Volvo 7000 / 7700
Ale czy to bing jest takie samo jak w #8047-8135, czy inne?
JA akurat jestem przeciw odłączaniu systemu zapowiedzi. Np: Jeśli ktoś pierwszy raz jest w danym mieście bądź okolicy to nie wie w jakim miejscu ma wysiąść, tylko orientuje się po nazwie przystanku. Jak usłyszy swój przystanek zrywa się i ... wychodzi.
JA akurat jestem przeciw odłączaniu systemu zapowiedzi. Np: Jeśli ktoś pierwszy raz jest w danym mieście bądź okolicy to nie wie w jakim miejscu ma wysiąść, tylko orientuje się po nazwie przystanku. Jak usłyszy swój przystanek zrywa się i ... wychodzi.
Mhm... czyli system ten się nie przyda, no trudno Zastanawiam się czy pojazdy, które jeżdżą w Gdyni też mają taki system...Wilchelm pisze:Dokładnie. Jednak system pozwala na dwu poziomowe wyłączenie. Jedynie głosu bądź całkowite wtedy na wyświetlaczach pojawiają się tylko inf. typu godzina, linia, data i godzina, imieniny.
Jest w tym sens. Np. kierowca, który pracuje w upale nie zawsze może liczyć na to, że schłodzi go powietrze np. z przystanku podczas, gdy on siedzi np. w zamkniętej kabinie i prowadzi autobus. Więc dla kierowcy jest to dosyć dogodne w przeciwieństwie do klimatyzacji pasażerskiej.Stefko pisze:Ludzie?? Jaki jest sens klimatyzowania autobusu, który otwiera się średnio co 4 minuty?? Gdzie tu sens? Jak jest zimno, to grejniki grzeja, i tyle....
Ja też nie wiem, jaki. Ale skoro klimę montuje ogromna ilość przedsiębiorstw zagranicznych i niektóre polskie, więc to musi mieć sens.Stefko pisze:Ludzie?? Jaki jest sens klimatyzowania autobusu, który otwiera się średnio co 4 minuty?? Gdzie tu sens?
Zresztą przejedź się w upalne lato autobusem z klimą i bez i powiedz, czy nie ma różnicy.