Przetargi na dostawę nowych tramwajów
Gdyby tak było, to nie powstałby nigdy 205WrAs. Protram jest bardzo zależny od MPK. Jeśli w MPK postanowią, że kupimy 100% niskacza za niewielkie pieniądze, to w Protramie w podskokach wezmą się do pracy i niskacz będzie. Protram niby reklamuje się na Polskę i w Szczecinie udało się coś wygrać, ale i tak najważniejszym klientem pozostanie MPK Wrocław.Lopez pisze:Niestety dla Protramu taka sytuacja też może być na dłuższą metę niekorzystna, bo ciepłe gniazdko na miejscu i MPK, który kupi wszystko co wyprodukują może ich zniechęcić do pracy nad nowymi modelami i poszukiwaniem kolejnych klientów.
No tak, ale mamy XXI wiek i wagony z małym fragmentem niskiej podłogi - na dłuższą metę to nie wystarczy, trzeba się rozwijać. A zatem, albo Protram stworzy w pełni niskopodłogowy tramwaj. I zrobi to szybko, szybciej niż np. FPS...bystrzak2000 pisze:Ależ 205WrAs też mają niską podłogę i są 2 razy tańsze.
....Albo....
...MPK będzie musiało poszukać innego producenta
Przy ograniczonych środkach finansowych, a takie posiada MPK Wrocław, i gdy najstarsze wagony nie są już w najlepszej kondycji, to trzeba szukać każdego rozwiązania, a tekie wydaje się bardzo dobreJ-31 pisze:No tak, ale mamy XXI wiek i wagony z małym fragmentem niskiej podłogi - na dłuższą metę to nie wystarczy, trzeba się rozwijać.
Na to nie ma już szans. A niskacz (o ile w ogóle kiedyś powstanie) będzie wtedy, kiedy MPK zechce taki kupić. W Protramie liczą się z tym, że poza MPK Wrocław i cudem wygranych przetargach (np. w Szczecinie), to wielu odbiorców mieć nie będą.J-31 pisze:A zatem, albo Protram stworzy w pełni niskopodłogowy tramwaj. I zrobi to szybko, szybciej niż np. FPS...
Spokojnie, przetargi na następne Skody będą już niedługoJ-31 pisze:....Albo....
...MPK będzie musiało poszukać innego producenta
Bo jest brzydka i ma tandetne wnętrze? A na serio, to sądzę, że bardzo by mogli zrazić Protram no i PESA to dalej kotek w worku, na TWB krążą plotki o jej awaryjności . A Protram jak się zwali, to serwis z doprowadzeniem do torów na miejscu. W dodatku mają co chwila darmowe przeglądy (w ten sposób dokręcili wszystkie śróbki we wnętrzu. np. zasłona tablicy w 2702 skakała sobie, a po wizycie w Protramie już nie).
http://www.mpk.wroc.pl/index.php?option ... 32&lang=pl
Zawiadomienie o wyborze oferty PO 31/07
Dostawa 2 składów tramwajowych dwuwagonowych, jednokierunkowych, wysokopodłogowych oraz 4 tramwajów trzyczłonowych z częścią niskopodłogową.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu zawiadamia, że w postępowaniu o zmówienie publiczne na „dostawę 2 składów tramwajowych dwuwagonowych, jednokierunkowych, wysokopodłogowych oraz 4 tramwajów trzyczłonowych z częścią niskopodłogową”, przeprowadzonym w trybie przetargu ograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę, który jako jedyny uczestniczył w postępowaniu, tj.
1. Remonty i Modernizacja Tramwajów „PROTRAM - WROCŁAW” Spółka z o.o., ul. Legnicka 65, 54-206 Wrocław
Cena wybranej oferty: 20.984.000 zł
Zawiadomienie o wyborze oferty PO 31/07
Dostawa 2 składów tramwajowych dwuwagonowych, jednokierunkowych, wysokopodłogowych oraz 4 tramwajów trzyczłonowych z częścią niskopodłogową.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu zawiadamia, że w postępowaniu o zmówienie publiczne na „dostawę 2 składów tramwajowych dwuwagonowych, jednokierunkowych, wysokopodłogowych oraz 4 tramwajów trzyczłonowych z częścią niskopodłogową”, przeprowadzonym w trybie przetargu ograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę, który jako jedyny uczestniczył w postępowaniu, tj.
1. Remonty i Modernizacja Tramwajów „PROTRAM - WROCŁAW” Spółka z o.o., ul. Legnicka 65, 54-206 Wrocław
Cena wybranej oferty: 20.984.000 zł
A czy może ktoś wie, czy ©kodziny będą kursować na Biskupin
Czy jednak tylko po trasie przez Rynek
Pytam się, bo na stronie gazeta.pl są wizualizacje linii na Kozanów, gdzie jedynymi tramwajami są ©kody 16T , co znaczy, że w tym przypadku nie będą one jeździły tylko na trasie średnicowej przez Szewską.
PS.: Czy na Kozanowie nie będzie pętli, tylko trójtorowa końcówka, tak, jak na wizualizacjach
Czy jednak tylko po trasie przez Rynek
Pytam się, bo na stronie gazeta.pl są wizualizacje linii na Kozanów, gdzie jedynymi tramwajami są ©kody 16T , co znaczy, że w tym przypadku nie będą one jeździły tylko na trasie średnicowej przez Szewską.
PS.: Czy na Kozanowie nie będzie pętli, tylko trójtorowa końcówka, tak, jak na wizualizacjach
Nie, ©kody 16T były kupowane tylko na obsługę linii 6 (1 przetarg #3001 - #3008) i 7. (#3009 - #3017)PAFAWAG pisze:A czy może ktoś wie, czy ©kodziny będą kursować na Biskupin
Ostatnio zmieniony 2007-09-16, 10:59 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli przetarg na tramwaje na linię 4 wygra Skoda, to tak.PAFAWAG pisze:A czy może ktoś wie, czy ©kodziny będą kursować na Biskupin
Złośliwie zauważę, że tramwaje przez Rynek nie kursują od 29 latPAFAWAG pisze:Czy jednak tylko po trasie przez Rynek
Bo to są właśnie wizualizacje i projektant jakieś tramwaje musiał wkleić na zdjęcia i wkleił nie Skodę 16T, ale 14TPAFAWAG pisze:Pytam się, bo na stronie gazeta.pl są wizualizacje linii na Kozanów, gdzie jedynymi tramwajami są ©kody 16T , co znaczy, że w tym przypadku nie będą one jeździły tylko na trasie średnicowej przez Szewską.
Jeszcze nic nie wiadomo dokładnie, ale tradycyjnej pętli raczej nie będzie. Wszystko wskazuje na to, że albo będzie zwykła końcówka, albo będzie możliwy objazd Kozanowa do okoła.PAFAWAG pisze:PS.: Czy na Kozanowie nie będzie pętli, tylko trójtorowa końcówka, tak, jak na wizualizacjach