Kasacje autobusów
Po wczorajszym wypadku #9550 (Jelcz M121M, Voith) przy al. Jana III Sobieskiego we Wrocławiu, bardzo prawdopodobne jest, że będzie skreślony ze stanu MPK.
Więcej informacji o zdarzeniu >>>
Więcej informacji o zdarzeniu >>>
Z zewnątrz to nie wygląda, ale: do wnętrza przedostała się blacha z nadkola raniąc kilku pasażerów, poza tym tylny most został uszkodzony. Jego wymiana raczej nie wchodzi w grę.
Już nie wspomnę o tym, że aby go sholować na zajezdnię, to musieli się kilka godzin z nim bawić - tylne koła się nie obracały.
Już nie wspomnę o tym, że aby go sholować na zajezdnię, to musieli się kilka godzin z nim bawić - tylne koła się nie obracały.
http://www.mpk.wroc.pl/index.php?option ... &Itemid=32
WYKAZ ZBęDNYCH POJAZDÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZETARGU
WYKAZ ZBęDNYCH POJAZDÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZETARGU
[ Oryginalna treść: 03 Kwi 2009 10:41 ]
To co pozostaje jest już właściwie złomem samym w sobie. Bo co można powiedzieć innego o samej kratownicy z kołami i niekompletnym nadwoziem, a bez silnika, skrzyni biegów, mostu napędowego?
Jeśli chodzi o cięcie - na zajezdniach autobusowych (VII i IX) nie tnie się autobusów, a jedynie wyciąga wszelkie zdatne elementy z nich. Na zajezdni tramwajowej Borek (IV) jednak oprócz tego pocięto kilka tramwajów typu 102Na, a powstały złom kupiło złomowisko w drodze przetargu.
[ Dodano: 08 Kwi 2009 12:50 ]
http://www.mpk.wroc.pl/index.php?option ... &Itemid=32
#8007 do nabycia za 20 000,-.
Cena za pojazd powypadkowy. Zatem, żeby go doprowadzić do stanu używalności, to należałoby wyłożyć z pewnością drugie tyle, albo i więcej. W każdym razie - nie wydaje mi się, żeby opłacało się złomowisku kupić surowców wtórnych za taką cenę.
[ Dodano: 13 Kwi 2009 21:02 ]
Jelcz M121M #9550 (nie)stety został naprawiony i jeździ po mieście.
Tak.siekierowy pisze:MPK Wrocław magazynuje podzespoły do innych autobusów?
Najpierw wyciąga się z autobusu/tramwaju wszelkie części, które mogą posłużyć jako części zamienne do pozostałego taboru tego typu. Czyli drzwi, siedzenia, elementy pulpitu, zderzaki, czasem nawet elementy silnika.siekierowy pisze:A jeśli chodzi o kasacje to autobusy są cięte w zajezdni czy sprzedawane na złom?
To co pozostaje jest już właściwie złomem samym w sobie. Bo co można powiedzieć innego o samej kratownicy z kołami i niekompletnym nadwoziem, a bez silnika, skrzyni biegów, mostu napędowego?
Jeśli chodzi o cięcie - na zajezdniach autobusowych (VII i IX) nie tnie się autobusów, a jedynie wyciąga wszelkie zdatne elementy z nich. Na zajezdni tramwajowej Borek (IV) jednak oprócz tego pocięto kilka tramwajów typu 102Na, a powstały złom kupiło złomowisko w drodze przetargu.
[ Dodano: 08 Kwi 2009 12:50 ]
http://www.mpk.wroc.pl/index.php?option ... &Itemid=32
#8007 do nabycia za 20 000,-.
Cena za pojazd powypadkowy. Zatem, żeby go doprowadzić do stanu używalności, to należałoby wyłożyć z pewnością drugie tyle, albo i więcej. W każdym razie - nie wydaje mi się, żeby opłacało się złomowisku kupić surowców wtórnych za taką cenę.
[ Dodano: 13 Kwi 2009 21:02 ]
Jelcz M121M #9550 (nie)stety został naprawiony i jeździ po mieście.