Protram 204WrAs

DAB

Post autor: DAB » 2005-08-12, 20:28

janzel pisze:To nie o to chodziło tylko, że są wklejane!
Dobrze. Tym właśnie mi przypomniałeś o tych szybach. Pmtm to zdaje sie grupa dyskusyjna

Robson

Post autor: Robson » 2005-08-12, 22:21

przez onet też działa
DAB pisze:
Robson pisze:204AsWr
Raczej 204Wr As. Ja tam na szyby nie zwracam uwagi. A co do szyb to są uchylane nie odsuwane
Co do tych wynalazków to ja tam nie wiem jak sie nazywaja 204 i co dalej czy As czy Wr to ja <b>niemam</b> pojeciaklik

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-12, 22:25

Robson pisze:o do tych wynalazków to ja tam nie wiem jak sie nazywaja 204 i co dalej czy As czy Wr to ja <b>niemam</b> pojecia
Protram204WrAs. :)

Robson

Post autor: Robson » 2005-08-12, 22:38

janzel pisze:
Robson pisze:o do tych wynalazków to ja tam nie wiem jak sie nazywaja 204 i co dalej czy As czy Wr to ja <b>niemam</b> pojecia
Protram204WrAs. :)
Aha dzieki za odpiwiedz ale czy to zapamietam to juz inna sprawa :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-12, 22:54

Robson pisze:Aha dzieki za odpiwiedz ale czy to zapamietam to juz inna sprawa :smile:
Nie ma sprawy. Wystarczy tu zajrzeć żeby sobie przypomnieć. :)

augiasz

Post autor: augiasz » 2005-10-11, 08:55

Ja tez mialem okazje tym jechac. Ogolnie szalu nie ma, a zauwazalne zmiany to szersze drzwi, te szybki wklejane, troche wiecej miejsca, wieksze wyciszenie i zwawsze ruszanie. Poza tym wydaje mi sie ze cos zrobili ze schodkami wejsciowymi i latwiej jest wejsc osobom starszym... Z zewnatrz jak pudelko - skojarzenia troche z eNka :D
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
Jak na razie oczekiwanie na ©KODY 16 T trwa. Ponoc maja byc juz w lecie 2006 pierwsze egzemplarze. Wyglad tutaj - projektowany przez studio Porsche (wiec zupelnie inny niz w 05 T, ktory poczatkowo nam oferowali). Wazne ze prawie identyczne tramy (14 T) zamawia Praga i to w ilosciach wiekszych niz 8 sztuk (docelowo 60 sztuk, pierwsza partia 20 w 2006 roku).
Tylko prosze nie porownywac tego wozu z Tatra (szczegolnie RT6N1), bo juz mnie to denerwuje ;) - zupelnie inna firma, inna technologia. Jedyne co je laczy to pochodzenie...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29084
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-10-11, 11:04

augiasz pisze:Ja tez mialem okazje tym jechac. Ogolnie szalu nie ma, a zauwazalne zmiany to szersze drzwi, te szybki wklejane, troche wiecej miejsca, wieksze wyciszenie i zwawsze ruszanie. Poza tym wydaje mi sie ze cos zrobili ze schodkami wejsciowymi i latwiej jest wejsc osobom starszym... Z zewnatrz jak pudelko - skojarzenia troche z eNka :D
Obecnie jezdza juz dwa tego typu sklady i ponoc planuja jeszcze zamowic...choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".

(...)
Ogromne dzięki Augiaszu. Nareszcie ktoś napisał coś rzeczowego o wrocławskich 204WR... ;)

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2005-10-11, 12:12

augiasz pisze:choc moim zdaniem to inwestycja zbedna, bo priorytetem powinny byc we Wroclawiu tramwaje niskopodlogowe, ale tu liczy sie na to ze "Unia da".
I da, o czym pisze w moim najnowszym newsie :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29084
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-10-11, 12:16

Oby to był tylko inwestycje przemyślane i długookresowe. A nie na zasadzie kupmy sobie trochę Prortramowskich 204WR, to Unia nam zwróci połowę... ;)

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2005-10-11, 12:25

Ale unia daje tylko na niskopodłogowe, a za protramy 204WR to płaci tylko Wroclaw :)
Ostatnio zmieniony 2005-10-11, 13:46 przez Inspektor, łącznie zmieniany 1 raz.

aleksej

Post autor: aleksej » 2005-10-11, 13:19

Ehm... UE nie 'daje' tylko na niskopodlogowe, troszke to uprosciles, UE ma wymog aby inwestycje z zakresu transportu zbiorowego byly w pelni dostosowane do obslugi osob niepelnosprawnych, rozwiazania moga byc rozne, np. wysokie perony czy specjalne windy dla wozkow inwalidzkich w wagonach. Po drugie pamietaj ze UE nie daje dofinansowania na sam tabor, tylko na inwestycje w infrastrukture plus ewentualnie tabor. Producent jest wylaniany w przetargu.

Pozdrawiam,
Aleksej

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2005-10-11, 13:48

No tak, ale się odniosłem tu tylko ściśle do przypadku Wrocławia , a konkretniej do taboru :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29084
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-10-11, 14:03

Ważne, że władze Wrocławia chcą i starają się jednak inwestować w km ;)

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2005-10-27, 12:06

Parę dni temu miałem okazję jechać nim na linii "2". Wsiadłem do drugiego wozu, z racji że było tam mniej ludzi, żeby się lepiej rozejrzeć po tramwaju. Uwagę zwraca bardzo cichy, ale zarazem charakterystyczny dźwięk silnika. Czuć to jak tramwaj się rozpędza. Z radością stwierdzic muszę że żadna szyba nie jest porysowana oraz nic nie jest popisane. Ogólnie bardzo dobre wrażenia.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29084
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-10-27, 12:49

Czy w porównaniu ze zwykłą 105tką, 204WR jest lepszy, wygodniejszy, cichszy ? :)

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2005-10-27, 15:03

Oczywiście, cichszy to na pewno. Zresztą w ogóle lepiej się prezentuje wizualnie, mimo że jest podobny - odróżnia się od zmodernizowanych 105Na (kartofli). Czy wygodniejszy? - to również, szerokie środkowe drzwi, spora "rzeźnia" na środku pojazdu itp. Zaś czy fotele wygodniejsze, to nie sprawdzałem. :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29084
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-10-27, 15:18

Wielkie dzięki Inspektorze. I tak się dzięki Tobie dużo dowiedziałem o 204WR ;)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-10-28, 14:02

Inspektor pisze:Z radością stwierdzic muszę że żadna szyba nie jest porysowana oraz nic nie jest popisane
:shocked: Ile on już jeździ? Jeśli długo to "powinien" być popisany i dawno zniszczony. Dziwne to trochę.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29084
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-10-28, 14:40

Damhan pisze::shocked: Ile on już jeździ? Jeśli długo to "powinien" być popisany i dawno zniszczony. Dziwne to trochę.
Niekoniecznie. MPK dba o tabor, a Wrocławianie szanują tramwaje... :D

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-10-28, 15:19

J-31 pisze:Niekoniecznie. MPK dba o tabor, a Wrocławianie szanują tramwaje... :biggrin:
To, że MPK dba o tramwaje mnie nie dziwi, ale niektóre za przeproszeniem "bydło" ma gdzieś taki tramwaj i niszczy go szybciutko. Z drugiej strony po roku jeżdżenia żelazek w Gdańsku też_nie są_specjalnie zniszczone, a wręcz przeciwnie ciągle pachną nowością. :lol:

ODPOWIEDZ