Protram 204WrAs

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:Jeździ sobie.
Tyle to i ja wiem, a chciałbym wiedzieć więcej :mruga:

Damhan

Post autor: Damhan »

Czy MPK wrocław ma w planach stworzyć jeszcze jakiś skład tego typu?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Może to nie najlepsze miejsce, ale warszawski Ratusz zaprezentował najnowszy typ wagonu tramwajowego, chyba z Protramu, ale pewny nie jestem... :]

Ech tylko ten pantograf... xD

Krowotram204Wwa :retard:

DAB

Post autor: DAB »

voy pisze:Jeździ sobie.
A na jakich liniach oprócz 6 i 7 ? Bo w wakacje mam plany co do niego xD

voy

Post autor: voy »

17?
Nie wiem, popytaj choćby na pmtm.

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

J-31 pisze:Może to nie najlepsze miejsce, ale warszawski Ratusz zaprezentował najnowszy typ wagonu tramwajowego, chyba z Protramu, ale pewny nie jestem... :]

Ech tylko ten pantograf... xD

Krowotram204Wwa :retard:
I jeździ na nowej linii "60" :lol:

DAB

Post autor: DAB »

Jechałem tym czymś i co. Nic ! Prawie to samo. Pulpit kartoflowy, wnętrze podobne, bardziej pudełkowaty, inne drzwi, zamiast pedałów dali dżojstik:D, pantograf taki sam. Nie zrobił na mnie większego wrażenia. Może jest więcej różnic na które ja nie zwracam uwagi

Robson

Post autor: Robson »

<b>napewno</b> sa zmiany w elektryce ale ja tak sie na tym nie znam. Aha i w 204AsWr masz wklejane szyby a nie wpuszczan w uszczelki

DAB

Post autor: DAB »

Robson pisze:204AsWr
Raczej 204Wr As. Ja tam na szyby nie zwracam uwagi. A co do szyb to są uchylane nie odsuwane

Damhan

Post autor: Damhan »

DAB pisze:Raczej 204Wr As. Ja tam na szyby nie zwracam uwagi. A co do szyb to są uchylane nie odsuwane
To nie o to chodziło tylko, że są wklejane!

[ Dodano: 2005-08-12, 20:26 ]
voy pisze:Nie wiem, popytaj choćby na pmtm.
Co to za pmtm?

DAB

Post autor: DAB »

janzel pisze:To nie o to chodziło tylko, że są wklejane!
Dobrze. Tym właśnie mi przypomniałeś o tych szybach. Pmtm to zdaje sie grupa dyskusyjna

Robson

Post autor: Robson »

przez onet też działa
DAB pisze:
Robson pisze:204AsWr
Raczej 204Wr As. Ja tam na szyby nie zwracam uwagi. A co do szyb to są uchylane nie odsuwane
Co do tych wynalazków to ja tam nie wiem jak sie nazywaja 204 i co dalej czy As czy Wr to ja <b>niemam</b> pojeciaklik

Damhan

Post autor: Damhan »

Robson pisze:o do tych wynalazków to ja tam nie wiem jak sie nazywaja 204 i co dalej czy As czy Wr to ja <b>niemam</b> pojecia
Protram204WrAs. :)

Robson

Post autor: Robson »

janzel pisze:
Robson pisze:o do tych wynalazków to ja tam nie wiem jak sie nazywaja 204 i co dalej czy As czy Wr to ja <b>niemam</b> pojecia
Protram204WrAs. :)
Aha dzieki za odpiwiedz ale czy to zapamietam to juz inna sprawa :)

Damhan

Post autor: Damhan »

Robson pisze:Aha dzieki za odpiwiedz ale czy to zapamietam to juz inna sprawa :smile:
Nie ma sprawy. Wystarczy tu zajrzeć żeby sobie przypomnieć. :)

augiasz

Post autor: augiasz »

Ja tez mialem okazje tym jechac. Ogolnie szalu nie ma, a zauwazalne zmiany to szersze drzwi, te szybki wklejane, troche wiecej miejsca, wieksze wyciszenie i zwawsze ruszanie. Poza tym wydaje mi sie ze cos zrobili ze schodkami wejsciowymi i latwiej jest wejsc osobom starszym... Z zewnatrz jak pudelko - skojarzenia troche z eNka :D
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
Jak na razie oczekiwanie na ©KODY 16 T trwa. Ponoc maja byc juz w lecie 2006 pierwsze egzemplarze. Wyglad tutaj - projektowany przez studio Porsche (wiec zupelnie inny niz w 05 T, ktory poczatkowo nam oferowali). Wazne ze prawie identyczne tramy (14 T) zamawia Praga i to w ilosciach wiekszych niz 8 sztuk (docelowo 60 sztuk, pierwsza partia 20 w 2006 roku).
Tylko prosze nie porownywac tego wozu z Tatra (szczegolnie RT6N1), bo juz mnie to denerwuje ;) - zupelnie inna firma, inna technologia. Jedyne co je laczy to pochodzenie...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

augiasz pisze:Ja tez mialem okazje tym jechac. Ogolnie szalu nie ma, a zauwazalne zmiany to szersze drzwi, te szybki wklejane, troche wiecej miejsca, wieksze wyciszenie i zwawsze ruszanie. Poza tym wydaje mi sie ze cos zrobili ze schodkami wejsciowymi i latwiej jest wejsc osobom starszym... Z zewnatrz jak pudelko - skojarzenia troche z eNka :D
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".

(...)
Ogromne dzięki Augiaszu. Nareszcie ktoś napisał coś rzeczowego o wrocławskich 204WR... ;)

Inspektor

Post autor: Inspektor »

augiasz pisze:choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
I da, o czym pisze w moim najnowszym newsie :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Oby to był tylko inwestycje przemyślane i długookresowe. A nie na zasadzie kupmy sobie trochę Prortramowskich 204WR, to Unia nam zwróci połowę... ;)

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Ale unia daje tylko na niskopodłogowe, a za protramy 204WR to płaci tylko Wroclaw :)
Ostatnio zmieniony 2005-10-11, 13:46 przez Inspektor, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tramwaje”