System Informacji Pasażerskiej - tablice stacjonarne
A tymczasem system zapowiadający przystanki PIXEL został przełączony na tryb GPS, więc przystanki zapowiadane są dosłownie chwilę przed wjechaniem na przystanek.
Gdy autobus/tramwaj stoi na światłach przed Rondem Reagana, to linia i czas odjazdu pokazują się na tablicy. Migać zaczyna dopiero, gdy dany pojazd dostaje światło zielone i wjeżdża na peron.
Niestety zdarzają się drobne pomyłki w wyświetlaniu odjazdów danych linii, np. pokazywanie odjazdu nocnej linii, np. 241 - 23:22 o godzinie..... 12:22, jednakże zdarza się to na szczęście już co raz rzadziej.
Gdy autobus/tramwaj stoi na światłach przed Rondem Reagana, to linia i czas odjazdu pokazują się na tablicy. Migać zaczyna dopiero, gdy dany pojazd dostaje światło zielone i wjeżdża na peron.
Niestety zdarzają się drobne pomyłki w wyświetlaniu odjazdów danych linii, np. pokazywanie odjazdu nocnej linii, np. 241 - 23:22 o godzinie..... 12:22, jednakże zdarza się to na szczęście już co raz rzadziej.
Dopiero? Toż w Łodzi (tablice zamontowano w czerwcu, w lipcu ruszył ruch na trasie) pierwsze testy zapowiadania przez GPS były robione już pod koniec sierpnia, teraz zapowiadanie przez GPS jest używane już na kilku liniach)Kędzior pisze:A tymczasem system zapowiadający przystanki PIXEL został przełączony na tryb GPS
Uściślijmy - do niedawna zapowiadanie działało wg modułu drogowego i wpisanych odległości od przystanku. Teraz dane o przystankach są pobierane wg. pozycji GPS i odpowiednio wyszczególnionych przystanków.ppln pisze:Dopiero?
Dzięki temu także i w "kartoflach" można usłyszeć i zobaczyć zapowiadanie kolejnych przystanków.
Niestety nie zawsze jednak, gdy zapowiadanie jest włączone to motorniczowie ustawiają odpowiednią głośność zapowiadań (Niektórych denerwują dźwięki dzwonka przy zapowiadaniu )
To u nas od lat działa.Kędzior pisze:Uściślijmy - do niedawna zapowiadanie działało wg modułu drogowego i wpisanych odległości od przystanku.
A to u nas działa (w części tramwajów) na poważnie od dwóch tygodni.Kędzior pisze:Teraz dane o przystankach są pobierane wg. pozycji GPS i odpowiednio wyszczególnionych przystanków.
Re: System Informacji Pasażerskiej - tablice stacjonarne
Mija już 7 tygodni od likwidacji linii 914A i 944, a nie dość, że są one nadal widoczne na tablicach przystankowych, to jeszcze odjazdy pozostałych linii strefowych na Długołęce są zdublowane.
Dochodzi więc do absurdów, kiedy w jednym kierunku o tej samej godzinie mają odjechać autobusy tej samej linii, lub jednej już nieistniejącej.
https://zapodaj.net/b5fc75ec73a65.jpg.html
Dochodzi więc do absurdów, kiedy w jednym kierunku o tej samej godzinie mają odjechać autobusy tej samej linii, lub jednej już nieistniejącej.
https://zapodaj.net/b5fc75ec73a65.jpg.html
Re: System Informacji Pasażerskiej - tablice stacjonarne
Ładny numer. Rozumiałbym, gdyby pozostawiono papierowe rozkłady, ale czemu administrator systemu nie wywalił tych linii z systemu ? Przecież ta informacja wprowadza w błąd
Re: System Informacji Pasażerskiej - tablice stacjonarne
Zgłosiłem to do ZDiUM-u, czekam na odpowiedź
Re: System Informacji Pasażerskiej - tablice stacjonarne
Na kilku przystankach w ogóle nie ma widocznych godzin odjazdów. Wyświetla się za to komunikat: "Prosimy o korzystanie z rozkładów jazdy na przystankach".Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta pisze:Dziś (czwartek 27 września - przyp. aut.) o godz. 19 rozpoczną się prace serwisowe ITS. Maksymalnie do godz. 23 na terenie miasta mogą występować przerwy w łączności systemu z urządzeniami, m.in.: tablicami DIP (brak wyświetlania rozkładu jazdy), tablicami VMS (brak wyświetlania informacji drogowych) i sygnalizacjami świetlnymi (które mogą działać w trybie lokalnym).
Za uniedogodnienia przepraszamy.
Jest tak m.in. na przystanku "C.H. Korona".