Solaris- opinie
Achaaa. To chyba zaczynam rozumieć ten dziwny rozgłos medialnyB.A. Baracus pisze:Słowacy to w ogóle mają problem ze sobą... Sprawa nabrała szumu medialnego pewnie dzięki KAROSIE, która nie może się pogodzić z tym, że Słowacja to już nie jest dla nich raj, tylko zaczyna się pojawiać konkurencja z wozami zaawansowanymi technicznie.
Pożar Solarisa
Znalazłem film gdzie jest pokazany Solaris Urbino 15 "lll" CNG po pożarze w Bratysławie we Słowacji
http://pl.youtube.com/watch?v=o1u6EXIPnF8
A to juz zdięcia
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=24368&typ=gm
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=24396&typ=gm
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=24365&typ=gm
Wiecej zdięć pod :
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=38252 ... u&idg=2579
http://pl.youtube.com/watch?v=o1u6EXIPnF8
A to juz zdięcia
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=24368&typ=gm
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=24396&typ=gm
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=24365&typ=gm
Wiecej zdięć pod :
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=38252 ... u&idg=2579
Tak wina była w podzespołach Bosha- były to zawory do gazu, które się nie zamykały w momencie gdy silnik był wyłączony. Wszystkie podzespoły już zostały wymienione, ale jakiego szumu zdążyły narobić lokalne gazety już się nie odkręci... Na szczęście Solaris ma już dość stabilną pozycję na rynku więc może nie będzie wielkich strat.Imperator pisze:O ile wiem to Solaris bada tą sprawę. I chyba nie była to wina Solarisa lecz firmy Bosh która była producentem jednego z podzespołów, co do jakiego to wyleciało mi z głowy....
ja rowniez slyszalem ze sie sypia solarisy i czesto pala od komory silnika a jednak duzo ich w Warszawie i poza narzekaniem pasazerow ze sa malo przewietrzne bo bardziej duszne to i tak sa wg mnie lepsze wygodniejsze cichsze i na poziomie jak by tu nie mowic swiatowym. Szczerze dolaczam sie do dobrych zyczen na temat rozwoju firmy
Jednak Solaris nie stracił opinii, po ostatnich wypadkach (zapłon) zarówno w Polsce, czy w Czechach. Jak przeglądałem ostatnio stronę Klubu Solarisa, to trzeba przyznać, że czescy przewoźnicy co chwila kupują nowe Solarisy. I jak zauważyłem, sporym popytem cieszy się... SU15 III. Nawet lotnisko w Ostravie kupiło SU15III jako autobus lotniskowy.
Czyli nie jest tak źle
Czyli nie jest tak źle
Hehe.. Ja mam blisko na Okęcie i ... jakoś mi nie po drodze.Lopez pisze:Chciałbym taką solarkę zobaczyć, ale zdecydowanie bliżej mam na Balice
Tak, Okęcie (WAS) też zakupiło SU15 III do obsługi lotniskowej. Te autobusy charakteryzują się ogromną rzeźnia. Mają tylko kilka foteli. I są to kolejne Solarisy na Okęciu (już jeżdżą SU10)
Znalazłem zdięcie Solarisa 15 z lotniska na okręciu
http://www1.solarisbus.pl//files/pojazd ... ny_003.jpg
http://www.stadtbus2.de/nachrichten/n_f ... 0676-2.jpg
http://www1.solarisbus.pl//files/pojazd ... ny_003.jpg
I w NiemczechJ-31 pisze:zarówno w Polsce, czy w Czechach
http://www.stadtbus2.de/nachrichten/n_f ... 0676-2.jpg
Ostatnio zmieniony 2007-11-12, 18:09 przez Haribo, łącznie zmieniany 2 razy.
Wie ktoś coś na temat tego ikarusa ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Ol ... y_2003.jpg
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Ol ... y_2003.jpg
Już jeżdzi na OkęciuCzyżby w Warszawie miały by takie jeździć.
Wciąż tam stoi. Później trafi na złom. EOT. Wracamy do tematuHaribo pisze:Wie ktoś coś na temat tego ikarusa ?
Tego autobusu nie Spotkasz na ulicach Warszawy. On służy wyłącznie do obsługi płyty lotniska. Czyli przewozi pasażerów z/do samolotówRazor 688 pisze:Wow ten pierwszy Solaris jest całkiem przyjemny w tym malowaniu. Czyżby w Warszawie miały by takie jeździć.
No tak, ale drzwi z drugiej strony mogły by się pojawić wyłącznie po środku pojazdu (na przodzie jest kabina, a z tyłu wieża). A jedne drzwi to jednak za mało. No i nie wiadomo jaki wpływ miałby dodatkowy otwór drzwiowy na kratownicę (obciążenia)plocmaster pisze:w ogóle przydałyby się jeszcze z drugiej strony.
Wg. mnie taka ilość drzwi i ich umiejscowienie nie stanowią większego problemu w tym lotniskowym SU15III. W końcu na płycie lotniska jest duużo miejsca, wystaczy, by autobus mógł wykręcić i podjechać "drzwiami" pod samolot.
Natomiast pod terminalem autobusy zachowują się niczym miejskie autobusy, tzn. zawsze podjeżdżają pod ten sam krawężnik, otwierając prawe drzwi
Jest jeszcze tymczasowa organizacja transportu ludzi - oczywiście na Okęciu - tzn. zdarza się, że pasażerowie przechodzą po rękawie, do specjalnej klatki schodowej, nieco oddalonej od budynku terminala. I tam czeka na nich autobus, który może podjechać dowolną stroną - ale do tego celu WAS oraz LGS wykorzystują już typowo lotniskowe Cobusy
W Bratysławie znów staną w ogniu Solaris
Link do artykułu
http://infobus.pl/text.php?from=main&id=15107
Link do artykułu
http://infobus.pl/text.php?from=main&id=15107