Protram 204WrAs
Ja tez mialem okazje tym jechac. Ogolnie szalu nie ma, a zauwazalne zmiany to szersze drzwi, te szybki wklejane, troche wiecej miejsca, wieksze wyciszenie i zwawsze ruszanie. Poza tym wydaje mi sie ze cos zrobili ze schodkami wejsciowymi i latwiej jest wejsc osobom starszym... Z zewnatrz jak pudelko - skojarzenia troche z eNka
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
Jak na razie oczekiwanie na ©KODY 16 T trwa. Ponoc maja byc juz w lecie 2006 pierwsze egzemplarze. Wyglad tutaj - projektowany przez studio Porsche (wiec zupelnie inny niz w 05 T, ktory poczatkowo nam oferowali). Wazne ze prawie identyczne tramy (14 T) zamawia Praga i to w ilosciach wiekszych niz 8 sztuk (docelowo 60 sztuk, pierwsza partia 20 w 2006 roku).
Tylko prosze nie porownywac tego wozu z Tatra (szczegolnie RT6N1), bo juz mnie to denerwuje - zupelnie inna firma, inna technologia. Jedyne co je laczy to pochodzenie...
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
Jak na razie oczekiwanie na ©KODY 16 T trwa. Ponoc maja byc juz w lecie 2006 pierwsze egzemplarze. Wyglad tutaj - projektowany przez studio Porsche (wiec zupelnie inny niz w 05 T, ktory poczatkowo nam oferowali). Wazne ze prawie identyczne tramy (14 T) zamawia Praga i to w ilosciach wiekszych niz 8 sztuk (docelowo 60 sztuk, pierwsza partia 20 w 2006 roku).
Tylko prosze nie porownywac tego wozu z Tatra (szczegolnie RT6N1), bo juz mnie to denerwuje - zupelnie inna firma, inna technologia. Jedyne co je laczy to pochodzenie...
Ogromne dzięki Augiaszu. Nareszcie ktoś napisał coś rzeczowego o wrocławskich 204WR...augiasz pisze:Ja tez mialem okazje tym jechac. Ogolnie szalu nie ma, a zauwazalne zmiany to szersze drzwi, te szybki wklejane, troche wiecej miejsca, wieksze wyciszenie i zwawsze ruszanie. Poza tym wydaje mi sie ze cos zrobili ze schodkami wejsciowymi i latwiej jest wejsc osobom starszym... Z zewnatrz jak pudelko - skojarzenia troche z eNka
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
(...)