MPK Rzeszów
- zegarmistrz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-12-01, 12:37
- Lokalizacja: Radymno
http://bip.erzeszow.pl/zamowienia-publi ... zowie.html jest i długo oczekiwany SIWZ
[ Dodano: 2011-10-05, 19:26 ]
czyli jest podzielony czyli to znaczy że Autosan może startować
[ Dodano: 2011-10-05, 19:26 ]
czyli jest podzielony czyli to znaczy że Autosan może startować
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Chyba czytaliśmy dwa różne SIWZSkowron59 pisze:Na autobusy midi walka rozegra się między Solarisem Autosanem Sorem i Solbusem.W kategorii na solówki zwykłe pomiędzy Solarisem Autosanem Mercedesem i Otokarem a na gazowce to walka między Solarisem a Manem
Pojazdy muszą być niskopodłogowe.
Na dzień dzisiejszy widzę to tak jeśli idzie o ocenę techniczną:
Część A:
- Scania: 27 pkt (pod warunkiem, że oferuje pojazdy z dzieloną przednią szybą)
- MAN: 26,81 pkt
- Solaris: 19,85 pkt z silnikiem PR183 lub 20,28 pkt z silnikiem PR228
- Solbus: 19,86 pkt
- Autosan: 19,94 pkt (jeśli zrobi pojazd z dzieloną przednią szybą)
Część B:
- Solaris: 16,74 pkt
- MAN: 24,1 pkt
- Scania: 18,69 pkt
Część C:
Tutaj w zasadzie w grę wchodzi U10 i M10LF pod warunkiem, że Autosan znowu wyciągnie z kapelusza referencje PA. Jest jeszcze MAN, ale w Jeleniej Górze za Lions CityM zaoferował znacznie więcej niż Solaris.
Przetarg na pewno ulegnie zmianie po odwołaniach do KIO chociażby Solarisa, że konstrukcja za stali nierdzewnej jest słabiej punktowana niż ta poddana kataforezie oraz w części na CNG punktowany jest duży silnik. Solbus zapewne złoży odwołanie, że pojazd midi może dostarczyć mała liczba producentów i że to brak konkurencji, więc być może dopuszczą również pojazd z układem drzwi 2-2-0 i Solbus złapie swoją szansę.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
No dobra- jakie silniki przyjąłeś przy MAN'ach ? Odpowiednio D08 280 KM i E08 260 KM ?lukmek pisze: Na dzień dzisiejszy widzę to tak jeśli idzie o ocenę techniczną:
Część A:
- Scania: 27 pkt (pod warunkiem, że oferuje pojazdy z dzieloną przednią szybą)
- MAN: 26,81 pkt
- Solaris: 19,85 pkt z silnikiem PR183 lub 20,28 pkt z silnikiem PR228
- Solbus: 19,86 pkt
- Autosan: 19,94 pkt (jeśli zrobi pojazd z dzieloną przednią szybą)
Część B:
- Solaris: 16,74 pkt
- MAN: 24,1 pkt
- Scania: 18,69 pkt
W części C natomiast nie przekreślałbym jeszcze Solbusa. Okazuje się, że układ 2-2-0 to opcja. Standard to 2-2-2.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Wg mnie nie wyklucza. ¯aden z 20 oferowanych autobusów ma nie być pojazdem prototypowym, czyli Autosan nie bezie mógł zaoferować egzemplarza pokazanego na targach. Drugi wyprodukowany wóz nie będzie już prototypem.sphinx pisze:10LF wyklucza ten punkt:10. Zamawiający wymaga, aby żaden z oferowanych autobusów dla którejkolwiek z części zamówienia nie był prototypem.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Sformułowanie niezbyt dokładne, ale myślę, że ZTM'owi chodzi o to, by oferowany pojazd nie był prototypową konstrukcją. Ale jako, że warunków dopuszczenia nie można modyfikować no to tutaj interwencja KIO (zapobiegawcza albo już po ogłoszeniu wyników) będzie wskazana. Oczywiście o ile Autosan znowu nie spapra sprawy jak w Białej (miał rację w sporze ale, że odwołanie wniósł podmiot nieuprawniony to całą sprawę mogli sobie o kant tyłka potłuc)