MAN NG313

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Inspektor pisze:Oj, ja byłem tak podekscytowany samą jazdą nim, że po tylu latach udało mi się go złapać, że nawet jak by świszczało to nie zwróciłbym uwagi na to. Ale chyba nic takiego nie miało miejsca...Siedziałem na amfiteatrze więc nasłuchiwałem dźwięków silnika a nie żadnych tam świstów :-P
Rozumiem. A efekt świszczenia, występuje przy dużej prędkości i najlepiej można go usłyszeć stojąc obok kabiny kierowcy, albo tuż za nią na wysokości nadkola :D

PS. Pisząc owe słowa co chwila zerkam na moje okno, a za nim, ulicą ... co chwila przejeżdżą MAN NG313 z R13 :mruga:

voy

Post autor: voy »

NG313 zawsze świszczą i jest to słyszalne zwłaszcza z tyłu. Nie wiem czego ale od zawsze te świsty mi się podobały :)

voy

Post autor: voy »

Z tego co wiem to świszczy kompresor.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

MAN NG313

Post autor: Przemek »

Opis autobusu: http://transportnews.eu/km/katalog-auto ... /man-ng313
Obrazek
Ostatnimi czasy można na niego trafić na dwurazówkach: D 6:47 z pętli OS i 148 po południu.

Autobus z wyrokiem śmierci 😉 który zapadnie po wprowadzeniu do eksploatacji nowych Citar G C2.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MAN NG313

Post autor: J-31 »

Właśnie zastanawiałem się jak długo #8600 jeszcze pojeździ. Bo ma już trochę lat. Czy MPK lub któryś z klubów miłośniczych nie chcieliby go zostawić na "historyka" ? Pewnie nikt o tym nie myśli ;)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: MAN NG313

Post autor: Przemek »

Ten autobus jest dość wymęczony, ale w końcu ma 18 lat i zapewne niejedno już spawanie kratownicy na koncie. W środku widać ślady chałupniczych napraw i użycia nieoryginalnych bocznych oklein o kolorze kredensu.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: MAN NG313

Post autor: Przemek »

Z kronikarskiego obowiązku: pomimo odbierania co raz większej ilości nowych Mercedesöw, Man wciąż dzielnie, (choć dzisiaj z drobnymi problemami) wyjeżdża na tych samych brygadach w dni robocze - czyli D o 6:47 z OS, a na 148 po południu.
Myślę, że to już ostatnie jego tchnienie w MPK.

Awatar użytkownika
michalsolaris
Posty: 159
Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
Kontakt:

Re: MAN NG313

Post autor: michalsolaris »

On na tym zestawie jeździ już (z małymi wyjątkami) od jakiś 1,5 roku.

KineticTS1
Posty: 50
Rejestracja: 2018-02-22, 10:31

Re: MAN NG313

Post autor: KineticTS1 »

W zeszłym tygodniu jeszcze kursował na tym zestawie. Niestety w tym tygodniu już nie opuszcza zajezdni i bardzo możliwe, że to jego koniec służby w mpk. Myślałem że wytrzyma jeszcze do wprowadzenia nowego systemu biletowego 8 marca. Szkoda, mój ulubiony autobus :(

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: MAN NG313

Post autor: Przemek »

No to już oficjalnie - MAN został już odstawiony, a mechanicy przestali się nim zajmować.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MAN NG313

Post autor: J-31 »

Ooops, czyli lada chwila się z nim Pożegnacie :]

KineticTS1
Posty: 50
Rejestracja: 2018-02-22, 10:31

Re: MAN NG313

Post autor: KineticTS1 »

Podejrzewam, że to pewnie jakaś większa awaria go uśmierciła. Najstarsze przegubowe Volvo 7000A (łącznie z #8046) ciągle kursują po mieście. Ich stan też jest bardzo kiepski ale pewnie ich wycofanie wiązałoby się z brakami w taborze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Autobusy”