N4011
N4011
Widział ktos kiedyś z was ten autobus . Jeżdzi on teraz po Krakowie w zastepstwie NG313 . 10m , skrzynia zf , silnik mana , rok produkcji 1998 . Bardzo fajny nisko pojemny autobus . Klimatyzacja w całym autobusie , dobra amortyzacja , nic sie nie tłucze . Jesli ktos kiedyś tym jechał niech się wypowie .
Re: N4011
Sorry, ale trochę nie bardzo rozumiem - przecież MAN NG 313 to autobus przegubowy - jak to się ma do 10metrowego Neoplana N4011...Profesor pisze:Widział ktos kiedyś z was ten autobus . Jeżdzi on teraz po Krakowie w zastepstwie NG313 . 10m , skrzynia zf , silnik mana , rok produkcji 1998 . Bardzo fajny nisko pojemny autobus . Klimatyzacja w całym autobusie , dobra amortyzacja , nic sie nie tłucze . Jesli ktos kiedyś tym jechał niech się wypowie .
To nie jest do końca jasne . Ale kiedyś po krakowie jeżdził biały man ng313 na Poznańskich rejestracjach , a teraz firma man , dysponowała tylko takim autobusem , wiec nam go dali , wcale nie musieli tego robić . Nie mieli obowiązku dawać czego kolwiek . A zdjęcie neosia , jest w galegi . Jeśli ktos chce wiedzieć jak wygląda
No to im niestety trzeba przyznac ze jak na MANa sa dosyc awaryjnymi pojazdami. Jak kiedys jechalem jednym, to zaobserwowalem ciekawa sytuacje jak klapa z samego tylu wewnatrz spadla na glowy siedzacych tam pasazerow. Moze to nie dotyczy bezposrednio ich awaryjnosci, ale daje jakies wyobrazenie o solidnosci ich wykonania i konserwacji.
A neos ktory przyjechal jako autobus zastepczy moglby spokojnie zostac na stale w Krakowie, gdzy MPK nie posiada tej pojemnosci autobusow (poza melonami, ale sa mniejsze), a na niektorych liniach na ktorych jezdzi sprawuje sie bardzo dobrze (428, 136).
PS.Co do konserwacji/przegladow u producenta, to byl tam <b>napewno</b> takze krakowski BM701.
A neos ktory przyjechal jako autobus zastepczy moglby spokojnie zostac na stale w Krakowie, gdzy MPK nie posiada tej pojemnosci autobusow (poza melonami, ale sa mniejsze), a na niektorych liniach na ktorych jezdzi sprawuje sie bardzo dobrze (428, 136).
PS.Co do konserwacji/przegladow u producenta, to byl tam <b>napewno</b> takze krakowski BM701.
To straszne. Warszawskie MANy jeszcze nie mają takich problemów... Ale, kto wie, myślę, że już niedługo będą miałyszubak pisze:No to im niestety trzeba przyznac ze jak na MANa sa dosyc awaryjnymi pojazdami. Jak kiedys jechalem jednym, to zaobserwowalem ciekawa sytuacje jak klapa z samego tylu wewnatrz spadla na glowy siedzacych tam pasazerow. Moze to nie dotyczy bezposrednio ich awaryjnosci, ale daje jakies wyobrazenie o solidnosci ich wykonania i konserwacji.
Jak długo będzie jeździł po Krakowie N4011
Heh,przypomniało mi się zdarzenie z ubiegłego tygodnia kiedy to kierowcy ciągle się otwierała klapa z numerem lini i trasą i ciągle musiał niezłe uniki robić aby nie dostać w czerep.Dodam że był to Jelcz M120...szubak pisze:No to im niestety trzeba przyznac ze jak na MANa sa dosyc awaryjnymi pojazdami. Jak kiedys jechalem jednym, to zaobserwowalem ciekawa sytuacje jak klapa z samego tylu wewnatrz spadla na glowy siedzacych tam pasazerow. Moze to nie dotyczy bezposrednio ich awaryjnosci, ale daje jakies wyobrazenie o solidnosci ich wykonania i konserwacji.
A neos ktory przyjechal jako autobus zastepczy moglby spokojnie zostac na stale w Krakowie, gdzy MPK nie posiada tej pojemnosci autobusow (poza melonami, ale sa mniejsze), a na niektorych liniach na ktorych jezdzi sprawuje sie bardzo dobrze (428, 136).
PS.Co do konserwacji/przegladow u producenta, to byl tam <b>napewno</b> takze krakowski BM701.
Ja myślę, że niestety zbliżamy się do tego czasu, kiedy okaże się, że warszawskie MAN-y NG 313 staną "wadliwe". Osobiście wolałbym, aby się to nigdy nie stało, ale jak je obserwuję, to czasami płakać mi sie chce
Co wadliwości warszawskich MAN-ów... To mam okazję co jakiś czas przejechać tuż obok serwisu MAN-a w Wolicy. Warszawskie MAN-y z MZA są tam bardzo częstymi gośćmi. Najczęściej NG313. Najpierw były chyba przeglądy - chyba bo wtedy były to nowe, kilku miesięczne autobusy. Obecnie na pewno naprawy. Szczególnie przeguby im się sypią, ale nie tylko...
Od niedawna w serwisie widuje co jakiś czas również NM223.3....
Byłem tam w ostatnią niedzielę (28.11) i nie widziałem żadnego autobusu z MZA
Co wadliwości warszawskich MAN-ów... To mam okazję co jakiś czas przejechać tuż obok serwisu MAN-a w Wolicy. Warszawskie MAN-y z MZA są tam bardzo częstymi gośćmi. Najczęściej NG313. Najpierw były chyba przeglądy - chyba bo wtedy były to nowe, kilku miesięczne autobusy. Obecnie na pewno naprawy. Szczególnie przeguby im się sypią, ale nie tylko...
Od niedawna w serwisie widuje co jakiś czas również NM223.3....
Byłem tam w ostatnią niedzielę (28.11) i nie widziałem żadnego autobusu z MZA
Witam,
niedawno zakupiliśmy 2 szt N4011, jako że nie mamy doświadczenia w tego typu pojazdach mam kilka pytań:
1. Dlaczego cały czas święci się kontrolka od ABS? czy jest to prawidłowe, jeżeli nie to co może być tego przyczyną?
2. Zegar pokazuje wys. tem silnika, po zgaszeniu świateł pokazuje już normalnie.
3. Czy ASR dział automatycznie czy jest do tego jakiś przełącznik?
Pozdrawiam
niedawno zakupiliśmy 2 szt N4011, jako że nie mamy doświadczenia w tego typu pojazdach mam kilka pytań:
1. Dlaczego cały czas święci się kontrolka od ABS? czy jest to prawidłowe, jeżeli nie to co może być tego przyczyną?
2. Zegar pokazuje wys. tem silnika, po zgaszeniu świateł pokazuje już normalnie.
3. Czy ASR dział automatycznie czy jest do tego jakiś przełącznik?
Pozdrawiam