Strona 4 z 6

: 2005-10-28, 15:49
autor: Peter
A ja mam pytanie. Skoro są to całkowicie nowe wysokopodłogowce, to czy konstrukcja ostoi i reszty pudła wagonu, wózków itp. również jest inna, zaprojektowana od podstaw i nic nie ma wspólnego z serią 105N (szczerze mówiąc wątpię w to ;))?

: 2005-10-28, 16:36
autor: Robson
Ja sądze że jak jest to nowy wagon to posiada pełną ostoję ale wózki to pewno jedynie zmodyfikowane 2NNa.

: 2005-10-28, 19:59
autor: voy
Damhan pisze:Z drugiej strony po roku jeżdżenia żelazek w Gdańsku też_nie są_specjalnie zniszczone, a wręcz przeciwnie ciągle pachną nowością. :lol:
No to masz odpowiedź :)

: 2005-10-28, 22:34
autor: Damhan
voy pisze:
Damhan pisze:Z drugiej strony po roku jeżdżenia żelazek w Gdańsku też_nie są_specjalnie zniszczone, a wręcz przeciwnie ciągle pachną nowością. :lol:
No to masz odpowiedź :)
No, ale zawsze ta dykta czy tył siedzenia musiała być popisana. Inna sprawa, że systematycznie jest to wycierane i nie zostaje ślad. Ale mimo wszystko pewna część społeczeństwa musiała rozbić świeżo wstawioną lampę sufitową itp., ale to nie ten temat. :)

No i te wieczne rysy na szybach i we wszystkich rodzajach tramwajów. A co do żelazek to szyby i tak były wstawiane stare, więc porysowane były wcześniej i różnicy nie widać natomiast w W Citadisach to widać. Kiedyś takie dwie panie rozmawiały: Wtyd! Taki nowy tramwaj, a szyby już poryte. Miejmy nadzieję, że nowe niskacze nie zostaną tak szybko zniszczone po dostawie. :)

: 2005-11-01, 18:50
autor: Wilchelm
Nikt się nawet nie odważy wyjąć choćby markera bo w każdym wozie sa po 4 kamery. Motorniczy nad głową ma zainstalowaną plazmę, na której ma podgląd ze wszystkich kamer. A co samego tramwaju to jakoś genialnie wieloma rzeczami się nie różni. Parę szczegółów. Jednak jest to konieczność co prawda do końca przyszłego roku będzie już 8 nowych niskopodłogowców, ale do końca 2009 roku wszystkie Wrocławskie 102Na mają zejść z linii.

A w jedynce nie.

: 2006-06-02, 21:18
autor: 204wras
Witm u mojego taty w zajezdni jest tram bez ryski, a to dlatego że przy modernizacji dodano kamerki.

: 2006-06-06, 11:45
autor: J-31
A propo. Jak się spisują 204WR. ? :)

: 2006-06-06, 17:44
autor: Damhan
A może zapytaj co tam u 205WrAs:
http://www.protram.com.pl/aktualnosci.php :)

: 2006-06-06, 17:51
autor: Podi
400 bis... No proszę...

: 2006-06-06, 21:22
autor: pmaster
http://www.protram.com.pl/upload/200.jpg
Tu jest foto.
Ja rozumiem przerobić tak stary tramwaj, ale zrobić nowy z 20% niskiej podłogi? :/ Niezbyt dobrze mi wygląda wymiana taboru tramwajowego MPK.

: 2006-06-06, 21:50
autor: Wilchelm
W sumie wszystko o najnowszym zakupie MPK można przeczytać TU

: 2006-06-29, 18:24
autor: Damhan
A czy 204WrAs mają może piasecznicę?

: 2006-08-04, 22:33
autor: Robson
Chyba nie. Zależy to od wózków. Bo jesli ma zmodernizowane NNa lub podobne to nie za bardzo można.

: 2006-08-27, 08:02
autor: Peter
Ciekawe czy ta konstrukcja Protramu wytrzyma eksploatację przez tyle lat co stopiątki (niektóre istniejące mają już 32 lata). Jej zaletą jest przede wszystkim jednolita belka grzbietowa. Zauważyłem też, że wykorzystano do budowy w zasadzie wszędzie profile zamknięte. A jak Wam się wydaje ?

: 2006-09-01, 12:48
autor: J-31
Trudno orzec. To jest taka nowość, że na temat 204Wr trudno cokolwiek napisać. :P

Po za tym za krótko to to jeździ. No i nie znamy oceny mechaników z zajezdni. ;)

: 2006-10-15, 15:55
autor: Adrian_
I znów pozwolę sobie odkurzyć temat, gdyż z hali Protramu wyjechał już szósty wagon 204WrAs dla MPK Wrocław. Otrzymał nr. taborowy 2606 i najprawdopodobniej trafi do Zajezdni Borek. Nie wiadomo jeszcze w parze z jakim wagonem będzie jeździł, ale wszystko wskazuje na to, iż będzie połączony z wagonem 2605 :). Oto zdjęcie tego wagonu: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-117892.html

: 2006-10-16, 11:10
autor: J-31
Wrocławskie 204WR wyglądają niczym pudełka, ale podobają mi się. Ciekawy jestem jak się tym jedzie. :P

: 2006-10-16, 17:11
autor: mpConroe
Bardzo przyjemnie. Silnik ma taki nowocześniejszy dźwięk, coś w stylu Krakowskich NGT6, ale trochę głośniejsze.

: 2006-10-28, 21:56
autor: Adrian_
Tymczasem we wrocławskim Protramie budowany jest pierwszy wagon o nazwie 205WrAs będący następcą 204WrAs. Na razie wybudowano dopiero pierwszy człon tego wagonu, ale mam nadzieję, że Protram wyrobi się z całością do grudnia. Oto zdjęcia tego wagonu na terenie Protramu: http://wroclaw.hydral.com.pl/109142,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html

: 2006-10-31, 00:17
autor: ep40
Ktoś kiedyś zrobił miszmasz z 205wras a tu proszę, pojawia się prawdziwy.
Adrian_ pisze:Oto zdjęcia tego wagonu na terenie Protramu: http://wroclaw.hydral.com.pl/109142,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html
Uroczo wygląda pudło przeciągane przez eNkę ;) .