N4007
Transgór ma 2:Shadow238 pisze:Czy ktoś wie gdzie jeszcze jeżdżą takie maluchy w Polsce ?
http://www.phototrans.eu/1014,149,399.html
W Gryfie jest 1 ze starą mordką:
http://www.phototrans.eu/1014,180,399.html
Poza ZKM Gdańsk ... to chyba wszystko
Jeżeli ZKM Gdańsk miał taką potrzebę - a wychodzi na to, że prócz tego jednego N4007 kupili jeszcze drugiego, czyli potrzebują tak malutkich autobusików - to fajnie, że kupiono N4007.
W 1999 roku - jak już Skoda 16T wspomniał powyżej - warszawskie MZA faktycznie testowało N4007. Ja wtedy starałem się go dokładnie pooglądać. Niestety tylko od zewnątrz, ponieważ ten pojazd kursował wyłącznie na specjalnej linii na lotnisko.
Chciano coś takiego kupić, ponieważ Ikarusy 405 zaczęły się już ostro sypać. I chyba dobrze, że ich nie kupiono. W zasadzie po likwidacji linii "Airport-City" (jeszcze tego samego roku) nie miałyby one żadnego wykorzystania. Po prostu wtedy nikt nie myślał małym taborze do obsługi komunikacji miejskiej. Jak również wtedy nie mieliśmy linii "mikrobusowych" takich jak dzisiaj
W 1999 roku - jak już Skoda 16T wspomniał powyżej - warszawskie MZA faktycznie testowało N4007. Ja wtedy starałem się go dokładnie pooglądać. Niestety tylko od zewnątrz, ponieważ ten pojazd kursował wyłącznie na specjalnej linii na lotnisko.
Chciano coś takiego kupić, ponieważ Ikarusy 405 zaczęły się już ostro sypać. I chyba dobrze, że ich nie kupiono. W zasadzie po likwidacji linii "Airport-City" (jeszcze tego samego roku) nie miałyby one żadnego wykorzystania. Po prostu wtedy nikt nie myślał małym taborze do obsługi komunikacji miejskiej. Jak również wtedy nie mieliśmy linii "mikrobusowych" takich jak dzisiaj
Many są solidniejsze. Choć i tak całe szczęście, że to jest stare N4007, a nie Centroliner.plocmaster pisze:A z jakiego powodu?
Wiele osób też twierdzi, że moment w który ktoś się pozbywa Neoplana, to moment gdy zaczyna się on sypać i coś w tym rzeczywiście jest. Jednak dotyczy to bardziej młodszych wozów.