Kasacje autobusów
Kasacje w MPK Wrocław.
Witam
Otóż ostatnio dużo się dzieje w naszym MPK. Zaczęto masową kasację stodwójek, ale teraz doszły niestety dwie sztuki autobusów, z czego jeden to unikat.
Dziś ze stanu zdjęto Jelcza M121M #9548 i Jelcza PR110MM #1000 .
Będę się starał na bieżąco uzupełniać kasację, bo przez nowe Citara szykuję się niezła rzeź.
Pozdrawiam.
Otóż ostatnio dużo się dzieje w naszym MPK. Zaczęto masową kasację stodwójek, ale teraz doszły niestety dwie sztuki autobusów, z czego jeden to unikat.
Dziś ze stanu zdjęto Jelcza M121M #9548 i Jelcza PR110MM #1000 .
Będę się starał na bieżąco uzupełniać kasację, bo przez nowe Citara szykuję się niezła rzeź.
Pozdrawiam.
Po prostu jakiś młody kierowca go zarżnął na amen. Nie wiem, czy chodzi o to, że nie opłaca się go już naprawiać, czy o coś innego. Gniota nie szkoda, bo to była kupa złomu, ale peerki owszem.
A teraz coś z zaj. VII: Po wczorajszym wypadku prawdopodobna jest kasacja #8004, chociaż nie wiadomo, jak bardzo jest uszkodzony.
A teraz coś z zaj. VII: Po wczorajszym wypadku prawdopodobna jest kasacja #8004, chociaż nie wiadomo, jak bardzo jest uszkodzony.
To na zabytkowe, też męka, ale lepszy efekt. Tylko trzebaby z tym nieco poczekać, choć biorąc pod uwagę wyjątkowość… BTW, śmiesznie wyglądałaby peera z zabytkowymi tablicami.Amalio pisze:Taa i przechodzić mękę przy ponownej rejestracji
Przedtem trzeba zezłomować, a jak zezłomujesz, to pojeździsz sobie najwyżej po zajezdni, chyba że przekonasz konserwatora zabytków, o czym już wspomniałem.ŁK-MZK pisze:To niech postawią sobie na zajezdni. Mogą go wyrejestrować i będzie stał.
Autobus, który nic nie robi oprócz stania niszczeje zaskakująco szybko. Parę lat i wymagałby porządnego remontu.ŁK-MZK pisze:To niech postawią sobie na zajezdni.
Mogli też to stwierdzić patrząc przez okno, na ścianę, albo długopis leżący na biurkuŁK-MZK pisze:Najwyraźniej patrząc na Peera stwierdzili, że jest on niepotrzebny.
A wiesz, że OC jest obowiązkowe nawet, jeśli wóz tylko stoi na zajezdni? Nie można po prostu nie płacić, bo się autobusem nie jeździ. Przegląd techniczny chyba tak samo.ŁK-MZK pisze:Ewentualnie nie płacić składki OC itp.
Nigdy nic nie wiadomo, peerek coraz mniej, rzeczoznawca nie musi się aż tak bardzo znać, no i to w końcu jedyny taki autobus. Widziałem zresztą w Warszawie niedawno Mercedesa W123 zarejestrowanego jako zabytkowy.Amalio pisze:Śmiesznie/nie śmiesznie tablic takich nie dostanie. Przynajmniej nie w najbliższych latach.
Zgadza się, ale okres 12 lat to nie jest naprawdę tak wiele żeby z tą blachą nie wiadomo co się działo. Naprawdę to okres naprawdę niewielki patrząc na inne miasta. Cóż bywa tak czasami.Amalio pisze: Jego wygląd zewnętrzny ( bo zapewne innych zdjęć nie ma ) wcale nie odzwierciedla tego co jest pod blachą