Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Linie autobusowe i tramwajowe wczoraj, dziś i jutro
Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4021
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Marcin_558 » 2016-05-13, 19:37

Niespodzianki w walce o linie z Leśnicy.

Do 5 maja Urząd Miejski we Wrocławiu czekał na oferty w przetargu na trzyletnią obsługę linii autobusowych nr 117, 123, 137, 138, 917, 923, 937 i 938. Magistrat otrzymał oferty, z czego dwie można uznać za niespodzianki. Warunki zamówienia opisaliśmy tutaj. Wybrany operator będzie miał za zadanie realizować je przynajmniej dziewięcioma autobusami liniowymi oraz dwoma rezerwowymi. Pierwsze muszą spełniać przynajmniej normę Euro4, natomiast pozostałe minimum Euro3. Siedem typu A ma mieć długość przynajmniej 7 m i zapewniać podróż minimum 45 pasażerom, w tym chociaż 15 na miejscach siedzących. Do tego wymagano dwóch pojazdów typu Bo długości nadwozia przynajmniej 9 m, które powinny umożliwiać podróż przynajmniej 60 osobom, z czego minimum 20 na miejscach siedzących. Szacowana praca eksploatacyjna przez cały okres obowiązywania umowy w podstawowym zakresie ma wynieść ok. 2,1 mln wzkm. Urzędnicy przewidzieli jednak możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Szacunkowa wartość kontraktu podstawowego to 14 009 722,22 zł netto. Daje to średnią stawkę jednostkową w wysokości 6,67 zł/wzkm netto. Kryteria oceny ofert są dwa. Cena to maksymalnie 85% punktów, natomiast pozostałe 15% to wiek autobusów, które zostały wskazane w propozycjach. Czterech do brydża.

1/ Pierwszą ofertę przedstawił podwykonawca wrocławskiego MPK, czyli radomska spółka Michalczewski. Firma zaproponowała 5,60 zł/wzkm netto za kursy autobusami typu A oraz 6,17 zł netto za tabor B. Łączna wartość oferty to 11 984 912,30 zł netto. Przewoźnik zobowiązał się wprowadzić do ruchu siedem autobusów z 2015 r. oraz po jednym z 2008 i 2013 r.

2/ Drugą propozycję przedstawiło konsorcjum, które już kilka lat jest znane wrocławianom. To Bus Marco Polo, Slavia oraz najprawdopodobniej PKS Polbus. Oferowane stawki to odpowiednio 6,65 zł/wzkm netto za autobusy typu A oraz 6,76 zł netto za typ B. Łączna wartość tej propozycji to 14 008 404,90 zł netto. "Linie leśnickie" partnerzy mają zamiar obsłużyć 10 fabrycznie nowymi pojazdami oraz jednym z siedmioletnim.

3/ Kolejną i jednocześnie najtańszą ofertę przedstawił stołeczny Warbus. Spółka bez względu na typ autobusów zaoferowała jedną stawkę. To 5,59 zł/wzkm netto co łącznie daje 11 739 000 zł. Od przewoźnika dostaliśmy zapewnienie, że pakiet miałby być obsługiwany nowymi fabrycznie jedenastoma egzemplarzami Iveco Crossway 10,8LE. Jednak z innego źródła dysponujemy informacją jakoby nie odzwierciedlały tego dane z fragmentów oferty, które byłyby podstawą do rozdzielania punktów przez zamawiającego w kryterium wieku pojazdów. Wobec tego rozstrzygnięcie komisji przetargowej powinno w jakimś zakresie rozwiać te wątpliwości.

4/ Ostatnią propozycję przedstawiło konsorcjum, które tworzą Dolnośląskie Linie Autobusowe oraz SeviBus. I w tym przypadku wskazano jedną stawkę za wzkm. To 5,99 zł netto co daje łączną wartość oferty w wysokości 12 579 000 zł netto. Partnerzy umowę chcą zrealizować również przy wykorzystaniu tylko nowych autobusów. Czekamy zatem na finał i musimy przyznać jedną rzecz. Przetargi na obsługę linii autobusowych robią się coraz bardziej nieprzewidywalne. To jednak bardzo pozytywna wiadomość.

http://infobus.pl/niespodzianki-w-walce ... 84281.html

Zły temat. Przeniesiono. //Kędzior

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2018-07-06, 17:51

http://transportnews.eu/aktualnosci/zmi ... do-lowecic
Od 2 czerwca linia 938 dojeżdża paroma kursami do Łowęcic przez Radakowice i Lutynię. Niestety rozkład wydłużonych kursów pozostawia wiele do życzenia:

Leśnica:
7:35, 11:20, 20:00

Łowęcice:
4:46, 8:06, 11:56, 20:36

W dni wolne kursy tylko do Lutyni.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2018-08-03, 14:44

https://www.miekinia.pl/pl/Zawieszenie_ ... _2,33,1053
Zawieszenie kursów linii nr 1 i 2
Informuję, że z dniem 13 sierpnia 2018r. Gmina Miękinia zawiesza funkcjonowanie dwóch linii komunikacyjnych obsługiwanych przez firmę przewozową Usługi Transportowo-Osobowe „KRUK”, Szymon Kruk.
Są to następujące linie:

Linia nr 1 Środa Śląska – Krępice – Środa Śląska,
z przystankami; Środa Śląska NŻ Rynek – Środa Śląska (ul.Wrocławska) – Komorniki – Źródła – Błonie – Wróblowice – Krępice droga krajowa nr 94,
Linia nr 2 Środa Śląska – Miękinia – Środa Śląska,
z przystankami; Środa Śląska NŻ Rynek – Środa Śląska (ul.Wrocławska) – Komorniki – Kadłub NŻ DK 94 – Kadłub Wieś – Kadłub Przydroże – Miękinia Cegielnia – Miękinia Stacja PKP – Miękinia Urząd Gminy – Klęka – Białków – Księgienice – Gąsiorów – Głoska – Lubiatów - Zabór Mały – Zabór Wielki – Klęka – Miękinia Urząd Gminy – Miękinia Stacja PKP – Miękinia Cegielnia – Kadłub Przydroże – Kadłub Wieś – Kadłub DK NŻ 94 – Komorniki – Środa Śląska (ul.Wrocławska) – Środa Śląska NŻ Rynek.

Decyzja ta wynika z bardzo ograniczonego zainteresowania korzystaniem ze z wspomnianych linii komunikacyjnych o czym świadczy liczba sprzedanych biletów. Wielokrotnie, co potwierdzają dzienne wydruki sprzedaży biletów, realizowane były kursy bez pasażerów.
Mając więc na uwadze konieczność zaspokajania potrzeb całej społeczności Gminy Miękinia nie tylko tych związanych z zaspokojeniem potrzeb komunikacyjnych, które zawsze muszą być również rozpatrywane pod kątem finansowym i ekonomicznym, zmuszeni jesteśmy aktualnie zawiesić funkcjonowanie linii komunikacyjnej nr 1 i 2 w ich obecnym kształcie.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-01-11, 03:07

http://bip.um.wroc.pl/przetarg/37055/zp-pn-1-2019-wtr
Nowy przetarg na Miękinię

Trasy:
117 Leśnica - Ratyń - Jerzmanowo
123 Leśnica - Marszowice - Stadion Wrocław (Królewiecka)
137 Leśnica - Las Mokrzański
138 Leśnica - Żar
917 Leśnica - (Ratyń -) Gałów (pętla)
923 Stadion Wrocław (Królewiecka) - Marszowice - Wilkszyn - Pisarzowice - Brzezinka Średzka - Brzezina (pętla)
937 Leśnica - Las Mokrzański - Brzezina - Brzezinka Średzka PKP
938 Leśnica - Żar - Lutynia (- Radakowice - Łowęcice Staw)
940 (Czerna - Wilkostów - Wojnowice - Mrozów -) Miękinia (pętla) - Klęka - Białków - Księginice - Lenartowice - Prężyce - Gosławice - Brzezinka Średzka PKP
948 Leśnica - Żar - Krępice - Wróblowice - Błonie - Źródła - Kdłub - Miękinia (pętla)
958 Leśnica - Żar - Krępice - Żurawiniec - Mrozów - Miękinia - Klęka - Zabór Wielki - Zabór Mały - Lubiatów - Głoska - Gąsiorów - Księginice P&R

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-01-13, 05:42

Ciekawostki z przetargu:
  • Standardowo malowanie autobusów w barwy wrocławskie,
  • Wyświetlacze 24x200 wzorem Długołęki, lecz dodatkowo z wymogiem pokazywania czasu pozostałego do odjazdu,
  • Wyświetlacz LCD z zapowiedziami przystanków wzorem Długołęki, lecz zamieszczony pod sufitem,
  • Klimatyzacja,
  • Kasy fiskalne i czytniki EMkarty i Urbancard z umożliwieniem zakupu biletów jednorazowych za pomocą karty płatniczej,
  • Preferowanie autobusów z jak największą liczbą miejsc dostępnych z poziomu niskiej podłogi,
Wymagane 20 autobusów (w tym 4 dodatkowe)
A - 7,90-9,19m (≤50 miejsc; ≤14 siedzących)
B - 9,20-10,65m (≤65 miejsc; ≤18 siedzących, w tym ≤4 z niskiej podłogi)
C - 10,65-12,20m (≤80 miejsc; ≤20 siedzących, w tym ≤6 z niskiej podłogi)
  • Typ A – 1 autobus
  • Typ B – 12 autobusów
  • Typ C – 3 autobusów
Autobusy dodatkowe
  • Typ A – 1 autobus
  • Typ B – 2 autobusy
  • Typ C – 1 autobus
Kryterium oceny oferty:
  • Norma emisji spalin w autobusach tymczasowych – 10%
  • Zapewnienie w autobusach podstawowych typu B największej liczby miejsc dostępnych z niskiej podłogi – 10%
  • Wyposażenie autobusów podstawowych typu C w układ rekuperacji energii hamowania oddawanej do instalacji elektrycznej autobusu – 10%
  • Wyposażenie autobusów podstawowych typu B w trzecie drzwi dwuskrzydłowe o szerokości minimum 1 200 mm – 10%
Więcej w artykule na głównej: http://transportnews.eu/aktualnosci/prz ... cje-gminna

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-02-11, 13:04

Otwarcie ofert przesunięto już drugi raz, z 11 na 17 lutego, i następnie na 26 lutego, godzinę 11:00.

http://bip.um.wroc.pl/attachments/download/68548
http://bip.um.wroc.pl/attachments/download/68549

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-02-27, 00:41

I mieliśmy dzisiaj otwarcie ofert. Wszystkie ponad budżetem, co w ogóle nie dziwi ;)
http://bip.um.wroc.pl/przetarg/37055/zp-pn-1-2019-wtr
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wynosi
50.638.100,00 zł
2. Firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania
ofert, a także informacje dotyczące ceny i kryteriów oceny mienionych poniżej.

Kryteria oceny ofert
1) Cena brutto (Co)- 60 %
2) Norma emisji spalin w autobusach
tymczasowych (N)- 10%
3) Zapewnienie w autobusach
podstawowych typu B największej
liczby miejsc dostępnych z niskiej
podłogi (M)- 10 %
4) Wyposażenie autobusów
podstawowych typu C w układ
rekuperacji energii hamowania
oddawanej do instalacji
elektrycznej autobusu (R)-10%
5) Wyposażenie autobusów
podstawowych typu B w trzecie
drzwi dwuskrzydłowe o szerokości
minimum 1200 mm (D)-10%
Złożone oferty:
  1. DLA
    Co – 54 718 740,00 zł
    wzkm dla autobusów typu C – 7,88 zł
    wzkm dla autobusów typu B – 7,88 zł
    wzkm dla autobusów typu A – 7,88 zł
    2) – EURO 5 – 16 szt.
    3) – 8 szt.
    4) – 3 szt.
    5) – 13 szt.
  2. Mobilis
    Co – 66 585 726,00 zł
    wzkm dla autobusów typu C – 9,67 zł
    wzkm dla autobusów typu B – 9,59 zł
    wzkm dla autobusów typu A – 9,34 zł
    2) – EURO 5 – 16 szt.
    3) – 7 szt.
    4) – 3 szt.
    5) – 12 szt.
  3. ARRIVA BUS TRANSPORT POLSKA
    Co – 60 768 576 zł
    wzkm dla autobusów typu C – 10,54 zł
    wzkm dla autobusów typu B – 8,37 zł
    wzkm dla autobusów typu A – 7,77 zł
    2) – EURO 5 – 16 szt.
    3) –8 szt.
    4) – 3 szt.
    5) – 12 szt.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-03-27, 10:10

Wybrano ofertę DLA, która jako jedyna zdobyła 100pkt. Przewoźnik zaoferował nowe Solarisy Urbino 12 i 10,5 😉

Arriva Bus Transport Polska - 94,03pkt
Mobillis - 89,31pkt

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-03-31, 13:23

http://transportnews.eu/aktualnosci/tem ... y-miekinia
DLA zaoferowało Solarisy Urbino 10,5 IV i Urbino 12 IV ;)
A tutaj wizualizacja, jak to może się prezentować:
Obrazek

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29241
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: J-31 » 2019-03-31, 16:51

Ooooo, Pieronie. No, normalnie już chciałem go rysować. W sumie fajnie by wyglądał, ale poszczekam na realne zdjęcia... i po prostu nie mogę się już doszczekać, taki mam szczękościsk. :cool:

PS. Oby tylko nie wpadli na jakiś głupi pomysł np. nadkola na czerwono :retard:

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4883
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: Przemek » 2019-04-01, 11:37

J-31 pisze:
2019-03-31, 16:51
Ooooo, Pieronie. No, normalnie już chciałem go rysować. W sumie fajnie by wyglądał, ale poszczekam na realne zdjęcia... i po prostu nie mogę się już doszczekać, taki mam szczękościsk. :cool:

PS. Oby tylko nie wpadli na jakiś głupi pomysł np. nadkola na czerwono :retard:
Już na phototransie ktoś z Urzędu Miejskiego napisał:
http://phototrans.pl/14,969543,0,Solari ... _1626.html
Na szczęście malowanie i oznakowanie Solarisów DLA dedykowanych do obsługi Gminy Miekinia będzie inne
Aż strach pomyśleć, co może być "na szczęście" lepsze od tego...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29241
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia

Post autor: J-31 » 2019-04-01, 21:33

No dobra, to już nawet nie chcę myśleć, co ci panowie wymyślą ;)

ODPOWIEDZ