Protram 204WrAs

Peter

Post autor: Peter » 2005-10-28, 15:49

A ja mam pytanie. Skoro są to całkowicie nowe wysokopodłogowce, to czy konstrukcja ostoi i reszty pudła wagonu, wózków itp. również jest inna, zaprojektowana od podstaw i nic nie ma wspólnego z serią 105N (szczerze mówiąc wątpię w to ;))?

Robson

Post autor: Robson » 2005-10-28, 16:36

Ja sądze że jak jest to nowy wagon to posiada pełną ostoję ale wózki to pewno jedynie zmodyfikowane 2NNa.

voy

Post autor: voy » 2005-10-28, 19:59

Damhan pisze:Z drugiej strony po roku jeżdżenia żelazek w Gdańsku też_nie są_specjalnie zniszczone, a wręcz przeciwnie ciągle pachną nowością. :lol:
No to masz odpowiedź :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-10-28, 22:34

voy pisze:
Damhan pisze:Z drugiej strony po roku jeżdżenia żelazek w Gdańsku też_nie są_specjalnie zniszczone, a wręcz przeciwnie ciągle pachną nowością. :lol:
No to masz odpowiedź :)
No, ale zawsze ta dykta czy tył siedzenia musiała być popisana. Inna sprawa, że systematycznie jest to wycierane i nie zostaje ślad. Ale mimo wszystko pewna część społeczeństwa musiała rozbić świeżo wstawioną lampę sufitową itp., ale to nie ten temat. :)

No i te wieczne rysy na szybach i we wszystkich rodzajach tramwajów. A co do żelazek to szyby i tak były wstawiane stare, więc porysowane były wcześniej i różnicy nie widać natomiast w W Citadisach to widać. Kiedyś takie dwie panie rozmawiały: Wtyd! Taki nowy tramwaj, a szyby już poryte. Miejmy nadzieję, że nowe niskacze nie zostaną tak szybko zniszczone po dostawie. :)
Ostatnio zmieniony 2006-06-03, 11:12 przez Damhan, łącznie zmieniany 1 raz.

Wilchelm

Post autor: Wilchelm » 2005-11-01, 18:50

Nikt się nawet nie odważy wyjąć choćby markera bo w każdym wozie sa po 4 kamery. Motorniczy nad głową ma zainstalowaną plazmę, na której ma podgląd ze wszystkich kamer. A co samego tramwaju to jakoś genialnie wieloma rzeczami się nie różni. Parę szczegółów. Jednak jest to konieczność co prawda do końca przyszłego roku będzie już 8 nowych niskopodłogowców, ale do końca 2009 roku wszystkie Wrocławskie 102Na mają zejść z linii.

Awatar użytkownika
204wras
Motorniczy
Motorniczy
Posty: 356
Rejestracja: 2006-06-02, 20:57
Lokalizacja: Wrocław Bronx

A w jedynce nie.

Post autor: 204wras » 2006-06-02, 21:18

Witm u mojego taty w zajezdni jest tram bez ryski, a to dlatego że przy modernizacji dodano kamerki.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28962
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-06-06, 11:45

A propo. Jak się spisują 204WR. ? :)
Obrazek

Damhan

Post autor: Damhan » 2006-06-06, 17:44

A może zapytaj co tam u 205WrAs:
http://www.protram.com.pl/aktualnosci.php :)

Podi

Post autor: Podi » 2006-06-06, 17:51

400 bis... No proszę...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9997
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-06-06, 21:22

http://www.protram.com.pl/upload/200.jpg
Tu jest foto.
Ja rozumiem przerobić tak stary tramwaj, ale zrobić nowy z 20% niskiej podłogi? :/ Niezbyt dobrze mi wygląda wymiana taboru tramwajowego MPK.
ObrazekObrazek

Wilchelm

Post autor: Wilchelm » 2006-06-06, 21:50

W sumie wszystko o najnowszym zakupie MPK można przeczytać TU

Damhan

Post autor: Damhan » 2006-06-29, 18:24

A czy 204WrAs mają może piasecznicę?

Robson

Post autor: Robson » 2006-08-04, 22:33

Chyba nie. Zależy to od wózków. Bo jesli ma zmodernizowane NNa lub podobne to nie za bardzo można.

Peter

Post autor: Peter » 2006-08-27, 08:02

Ciekawe czy ta konstrukcja Protramu wytrzyma eksploatację przez tyle lat co stopiątki (niektóre istniejące mają już 32 lata). Jej zaletą jest przede wszystkim jednolita belka grzbietowa. Zauważyłem też, że wykorzystano do budowy w zasadzie wszędzie profile zamknięte. A jak Wam się wydaje ?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28962
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-09-01, 12:48

Trudno orzec. To jest taka nowość, że na temat 204Wr trudno cokolwiek napisać. :P

Po za tym za krótko to to jeździ. No i nie znamy oceny mechaników z zajezdni. ;)
Obrazek

Adrian_

Post autor: Adrian_ » 2006-10-15, 15:55

I znów pozwolę sobie odkurzyć temat, gdyż z hali Protramu wyjechał już szósty wagon 204WrAs dla MPK Wrocław. Otrzymał nr. taborowy 2606 i najprawdopodobniej trafi do Zajezdni Borek. Nie wiadomo jeszcze w parze z jakim wagonem będzie jeździł, ale wszystko wskazuje na to, iż będzie połączony z wagonem 2605 :). Oto zdjęcie tego wagonu: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-117892.html

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28962
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-10-16, 11:10

Wrocławskie 204WR wyglądają niczym pudełka, ale podobają mi się. Ciekawy jestem jak się tym jedzie. :P
Obrazek

mpConroe

Post autor: mpConroe » 2006-10-16, 17:11

Bardzo przyjemnie. Silnik ma taki nowocześniejszy dźwięk, coś w stylu Krakowskich NGT6, ale trochę głośniejsze.

Adrian_

Post autor: Adrian_ » 2006-10-28, 21:56

Tymczasem we wrocławskim Protramie budowany jest pierwszy wagon o nazwie 205WrAs będący następcą 204WrAs. Na razie wybudowano dopiero pierwszy człon tego wagonu, ale mam nadzieję, że Protram wyrobi się z całością do grudnia. Oto zdjęcia tego wagonu na terenie Protramu: http://wroclaw.hydral.com.pl/109142,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-10-31, 00:17

Ktoś kiedyś zrobił miszmasz z 205wras a tu proszę, pojawia się prawdziwy.
Adrian_ pisze:Oto zdjęcia tego wagonu na terenie Protramu: http://wroclaw.hydral.com.pl/109142,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html
Uroczo wygląda pudło przeciągane przez eNkę ;) .

ODPOWIEDZ