Kasacje autobusów
Boże! W kółko powtarzasz to samo! No jasne, że są mocno eksploatowane na liniach. Szybko? Czy ja wiem. Może miał coś z kratownicą, albo silnikiemŁK-MZK pisze:One naprawdę muszą być dość bardzo eksploatowane na liniach, skoro tak siadają. Jelcze tak kończą, ale tak szybko?
A tego #8004 to nie szkoda tak bardzo!
Ostatnio zmieniony 2008-05-20, 20:52 przez Gadzie, łącznie zmieniany 1 raz.
A może to są frajerzy, wolą biadolić ale nikomu nie chce się "zagadać" z odpowiednimi ludźmi ? Przecież wiadomo, że jak się chce coś zrobić, to nie ma przeszkód by dojść do celuplocmaster pisze:Eee, biedny klub miłośników? IMO nie.
W Nowym Sączu spawają połamane kratownice w Jelczach, byle by tylko jeździły dalej. W Warszawie Jelcze remontują (chociaż część poszła na żyletki) - nie tylko M121M, ale również 120MM/1Amalio pisze:Zauważ, że we w większości dużych miast w Polsce Jelcze tak kończą
... A we Wrocławiu czekają na Citara... i pewnie dopiero wtedy się zacznie wycinanie Jelczy
Wielka szkoda tego PR110MM...
Dobrze, że chociaż udało mi się nakręcić krótki, kiepskiej jakości filmik, przedstawiający go w, jak widać, ostatnim okresie życia :
http://pl.youtube.com/watch?v=pPR_4uQ7n8A
Dobrze, że chociaż udało mi się nakręcić krótki, kiepskiej jakości filmik, przedstawiający go w, jak widać, ostatnim okresie życia :
http://pl.youtube.com/watch?v=pPR_4uQ7n8A
http://www.phototrans.eu/14,245640,0.html
#1000 stoi już od 5 dni i czeka na wypruwanie z niego foteli, filmów i dech.
Obecnie zaczęto grzebać już w #9548 - spuszczanie paliwa, rozbieranie różnych elementów w kabinie...
#1000 stoi już od 5 dni i czeka na wypruwanie z niego foteli, filmów i dech.
Obecnie zaczęto grzebać już w #9548 - spuszczanie paliwa, rozbieranie różnych elementów w kabinie...
Płakać się chceKędzior pisze:http://www.phototrans.eu/14,245640,0.html
#1000 stoi już od 5 dni i czeka na wypruwanie z niego foteli, filmów i dech.
Dopiero co tak żwawo śmigał - nawet jak pojawił się na E, to go sfilmowałem, a teraz...
Najprawdopodobniej zapalił się zbiornik paliwa. Zdjęcie wraku: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,246140,0.htmlŁK-MZK pisze:Co było przyczyną zapalenia?
P.S. To był mój ulubiony autobus w DLA. Teraz juz nigdy się nim nie przejade
ŁK-MZK, czytając Twój post odniosłem wrażenie, że chyba Zdradziłeś Przemyśl na rzecz Wrocławia - tak często pojawia się słowo "tutaj".ŁK-MZK pisze:Może tutaj we Wrocławiu zostawią jakiegoś na pamiątke
To jest normalna kolej rzeczy. Po prostu kończy się okres eksploatacji Ikarusów. Wszędzie. Również we Wrocławiu.ŁK-MZK pisze:Z drugiej strony Ikarusy będą wycofywane nie tylko tutaj, ale w innych miastach chyba się też za nie biorą
Wrocławskie MPK zamówiło już MB Citaro, zatem jeśli jeszcze nie kasują masowo swoich Ikarusów, to niebawem zaczną
A na koniec, dodam, że w Warszawie pomimo dużych zakupów stołecznego MZA, Ikarusy jeszcze sobie pojeżdżą nie zagrożone
Heh tutaj ze zdradą nie ma nic wspólnego. Zresztą we Wrocławiu mam rodzinę, tylko, że jak ich odwiedzałem to jeszcze nie byłem pasjonatem robienia zdjęć .J-31 pisze:ŁK-MZK, czytając Twój post odniosłem wrażenie, że chyba Zdradziłeś Przemyśl na rzecz Wrocławia - tak często pojawia się słowo "tutaj".
¯ałuję, że w Przemyślu nie został jakiś jeden na pamiątkę, ale może by się tak stało gdyby dwa ostatnie nie zostały sprzedane, a poszłyby na kasację. Nie ma co gdybać