno to są najlepsze rozwiązania.



EDIT: Mało tego, plan Wójta naszej Gminy o którym opowiadał na spotkaniach z mieszkańcami nie ujrzy w najbliższym czasie światła dziennego, bo pragnę tylko przypomnieć, że umowa z Kłosokiem będzie trwała jeszcze 4 lata.

msumislawski1217
Posty: 19
Rejestracja: 2017-12-04, 14:32

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: msumislawski1217 »

Od sierpnia 2020 rozpocznie się stopniowe wprowadzanie zmian tras autobusów m.in. najprawdopodobniej skrócenie części kursów do pętli Kromera.

Ciekawe czy będą to zmiany na lepsze. Jak myślicie?

źródło: https://dlugoleka.bip.net.pl/?p=documen ... r_id=10163

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

https://www.wroclaw.pl/1-czerwca-nowe-k ... -niedziele
1 czerwca - nowe kursy linii 934 w niedziele

W celu usprawnienia obsługi komunikacyjnej podwrocławskich miejscowości na terenie Gminy Długołęka. z dniem 1 czerwca 2020 roku (poniedziałek) zostanie wprowadzona zmiana rozkładu jazdy autobusu linii 934 uwzględniająca uruchomienie kursów w niedzielę (linia dotychczas nie kursowała w niedziele).

W rozkładzie niedzielnym autobusy linii 934 z przystanku "Mulicka" na Osiedlu Psie Pole w kierunku Jaksonowic będą odjeżdżały o godzinie 7:14, 12:14, 16:14 i 20:14.

W kierunku przeciwnym z Jaksonowic do Wrocławia, w rozkładzie niedzielnym autobusy będą odjeżdżały o godzinie 6:20, 8:20, 13:00, 17:00 i 21:00.
Ponadto przywrócone zostaną rozkłady robocze na liniach 904, 911, 914, 921, 924, 931, 934, 936.

Nowością na linii 934 będzie nowy przystanek Skała - wieś. Do tej pory, autobusy stawały na przystanku przy skrzyżowaniu z tą drogą, jakiś 1km od wsi Skała.

Przydałoby się też uruchomić wreszcie weekendowe kursy 921, lub 924 do Rakowa, Borowej, Stępina i Bykowa.


msumislawski1217
Posty: 19
Rejestracja: 2017-12-04, 14:32

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: msumislawski1217 »

Ciekawe skąd weźmiesz dodatkowe pieniądze na WZKM?
Owszem można by było w tym rejonie uruchomić dodatkowe kursy, ale kosztem Łoziny lub Pruszowic lub Piecowic, gdzie część kursów trzeba było by poskracać, żeby nie dopłacać do WZKM.
Zniknęły weekendowe kursy 924 z Kamienia do Domaszczyna i za te WZKM puszczono niedzielne kursy 934.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »


msumislawski1217 pisze:Ciekawe skąd weźmiesz dodatkowe pieniądze na WZKM?
Skracając 904/914/924 do Kromera.

msumislawski1217
Posty: 19
Rejestracja: 2017-12-04, 14:32

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: msumislawski1217 »

Część można skrócić, owszem np. kursy poza szczytem lub wieczorne, jednak lepszym posunięciem było by skrócenie ich do Dworca Nadodrze niż do Kromera. Więcej możliwości przesiadkowych.

msumislawski1217
Posty: 19
Rejestracja: 2017-12-04, 14:32

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: msumislawski1217 »

Dzieje się!

Od poniedziałku Stępin i Byków otrzymują nowe kursy.
Ze Stępina:
12:45 - Galeria Dominikańska PRZEZ BYKÓW (odjazd z przystanku "Byków - Ogrodowa" o 12:51)
18:01 - Psie Pole (Rondo Lotników Polskich) PRZEZ PIECOWICE

Podsumowując.

Odjazdy ze Stępina:
4:52, 6:12, 8:31, 10:35, 12:45, 15:20, 16:20, 18:01

Odjazdy z "Byków - Ogrodowa" w kierunku Wrocławia
8:37, 12:51

Odjazdy z "Byków - Ogrodowa" w kierunku Stępina
10:24, 14:57, 17:36

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

921 również ma wydłużone kursy, tym razem do Rakowa-skrzy. z przebierankami na linię 911.
Obrazek
Niestety kosztem kursów powrotnych, bo z Brzeziej Łąki jest luka w kursach między 12 a 21.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

Jest i nowy rozkład kursów dublowanych przez dodatkowy autobus:

------------------------🚌904/914/924🚌-----------------------------

Galeria Dominikańska --> Długołęka/Kasztanowa
05:20 --> 05:47 (🚌904)
06:20 --> 06:54 (🚌924)

Galeria Dominikańska --> Mirków/Jagiellońska
12:05 --> 12:36 (🚌914)
13:05 --> 13:36 (🚌914)

Kromera --> Mirków/Jagiellońska
14:39 --> 14:59 (🚌904)
15:39 --> 16:00 (🚌904)
16:04 --> 16:25 (🚌914)

Długołęka/Wiejska --> Kromera
14:07 --> 14:32 (🚌904)
15:07 --> 15:32 (🚌904)

Długołęka/Kasztanowa --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
06:21 --> 06:36 (🚌904)
07:01 --> 07:16 (🚌904)

Długołęka/Kasztanowa --> C.H. Korona
07:36 --> 07:56(🚌904)

----------------------------🚌911/921🚌------------------------------

Plac Grunwaldzki --> Kiełczów Pętla
16:48 --> 17:19 (🚌921)

Brucknera --> Kiełczów Pętla
15:03 --> 15:24 (🚌921)

Brucknera --> Piecowice
15:23 --> 15:48 (🚌911)

Psie Pole (Rondo Lotników Polskich) --> Kiełczów Pętla
17:34 --> 17:48 (🚌911)

Kiełczów Pętla --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
06:46 --> 07:01 (🚌921)

Kiełczów Pętla --> Plac Grunwaldzki
06:56 --> 07:28 (🚌921)
07:26 --> 07:58 (🚌921)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

https://transportnews.eu/aktualnosci/zm ... zdziernika
Nowa linia i więcej kursów na liniach w gminie Długołęka od 12 października

Od poniedziałku 12 października uruchomiona została nowa linia autobusowa, która połączy kilka miejscowości w gminie Długołęka, z pętlą tramwajową na Sępolnie. Zwiększyła się także liczba kursów do takich miejscowości jak Mirków, Byków, Stępin, czy Raków.


Pierwszą nowością jest uruchomienie nowej linii 941, która zapewni połączenie miejscowości Długołęka i Kiełczów – połączenie od lat oczekiwane przez mieszkańców gminy Długołęka. Autobusy wykonają około 6 kursów w dni robocze na trasie:

Stadion Olimpijski – Paderewskiego – Mickiewicza – mosty Chrobrego – Swojczycka – Rondo Nad Czarną Wodą – Wilczycka – Wilczyce (Clarena) – Kiełczówek – Kiełczów – Piecowice – Kamień – Długołęka – Szczodre

Szczodre – Długołęka – Kamień – Piecowice – Kiełczów – Kiełczówek – Wilczyce (Clarena) – Wilczycka – Rondo Nad Czarną Wodą – Swojczycka – mosty Chrobrego – Mickiewicza – Paderewskiego – Stadion Olimpijski


Drugą nowością jest przedłużenie kursów linii 936 od Psiego Pola Ronda przez ul. Bierutowską do Mirkowa, a konkretnie do zapomnianej i wykluczonej komunikacyjnie części, nazywanej „Starym Mirkowem”, znajdującej się za przejazdem kolejowym na ul. Kiełczowskiej. Niestety kursów z tej części Mirkowa będzie tylko 6 dziennie i tylko w dni robocze.

Wraz ze zwiększeniem liczby kursów do Mirkowa i uruchomieniem nowej linii, na liniach strefowych w gminie Długołęka pojawi się więcej kursów na linii 924 do miejscowości Byków, Borowa, Stępin, zaś na linii 921 do Rakowa.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

Najnowszy rozkład BIS-ów w dni robocze, w związku z przywróceniem chorych limitów pojazdów:
------------------------🚌904/914/924🚌-----------------------------

Galeria Dominikańska --> Mirków - Jagiellońska
05:20 --> 05:44 (🚌924)
12:05 --> 12:36 (🚌914)

Galeria Dominikańska --> Długołęka - Kasztanowa
06:20 --> 06:54 (🚌924)

Ogród Botaniczny --> Mirków - Jagiellońska
13:11 --> 13:36 (🚌914)

Kromera --> Mirków - Jagiellońska
14:39 --> 14:59 (🚌904)

Kromera --> Szczodre pętla
15:39 --> 16:11 (🚌904)

C.H. Korona --> Szczodre pętla
16:12 --> 16:36 (🚌914)

Pruszowice --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
05:48 --> 06:16 (🚌914)

Szczodre pętla --> Kromera
07:35 --> 08:08 (🚌904)

Szczodre pętla --> Galeria Dominikańska
06:15 --> 06:57 (🚌904)

Długołęka - Kasztanowa --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
07:01 --> 07:16 (🚌904)

Długołęka - Wiejska --> Kromera
14:07 --> 14:32 (🚌924)
15:07 --> 15:32 (🚌904)

Mirków - Sportowa --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
22:11 --> 22:18 (🚌904)

----------------------------🚌911/921🚌------------------------------

Plac Grunwaldzki --> Kiełczów pętla
14:13 --> 14:43 (🚌921)
14:53 --> 15:24 (🚌921)
16:48 --> 17:19 (🚌921)

Brücknera --> Kiełczów pętla
15:23 --> 15:44 (🚌911)

Psie Pole (Rondo Lotników Polskich) --> Kiełczów pętla
15:50 --> 16:04 (🚌921)

Śliwice --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
04:56 --> 05:16 (🚌921)

Kiełczów pętla --> Psie Pole (Rondo Lotników Polskich)
06:26 --> 06:41 (🚌911)
06:46 --> 07:01 (🚌921)
07:06 --> 07:21 (🚌911)

Kiełczów pętla --> Plac Grunwaldzki
07:26 --> 07:58 (🚌911)
07:46 --> 08:18 (🚌911)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

Aktualny rozkład covidowego "bisa-01":
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

Konsorcjum A21/Kłosok/PKS Południe już zapowiedziało, że w sytuacjach krytycznych związanych z ograniczeniem pojemności autobusów do 30% miejsc ogółem, niektóre kursy mogą być bisowane dwoma autobusami naraz - czyli jechałyby 3 naraz.

Jest to spowodowane brakiem zgody na kursy wykonywane taborem przegubowym.



Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: J-31 »

Swoją drogą to będzie dziwnie wyglądało... trzy autobusy podjeżdżające kolejno. A i tak zapełniony będzie pierwszy, no chyba, że kierowca wyjdzie z kabiny i nie wyprosi z pojazdu nadmiarowych pasażerów... ale nie chciałbym się znaleźć na jego miejscu w takiej sytuacji ;)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

W tej chwili jest tak, że bisy jeżdżą na skróconej trasie (głównie Kromera-Mirków Jagiellońska) przed planową brygadą, więc ograniczenie 30% jest w miarę przestrzegane.

Problem dotyczy głównie kursów na liniach 9x4 gdy masa ludzi jedzie do fabryk i firm na ul. Bierutowskiej, oraz gdy wracają oni z pracy.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: Przemek »

Na marsa84 to można liczyć, w dobie fake newsów rozpowszechnianych w miłośniczym świecie :)

FB Wójta gminy Długołęka:
Autobusy przegubowe dla Długołęki

Od 4 stycznia 2021 roku na trasach łączących Wrocław z gminą Długołęka wprowadzone zostaną 4 autobusy przegubowe do obsługi linii strefowych numer 904, 911, 914, 921 i 924. Wszystkie będą w 100% niskopodłogowe, klimatyzowane i będą posiadały 4 pary drzwi. To efekt prowadzonych rozmów pomiędzy stronami.

Ale nie tylko. Mając na uwadze szybki wzrost liczby mieszkańców naszej gminy, która w ostatnim czasie stała się największą gminą w aglomeracji wrocławskiej, a także rosnącą liczbę pracowników stref przemysłowych, występujących pomiędzy Wrocławiem a gminą Długołęka, wspólnie z Wydziałem Transportu Urzędu Miejskiego podjęliśmy działania w celu poprawy dostępności miejsc na liniach strefowych. Dodatkowo obecne obostrzenia związane z pandemią COVID-19, wymuszające wprowadzanie tzw. „kursów bisowych”, czyli obsługi jednego kursu przez dwa lub w niektórych przypadkach trzy autobusy, znacząco przyspieszyły pracę nad poprawą sytuacji.

W uzgodnieniu z Gminą Długołęka Wydział Transportu Urzędu Miejskiego przygotował i przeprowadził negocjacje z operatorami na temat możliwości wprowadzenia do obsługi linii strefowych autobusów przegubowych. W wyniku owocnych negocjacji uzyskano bardzo korzystną ofertę cenową oraz taborową.

Dzięki powyższym działaniom, od stycznia 2021 r., do obsługi wybranych kursów linii strefowych numer 904, 911, 914, 921 i 924 zostaną skierowane 4 autobusy przegubowe marki Solaris Urbino 18. Wszystkie autobusy będą 18-metrowe, w pełni niskopodłogowe i klimatyzowane, będą również wyposażone w znany już pasażerom System Informacji Pasażerskiej. Nie zabraknie zapowiedzi głosowych wewnątrz pojazdów, a dodatkowo będą one obrandowane w logo gminy Długołęka i herb miasta Wrocław w celu lepszej identyfikacji przez podróżujących. Autobusy przegubowe będą mogły pomieścić minimum 150-ciu pasażerów, a dwa z nich nawet 160-ciu (wartości nie przedstawiają ograniczeń związanych z COVID-19), zapewniając odpowiednią liczbę dostępnych miejsc dla wszystkich pasażerów chcących skorzystać z komunikacji zbiorowej. Usługi będzie świadczył operator „Bus Marco Polo”.
Także na liniach gminy Długołęka, bisy będą obsługiwane przez Bus Marco Polo Wratislavia 1992, a niebisowane, nadal przez A21/Kłosoka/PKS Południe.

mars84
Ekspert
Ekspert
Posty: 178
Rejestracja: 2008-07-12, 22:27
Lokalizacja: Łozina/Wrocław

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: mars84 »

Autobusy przegubowe będą jeździły liniowo a nie w formie kursów bisowych.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 282
Rejestracja: 2019-10-22, 21:12

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Długołęka

Post autor: vernalisadonis »

A skąd wezmą te Solarisy? To nówki czy jakieś używane?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Linie”