Strona 1 z 6
: 2004-10-25, 23:35
autor: Wilchelm
: 2004-10-30, 22:19
autor: Profesor
102N i 102Na . Sa to wspaniałe tramwaje . W krakowie zostały one tylko jako zabytki . Remontowane przez miłosników . Ciesza oko na licznych kwestach i imprezach komunikacyjnych . Jest to legenda . Miodzio
: 2004-11-01, 11:03
autor: Wilchelm
Zgadzam się z tobą Profesorze i zarazem zapraszam do Wrocławia tu ujrzysz je bez większych problemów
: 2004-12-16, 23:16
autor: Maciek-krakow
Wcale nie jest powiedziane ze 102N pobiera mniej pradu niz 105N/Na. Wrecz przeciwnie - stodwojka ma ubozszy system rozruchu bez zmiany polaczen grup silnikow z szeregowwego na rownologle co zwieksza pobor pradu. Zmiane polaczen wprowadzono dopiero w wagonach 102Nd
: 2007-09-10, 19:32
autor: 204wras
Cóż 102N/Na są esencją polskich torów, nie wyobrażam sobie Wrocławia bez nich bez tego jednego reflektora i bez drzwi harmonijkowych. Szkoda że są one kasowane.
: 2007-09-11, 08:59
autor: J-31
No niestety. Trzeba się rozwijać. Tak jak kiedyś "ogórki" zostały zastąpione przez inne autobusy, tak obecnie we Wrocławiu 102-ki są stopniowo zastępowane przez inne, nowsze tramwaje... chociaż wiem, że za chwilę dostanie mi się za słowo "nowsze"
No, ale jednak MPK ma trochę nowych Skód, a także wagonów typu 205WrAs - a przecież będzie ich więcej
: 2007-09-11, 15:54
autor: PAFAWAG
J-31 pisze:we Wrocławiu 102-ki są stopniowo zastępowane przez inne, nowsze tramwaje...
J-31 pisze:chociaż wiem, że za chwilę dostanie mi się za słowo "nowsze"
Dlaczego? Przecież wszyscy wiedzą, że to wredne Skodziny 16T wypierają 100dwójki z miasta. 205WrAsy też może troszkę, ale to Skodziny mają za zadanie eksterminację 102Na
(w radiu mówili
)
Co oczywiście nie znaczy, że Skody nie są fajne (bo fajne są
), ale wolałbym, żeby 100dwójki jeszcze sobie pojeździły
: 2007-12-20, 13:54
autor: PAFAWAG
We Wrocławiu, w związku z nieodpowiednią przednią szybą, dokonano modyfikacji wagonów 102N. Przebudowano je z przodu na wzór 102Na, jednak posiadały one zamiast pierwszego skrzydła pierwszych drzwi pojedyncze okienko (rozwiązanie podobne do tego w GOPie), "film" był lekko kanciasty (jak w warszawskich 13N), a wokół podstawy pantografu pozostała szara osłona. Zdjęcia i nformacje tu:
http://komunikacja.we.wroclawiu.net/102n.html
Chcę się zapytać, czy tak przebudowane stodwójki jeszcze jeżdżą, czy w ogóle jeszcze istnieją
Ostatnie dwa egzemplarze miały numery 2001 i 2003.
: 2007-12-20, 22:13
autor: bystrzak2000
PAFAWAG pisze:Chcę się zapytać, czy tak przebudowane stodwójki jeszcze jeżdżą, czy w ogóle jeszcze istnieją
Ostatnie dwa egzemplarze miały numery 2001 i 2003.
#2003 od zawsze był 102Na, tylko miał dzwona i zamontowali mu przód od trzynastki.
Poza tym oba wozy istnieją i stoją obecnie na Borku.
: 2008-02-19, 17:31
autor: Przemek
A ja mam dość nietypowe pytanie dla krakowskich użytkowników KMF:
Jak wyglądał 102N #106 (ex. #206), zanim został sprzedany do Wrocławia (późniejszy #2110 i obecny #2002) ?
Czy wyglądał tak samo jak później we Wrocławiu:
czy może wyglądał podobnie, jak teraz wygląda #203?
: 2008-05-20, 20:57
autor: PAFAWAG
Ja mam pytania odnośnie wszystkich 102Na, jakie się przewinęły przez MPK Wrocław.
Konkretnie:
Ile ich było?
Jakie posiadały numery inwentarzowe, od którego do którego
: 2008-05-21, 09:13
autor: Skoda 16T
Pojazdów : 84
Numery taborowe od #2001 do #2082
Pojazdy były złomowane, przerabiane, sprzedawane. Więc podałem numery taborowe obecne i te które były kiedyś
: 2008-05-21, 09:31
autor: PAFAWAG
Skoda 16T pisze:Numery taborowe od #2001
Ale te pierwsze numery to przecież były 102N (później przerabiane), a mi chodzi o same 102Na
: 2008-05-21, 14:32
autor: Skoda 16T
Najpierw to były 102Na a potem je skasowali/sprzedali. 102N miały wtedy inne numerki
: 2008-05-21, 19:50
autor: bystrzak2000
Nie barzdo. #2001 i #2002 to były 102N. #2001 został przerobiony na 102Na, a los #2002 jest nieznany (podobno został sprzedany do Szczecina i tamże przerobiony na Na, ale 100% pewności nie ma).
: 2008-05-26, 16:11
autor: PAFAWAG
No a reszta numerów do 2010 to 102Na były/jeszcze są?
: 2008-05-26, 17:54
autor: bystrzak2000
PAFAWAG pisze:No a reszta numerów do 2010 to 102Na były/jeszcze są?
Tylko 2001 i 2002 były 102N. Pozostałe to Na.
: 2008-05-26, 19:48
autor: ep40
2003 też kiedyś 102N, potem zaś dostał kabinę z Warszawskiej parówy.
: 2008-05-26, 19:50
autor: TLG
ep40 pisze:2003 też kiedyś 102N, potem zaś dostał kabinę z Warszawskiej parówy.
Nie całkiem. One nie dostawały kabin z 13N, jedynie podczas rekonstrukcji ścian przedniej i tylnej otrzymywały podobne "filmy".
: 2008-05-26, 22:01
autor: Przemek
ep40 pisze:2003 też kiedyś 102N
Nigdy nie był on 102N.
http://wroclaw.hydral.com.pl/24544,foto.html