Kasacje autobusów
Nie na WFK, tylko tutaj pisałem, że wozy na zaj nr VII mają swoje wyznaczone miejsca parkingowe. Nie zawsze co prawda wszyscy kierowcy parkują tam gdzie trzeba, więc czasem parkowane są tam gdzie akurat było miejsce.Skoda 16T pisze:Tak jak napisał @Kędzior na WFK
I nie widzę tu nic szczególnego, że tym miejscem był tzw. "sektor wozów kasacyjnych"
A wymienione przez was wozy (#9504,#9507) nadal jeżdżą liniowo.
Ostatnio zmieniony 2008-11-20, 18:56 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Zrobią. Chyba, że już się za niego wzięlibystrzak2000 pisze:Na zajezdni go zrobią, jeśli w ogóle zrobią,
Póki nie stwarza niebezpieczeństwa i nikt z władz nie zwróci uwagi to będą tak jeździć. W Przemyślu bez połowy zderzaka autobus od 3 miesiący jeździ dla przykładu i jakoś nikt nie zamierza to poprawić.bystrzak2000 pisze:bo na razie jeździ pogięty i z rozwalonym tylnym reflektorem i nikomu z kierownictwa zajezdni to nie przeszkadza
Dopiero jak całkiem coś odpadnie to wtedy zabierają się do roboty i pewnie tak samo będzie w tym przypadku, choć nie znam mentalności mechaników we Wrocławiu.
U nas też nie malują, zazwyczaj , chyba, że uszkodzenie jest małe, ale czeka się zazwyczaj na ostatnią chwilę, że wymienia się całe.9507 pisze:Podobna do tych z Przemyśla, ale u nas wymienią, ale nie pomalują
Polak jednak potrafi, w jakiej części kraju by nie mieszkał .9507 pisze:Podobna do tych z Przemyśla
Mój ulubiony...Skoda 16T pisze:9 - autobus miejski - Jelcz 120MM SUJ120MAER0000056 - 1994 - 9020 - DW 5175J - 979366 km - 1000 zł
Pierwszy pregniot...Skoda 16T pisze:7 - autobus miejski - Jelcz 120MM - SUJ120MAEP0000024 - 1993 - 9001 - DW 9993H - 1132665 km - 1000 zł
Gniot drugi po (s)kasowanym prototypie.Skoda 16T pisze:10 - autobus miejski - Jelcz M121M - SUJM121ANS0000026 - 1995 - 9502 - DW 0433J - 967166 km - 1000 zł
Może uda się ocalić któregoś?... Chociaż skoro oferują za nie minimum 1000 zł, ich stan techniczny z pewnością pozostawia wiele do życzenia + wymontowane części zamienne (jeśli już to uczyniono)
Zapewniam cię, że nie był on drugi końcówka VIN`u zdradza, że kolejne numery taborowe (#9502,3 itp...) ustalano na losowo wybrane wozy.PAFAWAG pisze:Gniot drugi po (s)kasowanym prototypie.
Chyba śnisz. Poczytaj uważnie komentarze członków KMKZ, to może w końcu zrozumiesz, jakie to są kwoty i ile trzeba zachodu, żeby utrzymać taki autobus.PAFAWAG pisze:Może uda się ocalić któregoś?...
To są ceny złomu. Co z tym zrobisz? Piecyk z tego zbudujesz? Przecież to co sprzedają to jest właściwie rama i surowce wtórne.PAFAWAG pisze:Chociaż skoro oferują za nie minimum 1000 zł, ich stan techniczny z pewnością pozostawia wiele do życzenia + wymontowane części zamienne (jeśli już to uczyniono)
Z MPK Wrocław w tej chwili żaden zdjęty ze stanu autobus nie nadaje się do sprzedaży gdzie indziej niż tylko na złom
Tak więc nie ma co płakać, tylko szukać autobusów w innych przedsiębiorstwach
Tej 102Na już nigdy nie zobaczymy na linii. 4.12.2008r-zderzenie z TIR-em oraz wycofanie z eksploatacji liniowej.
Odnalazł się również #9548
http://wrockm.pl/ciekawostki-liniowe-i- ... zedaz.html
#9505, #5273, #9018 wystawione na sprzedaż
http://wrockm.pl/ciekawostki-liniowe-i- ... -z-om.html
#9503 i #9504 niedługo zostaną wystawione na sprzedaż z przeznaczeniem na złomowanie
http://wrockm.pl/ciekawostki-liniowe-i- ... sacji.html
Nieoficjalna lista autobusów przeznaczonych do kasacji:
- Ikarus 280.26 #5273,
- Jelcz M121M #9503,
- Jelcz M121M #9504,
- Jelcz M121M #9505,
- Jelcz M121M #9506,
- Jelcz M121M #9507,
- Jelcz M121M #9511,
Nieoficjalna lista autobusów przeznaczonych do kasacji:
- Ikarus 280.26 #5273,
- Jelcz M121M #9503,
- Jelcz M121M #9504,
- Jelcz M121M #9505,
- Jelcz M121M #9506,
- Jelcz M121M #9507,
- Jelcz M121M #9511,
Ja myślę, że ta teoria spiskowa jest grubo przesadzona. Oczywiście Volvo wściekło się nie dostając zamówienia od Wrocławia, ale zdecydowana większość produkcji tej fabryki idzie na eksport. Zamówienie nawet 200 autobusów nie uratuje fabryki w przypadku kryzysu. Co do stanu technicznego Citaro. W ciągu 2-3 lat wrocławskie MPK doprowadzi je do stanu w jakim są Volva B10BLE. Nie wiem czym tu się oburzać. Widać Wrocław ma dużo kasy i nie musi dbać o sprzęt.