Alstom-Konstal 116 N/Na/Nd, NGd99 -"Citadis 100"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Damhan

Post autor: Damhan »

voy pisze:Są za to pojedyncze poukładane w różne strony, że wygląda to fatalnie.
Ano są poukładane w różne strony, ale tak źle to nie wygląda.

voy

Post autor: voy »

Oczywiście, że wygląda okropnie i nieestetycznie. Można było siedzenia normalnie poukładać ale po co? lepiej zrobić jakieś wydziwienie i ustawić siedzenia w bezsensowny układ.

Peter

Post autor: Peter »

Układ siedzeń oczywiście można poprawić, ale TŚ nie mają na to pieniędzy.

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

Jeżeli chcecie poznać budowe wagonu serii 116Na/1 to zapraszam - wiecie gdzie...
Wczoraj skonczyłem robić dokładny opis stoszesnastek. Liczę na Wasze opinie i uwagi...

Pozdrawiam

Czy nie masz w komputerze polskich znaków? -Damhan

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Hmm dobre miejsce na ten post :?:

http://phototrans.eu/14,418822,0,Alstom_116Nd_807.html
Pierwszy Karlik po remoncie. Ciekawe czy jest tak dobry jak kwota za którą go wyremontowano.
Jeszcze zdjęcie od tyłu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4f11c.html

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Dziś po ponad 8 miesiącach postoju wyjechał wkońcu 116Nd #807 po remoncie wykonanym w ZUR Chorzów.

Poniżej zamieszczam dwa zdjęcia autorstwa Łukasza Chrzana z forum.tramwaje.slask.pl

http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... GP8067.JPG

http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... GP8068.JPG

Lopez

Post autor: Lopez »

Jak się nie ma co się lubi (w sensie dostaw nowego taboru), trzeba lubić co się ma ;)

siekierowy

Post autor: siekierowy »

Możesz napisać jaki mniej więcej był zakres tego remontu?

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

siekierowy pisze:Możesz napisać jaki mniej więcej był zakres tego remontu?
Hm, odświeżenie wnętrza i wyglądu zewnętrznego, regeneracja wózków i chyba naprawa uszkodzonych przegubów. Wiem tylko że szyby pozostawiono stare porysowane.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Lopez pisze:Jak się nie ma co się lubi (w sensie dostaw nowego taboru), trzeba lubić co się ma
Przynajmniej wygląda nieźle.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Czy takie teraz będzie malowanie tramwajów TŚ? Nawet mi się podoba.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Chyba tak. A przynajmniej mam nadzieję, bo ten Karlik wygląda naprawdę fajnie w tym schemacie malowania. O wiele lepiej niż jako "szarak" ;)

siekierowy

Post autor: siekierowy »

Bardzo ciekawa cena za taki "remont". Coś tu śmierdzi przekrętem na kilometr.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

siekierowy pisze:Bardzo ciekawa cena za taki "remont". Coś tu śmierdzi przekrętem na kilometr.
Dobra, ale nie wiem jak Ty. Ja nadal nie wiem jaki był rzeczywisty zakres remontu. Wiem tylko o pomalowaniu, pudła, odświerzeniu wnętrza. Remoncie wózków oraz przegubów. Nie wiem jak bardzo były zniszczone wózki i przeguby ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

plocmaster pisze:Czy takie teraz będzie malowanie tramwajów TŚ? Nawet mi się podoba.
Tak, teraz karliki mają być tak malowane. W ZUR stoi już kolejny wagon #808.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

A czy one - docelowo wszystkie - mają przejść takie remonty, wraz ze zmianą schematu malowania ? ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

J-31 pisze:A czy one - docelowo wszystkie - mają przejść takie remonty, wraz ze zmianą schematu malowania ? ;)
Nie jestem pewien ale wydaje mi się że tak, jak mówi się w TŚ taki remont mają przejść jeszcze dwa wagony, czyli w.w #808 i jeszcze jeden. Co do zakresu remontu dopowiem tylko że we wnętrzu obejmował on: wymianę wykładziny podłogowej na niebieską (znaną z ZURków), listewki wykończeniowe, kratki nawiewowe przy podłodze (metalowe), i zmieniono tapicerkę siedzeń na ciemno zielony kolor.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Marcin_FTŚ pisze:Co do zakresu remontu dopowiem tylko że we wnętrzu obejmował on: wymianę wykładziny podłogowej na niebieską (znaną z ZURków), listewki wykończeniowe, kratki nawiewowe przy podłodze (metalowe), i zmieniono tapicerkę siedzeń na ciemno zielony kolor.
Super. A czy Miałbyś jakąś fotkę pokazującą wnętrze po remoncie ? ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Jasne :).

Obrazek

Obrazek

Autorem zdjęć jest Mark40.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Dzięki wielkie. Wnętrze jest wygląda super :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”