Dolnośląskie Linie Autobusowe
W sumie nie byłbym taki pewien...Janusz_K pisze:W Rybniku nie muszą się obawiać SORów bo jak można przeczytać DLA chce mieć autobusy niskopodłogowe , 3 drzwiowe o szerokości drzwi minimum 1200 mm i chce netto na nie wydać 2.500.000,- PLN
Taki np. NB 12 City... ma niską podłogę, klimatyzację i troje drzwi o szer. min 1200mm
Tak na dobrą sprawę NB12 mają 4 drzwi a na życzenie jak zrobią 3-drzwiowe to znowu będzie z "pół kilometra" od pierwszych do środkowych i tylko pół skoku do tylnych.galant7 pisze:Taki np. NB 12 City... ma niską podłogę, klimatyzację i troje drzwi o szer. min 1200mm
Powiem, że byłoby nieźle ale czy dla 3 sztuk cena Citarek może tak spaść? Prędzej widziałbym Solarisa a może nawet Solbusa SM12 - jeżeli spełnia wszystkie wymogi postawione przez DLA. i cena będzie najniższa.Coffee pisze:Ale to wynosi 833.340,- zł za sztukę. A za tyle (od sztuki) Kraków ostatnio kupił Citara
Właśnie o tym pisałem z "uśmieszkiem". NB12 ma czworo drzwi... z czego 3 sztuki o szerokości 1200mm.Janusz_K pisze:Tak na dobrą sprawę NB12 mają 4 drzwi a na życzenie jak zrobią 3-drzwiowe to znowu będzie z "pół kilometra" od pierwszych do środkowych i tylko pół skoku do tylnych.
A SIWZ wyraźnie mówił o 3 drzwiach o szerokości min 1200mm. I teraz zależy jak zinterpretujesz zapis SIWZ - no bo przecież nie było nic o czwartych drzwiach
No właśnie. Wystarczy sobie poczytać dokładnie SIWZ. Jest napisane MINIMUM trzy pary drzwi o szerokości efektywnej minimum 1200mm. SOR ten zapis spełnia. Nie jest sprecyzowana maksymalna ilość drzwi.
Ale gdybyście jeszcze dokładniej sobie poczytali SIWZ ( a jest to napisane na samym początku) to byście zauważyli, że jest określona maksymalna długość autobusu - 12000mm. SOR jest za długi o 180mm.
Ale jakby na to nie patrzeć tam nie ma żadnych punktów za ocenę techniczną. Trzeba wpisywać tylko czy autobus spełnia wymagania czy też nie. Pamiętajmy, że to prywatna firma i to do nich należy ostateczny wybór. Tak więc SORa nie należy w żadnym przypadku przekreślać.
Ale gdybyście jeszcze dokładniej sobie poczytali SIWZ ( a jest to napisane na samym początku) to byście zauważyli, że jest określona maksymalna długość autobusu - 12000mm. SOR jest za długi o 180mm.
Ale jakby na to nie patrzeć tam nie ma żadnych punktów za ocenę techniczną. Trzeba wpisywać tylko czy autobus spełnia wymagania czy też nie. Pamiętajmy, że to prywatna firma i to do nich należy ostateczny wybór. Tak więc SORa nie należy w żadnym przypadku przekreślać.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Z serią O405N tak, ale czy z Citaro dyskutowałbym
Z przetargu teoretycznie odpadają SOR (zbyt długi, za mały i za słaby silnik) i Solbus (za słaby silnik), jednak jak napisał Amalio to firma prywatna i do nich należy ostateczna decyzja. Moim kandydatem jest Autosan SanCity 12 LF m.in. ze względu na obecną/przyszłą współpracę DLA i ZASADA Group.
Z przetargu teoretycznie odpadają SOR (zbyt długi, za mały i za słaby silnik) i Solbus (za słaby silnik), jednak jak napisał Amalio to firma prywatna i do nich należy ostateczna decyzja. Moim kandydatem jest Autosan SanCity 12 LF m.in. ze względu na obecną/przyszłą współpracę DLA i ZASADA Group.
A DLA na to:lukmek pisze:Moim kandydatem jest Autosan SanCity 12 LF m.in. ze względu na obecną/przyszłą współpracę DLA i ZASADA Group.
I. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTęPOWANIU
4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, następujące dostawy:
- co najmniej 2 (dwie) dostawy w ilości co najmniej 3 (trzech) sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich jednoczłonowych oferowanego modelu i wersji w każdej z tych dostaw,
A no tuII. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych autobusów do obsługi komunikacji miejskiej w mieście Rybnik:
3 (trzy) sztuki autobusów niskopodłogowych wyposażonych w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej o długości do 12 m.
I w załączniku nr 1, punkt I:
A. Długość - do 12000 mm