Protram 204WrAs

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-03-18, 11:43

Thomas78 pisze: 5-8 lat powiadasz - ciekawe jak się ma stosunek kosztów modernizacji do tego stosunkowo krótkiego okresu eksploatacji...
Jak nie ma pieniędzy na nowy wagon który kosztuje miliony, to czasami nie ma innego wyjścia.

No pozostaje jeszcze rozejrzeć się za używanymi wagonami z Niemiec, ale to już zupełnie inna historia... ;)
Obrazek

Thomas78

Post autor: Thomas78 » 2005-03-18, 11:54

J-31 pisze:
Thomas78 pisze: 5-8 lat powiadasz - ciekawe jak się ma stosunek kosztów modernizacji do tego stosunkowo krótkiego okresu eksploatacji...
Jak nie ma pieniędzy na nowy wagon który kosztuje miliony, to czasami nie ma innego wyjścia.
No pozostaje jeszcze rozejrzeć się za używanymi wagonami z Niemiec, ale to już zupełnie inna historia... ;)
Ale to jest tylko odsunięcie problemu w czasie, a nie jego rozwiązanie...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-03-18, 11:56

Thomas78 pisze:Ale to jest tylko odsunięcie problemu w czasie, a nie jego rozwiązanie...
Wszyscy to wiedzą. A co z tej wiedzy wynika ? Wiadomo... ;)
Obrazek

Thomas78

Post autor: Thomas78 » 2005-03-18, 12:04

J-31 pisze:
Thomas78 pisze:Ale to jest tylko odsunięcie problemu w czasie, a nie jego rozwiązanie...
Wszyscy to wiedzą. A co z tej wiedzy wynika ? Wiadomo... ;)
Wynika to, że za parę lat i tak będzie trzeba kupić nowe wagony i zapłacić za nie więcej niż teraz. Takie to są "oszczędności".

voy

Post autor: voy » 2005-03-18, 13:14

Ale co poradzisz, wiadomo że tak jest dużo lepiej, ale bardzo trudno wyłożyć pieniądze na nowe tramwaje.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-03-18, 13:19

Thomas78 pisze:
J-31 pisze: Wszyscy to wiedzą. A co z tej wiedzy wynika ? Wiadomo... ;)
Wynika to, że za parę lat i tak będzie trzeba kupić nowe wagony i zapłacić za nie więcej niż teraz. Takie to są "oszczędności".
Tak to jest strasznie krótko wzroczna polityka.

Ja bym powiedział to jest raczej brak polityki. Szczególnie to chyba widać w Łodzi - kiedy obecny Prezydent miasta uważa zakup nowoczesnych tramwajów (Cityrunner) za:
- niepotrzebny wydatek, :shocked:
- powód do usunięcia "obcego" dyrektora MPK i wsadzenia "kolesia". :retard:

A tak poza tym zmodernizowany 805N, to "lepsza alternatywa dla MPK niż zakup Cityrunnerów". Bo o ile pamiętam, chyba coś takiego chlapnął... :nuts:

Tak właśnie jest jak co 4 lata zmieniają się kolesie i przychodzą następni. Burzą to co poprzednicy stworzyli i tworzą coś własnego. Tylko po to by następcy to też zburzyli... :cry:

W Warszawie też nie jest za ciekawie - o czym doskonale Wiesz... :mruga:
Obrazek

Thomas78

Post autor: Thomas78 » 2005-03-18, 20:47

J-31 pisze:
Thomas78 pisze: Wynika to, że za parę lat i tak będzie trzeba kupić nowe wagony i zapłacić za nie więcej niż teraz. Takie to są "oszczędności".
Tak to jest strasznie krótko wzroczna polityka.

Ja bym powiedział to jest raczej brak polityki. Szczególnie to chyba widać w Łodzi - kiedy obecny Prezydent miasta uważa zakup nowoczesnych tramwajów (Cityrunner) za:
- niepotrzebny wydatek, :shocked:
- powód do usunięcia "obcego" dyrektora MPK i wsadzenia "kolesia". :retard:
Szczególnie to widać chyba w Warszawie, kiedy obecny prezydent uważa zakup nowoczesnego taboru za:
- zbyt drogi
- niepotrzebny (wiceprezydent Urbański twierdzi, że widział w wielu miastach na świecie równie stare wagony)
Dlatego też unieważnia się wszystkie przetargi po kolei, a w końcu decyduje się na zakup niewielu sztuk przestarzałego, wysokopodłogowego taboru.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-03-21, 15:40

A u nas się szykują powoli do następnego zakupu niskopodłogowych tramwajów (chyba w ilości 24 szt.)
T'estimo Barça!

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-03-29, 14:24

Thomas78 pisze:Szczególnie to widać chyba w Warszawie, kiedy obecny prezydent uważa zakup nowoczesnego taboru za:
- zbyt drogi
- niepotrzebny (wiceprezydent Urbański twierdzi, że widział w wielu miastach na świecie równie stare wagony)
Dlatego też unieważnia się wszystkie przetargi po kolei, a w końcu decyduje się na zakup niewielu sztuk przestarzałego, wysokopodłogowego taboru.
... No dobra remis.... :lol:

[ Dodano: 2005-03-29, 14:26 ]
M_Szymkowiak pisze:A u nas się szykują powoli do następnego zakupu niskopodłogowych tramwajów (chyba w ilości 24 szt.)
Szczęściarze... :D

A czy któryś z kolegów z Wrocławia, wie co się aktualnie dzieje ze składem typu 204WR :?:
Obrazek

voy

Post autor: voy » 2005-03-29, 14:38

Jeździ sobie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-03-29, 14:51

voy pisze:Jeździ sobie.
Tyle to i ja wiem, a chciałbym wiedzieć więcej :mruga:
Obrazek

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-06-16, 17:21

Czy MPK wrocław ma w planach stworzyć jeszcze jakiś skład tego typu?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-06-30, 12:31

Może to nie najlepsze miejsce, ale warszawski Ratusz zaprezentował najnowszy typ wagonu tramwajowego, chyba z Protramu, ale pewny nie jestem... :]

Ech tylko ten pantograf... xD

Krowotram204Wwa :retard:
Obrazek

DAB

Post autor: DAB » 2005-06-30, 13:32

voy pisze:Jeździ sobie.
A na jakich liniach oprócz 6 i 7 ? Bo w wakacje mam plany co do niego xD

voy

Post autor: voy » 2005-06-30, 14:42

17?
Nie wiem, popytaj choćby na pmtm.

Thomas78

Post autor: Thomas78 » 2005-07-05, 13:58

J-31 pisze:Może to nie najlepsze miejsce, ale warszawski Ratusz zaprezentował najnowszy typ wagonu tramwajowego, chyba z Protramu, ale pewny nie jestem... :]

Ech tylko ten pantograf... xD

Krowotram204Wwa :retard:
I jeździ na nowej linii "60" :lol:

DAB

Post autor: DAB » 2005-08-12, 20:02

Jechałem tym czymś i co. Nic ! Prawie to samo. Pulpit kartoflowy, wnętrze podobne, bardziej pudełkowaty, inne drzwi, zamiast pedałów dali dżojstik:D, pantograf taki sam. Nie zrobił na mnie większego wrażenia. Może jest więcej różnic na które ja nie zwracam uwagi

Robson

Post autor: Robson » 2005-08-12, 20:17

<b>napewno</b> sa zmiany w elektryce ale ja tak sie na tym nie znam. Aha i w 204AsWr masz wklejane szyby a nie wpuszczan w uszczelki

DAB

Post autor: DAB » 2005-08-12, 20:23

Robson pisze:204AsWr
Raczej 204Wr As. Ja tam na szyby nie zwracam uwagi. A co do szyb to są uchylane nie odsuwane

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-12, 20:25

DAB pisze:Raczej 204Wr As. Ja tam na szyby nie zwracam uwagi. A co do szyb to są uchylane nie odsuwane
To nie o to chodziło tylko, że są wklejane!

[ Dodano: 2005-08-12, 20:26 ]
voy pisze:Nie wiem, popytaj choćby na pmtm.
Co to za pmtm?

ODPOWIEDZ