Tatra RT6N1
A proszę bardzoJ-31 pisze:Całkiem ciekawie wygląda. Jakbym mógł prosić o więcej zdjęć dla tego wagonu, to byłbym wdzięczny
http://phototrans.eu/images/photos/big/28/516056.jpg
A więcej tutaj: http://www.galeriapgk.com/categories.php?cat_id=44
Jechałem dzisiaj Moderusem Tatrusem i chciałem opisać wrażenia z jazdy, ale nie wiem czy właściwie jest co opisywać. Jaki z zewnątrz jest każdy widzi i to kwestia gustu. Dodam może jeszcze, że zlikwidowano duży wyświetlacz z nazwą końcówki z tyłu tramwaju i jest tylko tarcza z numerem linii. Jeśli chodzi o środek to zmian też praktycznie nie ma - prawie wszystko takie jak było, tylko odnowione. Zostały wymienione siedzenia (niestety, stare mięciutkie STER-y były bardzo wygodne, ale mało wandaloodporne) i wyświetlacze, nie ma już słynnego wyświetlacza z przesiadkami, który nigdy nie działał. Z całej przejażdżki najbardziej zapamiętałem tylko nieogarniętego motorniczego, który szarpał wagonem, na Moście Dworcowym za daleko podjechał i musiał cofać a zapowiedzi włączył kilka przystanków przed końcem
To dobra wiadomość. Ciekawy jestem, czy w przypadku sukcesu tej modernizacji, MPK zdecydowałoby się na wysłanie pozostałych Tatr do Medertransu na modernizację. Jak Myślisz, jest taka szansa ?KKS pisze:W modernizacji najważniejsze było, żeby zlikwidować przyczyny częstych awarii i póki co udaje się to - Tatra na razie nigdzie na mieście nie nabroiła