Jelcz PR110
To mnie wcale nie dziwi, bo nasze (warszawskie) 120MM z roku 1992, to były de facto PR110 z lekko tylko zmodyfikowanym czołem no i były drobne różnice z oknami i na włazach bocznych - ale tak naprawdę to była wciąż typowa PR-kaJELCZU85 pisze:Szanowni moi kochani forumowicze przedstawiam wam wersję Jelcza PR110 z silnikiem.....MAN
Ja bym sięnie martwił
Ja póki co się nie martwię, bo u nas jest "istne jeżdżące muzeum" i chyba najliczniejsze okazy PR110 w Polsce. Także przez parę lat chyba się sytuacja nie zmieni, a przynajmniej się na to nie zanosi!
Ostatnio zmieniony 2010-10-24, 23:39 przez TomekMKM, łącznie zmieniany 2 razy.
A ja mam do was takie dziwne pytanie.
Gdy byłem mały, lubiłem "te stare" ( , dziś wiem, że to PR110 ) z pewnego powodu. Otóż strasznie podobał mi się dźwięk przy wrzucaniu kolejnego biegu. Chodzi mi o takie przeciągłe "jęknięcie", w momencie, gdy kierowca puszczał gaz zmieniając bieg.
Potem miałem przerwę w jeżdżeniu autobusami, a wtedy peerkom zrobiono NG, i jęknięcie zniknęło . To znaczy wciąż jest, ale "to już nie to samo".
I tu pytanie: Czy peery bez NG/z poza Rzeszowa wydają ten "piękny" dźwięk? Zwrócił ktoś na to uwagę, albo pamięta taki odgłos?
Gdy byłem mały, lubiłem "te stare" ( , dziś wiem, że to PR110 ) z pewnego powodu. Otóż strasznie podobał mi się dźwięk przy wrzucaniu kolejnego biegu. Chodzi mi o takie przeciągłe "jęknięcie", w momencie, gdy kierowca puszczał gaz zmieniając bieg.
Potem miałem przerwę w jeżdżeniu autobusami, a wtedy peerkom zrobiono NG, i jęknięcie zniknęło . To znaczy wciąż jest, ale "to już nie to samo".
I tu pytanie: Czy peery bez NG/z poza Rzeszowa wydają ten "piękny" dźwięk? Zwrócił ktoś na to uwagę, albo pamięta taki odgłos?
Korzystając z tego tematu, Pozwólcie, że pomęczę trochę naszego Przemyskiego kolegę - czyli ŁK-MZK... chodzi mi konkretnie o PR110M CNG, MZK Przemyśl
ŁK-MZK tak sobie przeglądam naszą galerię i pamiętam, że czas jakiś temu MZK wysłało do Mielca - o ile dobrze pamiętam - jedną z PR-ek na zagazowanie.
Nie pamiętam numeru taborowego tamtego pojazdu, ale z tego co widzę są kolejne dwa autobusy. #284 i #285
To są już dwa PR110M CNG, czy trzy ?
Oba autobusy (#284 i #285) wyglądają, jak fabrycznie nowe
http://www.galeriakmf.prohost.pl/galeri ... e_id=21699
I dla porównania - tak wyglądał #284 jeszcze w marcu tego roku
http://www.galeriakmf.prohost.pl/galeri ... e_id=19330
Swego czasu Pisałeś coś na ten temat, ale czy Możesz przypomnieć ile docelowo PR-ek trafi na zagazowanie ?
Tak oto pytam, bo to chyba jest dobry kierunek. Autobusy fantastycznie się prezentują
ŁK-MZK tak sobie przeglądam naszą galerię i pamiętam, że czas jakiś temu MZK wysłało do Mielca - o ile dobrze pamiętam - jedną z PR-ek na zagazowanie.
Nie pamiętam numeru taborowego tamtego pojazdu, ale z tego co widzę są kolejne dwa autobusy. #284 i #285
To są już dwa PR110M CNG, czy trzy ?
Oba autobusy (#284 i #285) wyglądają, jak fabrycznie nowe
http://www.galeriakmf.prohost.pl/galeri ... e_id=21699
I dla porównania - tak wyglądał #284 jeszcze w marcu tego roku
http://www.galeriakmf.prohost.pl/galeri ... e_id=19330
Swego czasu Pisałeś coś na ten temat, ale czy Możesz przypomnieć ile docelowo PR-ek trafi na zagazowanie ?
Tak oto pytam, bo to chyba jest dobry kierunek. Autobusy fantastycznie się prezentują
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny