Ukryte cięcia w komunikacji - 2012

Zmiany, utrudnienia, uruchomienia i zawieszenia
Awatar użytkownika
204wras
Motorniczy
Motorniczy
Posty: 356
Rejestracja: 2006-06-02, 20:57
Lokalizacja: Wrocław Bronx

Ukryte cięcia w komunikacji - 2012

Post autor: 204wras » 2012-03-15, 09:43

Teraz nastała nowa moda na cięcia, tniemy po cichu 1-2 kursy żeby się pasażerowie nie skapli. I tym oto sposobem na przystanku Kamienna na 134 po kursie o 20:10 trzeba czekać prawie godzinę (dokładnie 51 minut). Przypomnę tylko że przy wprowadzaniu Citar propaganda głosiła że właśnie m. in. pasażerów 134 kopnie zaszczyt przejazdu tymi wozami, mającymi w w pierwszym dniu eksploatacji (1.09.2009) okna pozamykane na zamki.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4403
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Komunikacja miejska we Wrocławiu

Post autor: Przemek » 2012-04-29, 18:48

PAFAWAG pisze:Szkoda, że nie zrobili linii np. zawracającej przy Zoo
Na twoim miejscu bym się cieszył, przykład takiego bezsensownego wykorzystania pętli gdzieś po środku trasy masz na 33PLUS.

Z takich ciekawostek: Wczoraj na nowej odnodze można było trafić na 105Na na nauce jazdy, był też 205WrAs i 105Na na awaryjnym w zastępstwie za Skodę z 32PLUS. Słowem - kolorowo.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4403
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Komunikacja miejska we Wrocławiu

Post autor: Przemek » 2012-04-29, 18:48

Z mniej "kolorowych" rzeczy - wczoraj przeprowadzono roszady brygadowe i tak:
145 przeszło w całości na Obornicką, (nie licząc jednego zjazdowego kursu po przebierance ze 136)
103 - wszystkie brygady przegubowe,
126 i 403 - tylko brygady solo,
346 - Obornicka,

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 380
Rejestracja: 2009-12-06, 20:31
Lokalizacja: Wrocław/Slough UK

Post autor: Rudy » 2012-07-19, 14:46

Ja powiem tak, to co zobaczyłem przeszło moje najgorsze oczekiwania.
Na 132 powitałem solówki czyli czuje ze za niedługo albo ja zawiesza lub pójdzie do piachu. Ludzie tam u góry chyba są totalnie ślepi bo solówka w 80% kursów zawsze jeździ pełna (często jeżdżę 132 lub 142 bo mój ojciec na Nowym Dworze pracuje)
Przez większość czasu jak jeżdżę 6-ka to trafiam na same 105Na/Ng. No co jest do cholery!? Na Szewskiej odległość pomiędzy stopniem a ulica jest większa niż pomiędzy stopniami a do tego 80% tramwajów którymi jechałem miało coś rozwalonego.
Co jEuro się skończyło to czasz powrócić do rzeczywistości? Sorry ale dopóki komunikacja nie będzie u nas na normalnym poziomie z powrotem to nie kupie już żadnego biletu bo z roku na rok robi się coraz gorzej.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4403
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek » 2012-07-19, 17:06

Przez większość czasu jak jeżdżę 6-ka to trafiam na same 105Na/Ng. No co jest do cholery!?
Unijny kaganiec dla 16T już dawno się skończył.

bystrzak2000
Ekspert
Ekspert
Posty: 68
Rejestracja: 2018-06-14, 13:29

Post autor: bystrzak2000 » 2012-07-20, 10:36

Na liniach 6 i 7 jeżdżą także wozy z zajezdni Ołbin, a tam nie ma żadnych wozów z niską podłogą, stąd stopiątki na tych liniach. Komentować tego nie będę, bo nie wypada ;)

ODPOWIEDZ